Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.06.2007 20:53
sitä ei vaan saa surra liikaa (niinku mä teen) pitäis vaa yrittää pitää hauskaa elämässään ni ei ees haittaa vaik kuolis ilman rakkautta
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.06.2007 20:54
älä sit sure vaa pidä hauskaa! (sanoo tyyppi joka ei itekkää pidä hauskaa elämässään)
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.06.2007 20:54

Lainaus: Valkyria

hienoa en oo ainoo joka uskoo ettei kohtaa rakkaut koskaan

kyllä meitä riittää..
  • Lähetetty: 04.06.2007 20:55
noku on niin pirun ujo ni ei saa paljoo kavereita ja ilman kavereita on välil vaikee pitää hauskaa
  • Lähetetty: 04.06.2007 21:03
pakota ittees tutustuu ihmisii niin mä voitin ujouteni
  • Lähetetty: 04.06.2007 21:06

pakota ittees tutustuu ihmisii niin mä voitin ujouteni

no **** ei oo niin helppoo usko jo s**tana
  • Lähetetty: 04.06.2007 21:12
ei tarvi hermostuu
  • Lähetetty: 04.06.2007 21:15

ei tarvi hermostuu

sori v*tuttaa vaa ku mä en voi sille mitään
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 04.06.2007 21:45
Heti ei tule mieleen mitään, mitä pelkäisin. Se ei todellakaan tarkoita sitä, että olisin peloton ja rohkea, ei ei. Ehkä se johtuu siitä, että en pelkää mitään tiettyä asiaa periaatteen vuoksi, vaan jotkut asiat vain ovat pelottavia sitten kun ne tulevat vastaan.

No ehkä voin sanoa pelkääväni ahtaita paikkoja, joista ei pääse pois silloin kun haluaa. Tai en minä niitä niin muuten vaan pelkää, mutta sellaisessa paikassa pelottava tai uhkaava tilanne on tavallista pelottavampi.

Meri on pelottava. Ja kiehtova. Mutta ei aina, kuten sanoin, että en pelkää tiettyjä asioita periaatteen vuoksi, joskus ne vain ovat pelottavia. Kunnioitan merta sen voiman ja hallitsevuuden vuoksi, mutta se on samalla aika pelottavaa.
Yliluonnolliset voimat tms. pelottavat, mutta ovat kuitenkin niin mielenkkintoisia, että haluan miettiä sellaisia. Ei se sitten varmaan ole varsinaista pelkoa, vaan taas sitä pelonsekaista kunnioitusta.

Nyt kun aloin miettimään, melkein kaikki pelkäämäni asiat ovat mielestäni hurjan mielenkiintoisia.
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.06.2007 16:57
Und3ad: Toiset ne vaan on ujoja mutta en mä pidä sitä esteenä rakkauden löytämiselle. Just on nimittäin itellä sellainen ujomman puoleinen jässikkä messissä. Vähä kyl arvelutti kun on niin hiljainen ja arka, mutta kyl se tästä. Hitaastihan tuo lämpenee mutta palaa kuumalla liekillä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit