Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.10.2006 21:39
Lainaus: poison Se musta,virtaava vesi, ja pohjassa erottuvat kivet oli samalla houkuttelevaa, ja kammottavaa. Nykyäänkin sellasella sillalla, kuohujen yllä tuntuu olo kaksinaiselta. Viha ja rakkaus. Sit mua kammottaa jos on uimahallissa, ja altaassa uidessa näkyy pohja, johon on monta metriä matkaa. Tyhmää ehkä.

Ei lainkaan tyhmää. Mä nyt en uimahalleja harrasta, koska jotenkin pelkään aina joutuvani sinne syvään päähän, jossa pohja ei kunnolla näy, vaik osaankin uida.
Mut se on ihan totta, et se uhkaava, virtaava, musta koski samanaikaisesti sekä jollain tapaa kiihottaa, mut lähinnä kauhistuttaa ihan paniikkihäiriön partaalle.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.10.2006 22:05
Pitäisköhän joskus kokeilla koskenlaskua kajakilla. Oliskohan se yhtä kiihottavaa/kammottavaa, jos olis ihan veden pinnassa?
  • Lähetetty: 26.10.2006 22:18
Lainaus: poison Pitäisköhän joskus kokeilla koskenlaskua kajakilla. Oliskohan se yhtä kiihottavaa/kammottavaa, jos olis ihan veden pinnassa?

Mun tapauksessa ei. Jos oon joko siellä kuohuvassa vedessä, tai vaikka jossain keikkuvassa kajakissa, niin vesi ei ole niin uhkaavaa, koska "oon tavallaan yhtä sen kanssa", mutta auta armias jos se velloo mun alla!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.10.2006 22:26
Vanhankaupungin-kosken ylittävä kävelysilta sais sut varmaan hyperventiloimaan. Mä en ikinä haluais hukkua, olen nähnyt paljon painajaisunia vellovasta vedestä.
  • Lähetetty: 26.10.2006 23:00
Lainaus: poison Vanhankaupungin-kosken ylittävä kävelysilta sais sut varmaan hyperventiloimaan.

no se on sit selvää, et sinne sillalle meitsi ei tuu! Texti näyttää kummalta, koska erikoismerkit ei toimi.......

Ylläpito muokkasi: Ääkköset kuntoon.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.11.2006 21:48
Ihmisiä.. en uskalla mennä koulun ruokalaan syömään, pystyn juuri ja juuri olemaan neljän hyvän ystäväni kanssa samaan aikaan. Kieltäydyn heti, jos jotain pitää lukea ääneen.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.11.2006 17:30
Zombina: Hrrh, tosiaan koulun ruokalat ovat hirveitä paikkoja! Ei pysty olemaan rauhassa, tuntuu siltä että kaikki tuijottaa, ja jos onnistuu sähläämään jotain ruoan kanssa, suusta tipahtaa ruuanmurunen tms. Tulee ihan kamala olo. Jos joku nauraa viereisessä pöydässä tuntuu kuin se nauraisi minulle. Jotain sermejä, väliseiniä olisi kiva saada. Hehhe, tai sitten jokaiselle oma koppi missä syödä huvittava mielikuva...
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.11.2006 20:37
Devilsbride: asun 30 metrin päästä koulusta, ei tuota ongelmia hipsiä kotiin syömään Mut sermit ehdottomasti käyttöön
Kirjoittanut: Kurojaki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.11.2006 22:30
Pelkään hammaslääkäriä.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2006 22:57
Hammaslääkärit tosiaan vaikuttavat siltä kuin luulisivat ihmisiä masokisteiksi, siltä se ainakin tuntuu Mul oli vast hammashoitola, sain puhtaat paperit, ei saanu täti porata mua.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit