Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Melusina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.06.2007 23:21
Oikeastaan se mitä olen pelännyt on jo
käynyt toteen, en nyt ala erittelemään
tarkemmin, mutta
toivon vain vahvistuvani tämän kokemuksen
myötä.

Ehkä pelkäänkin siis etten pääse tämän
tapahtuneen asian yli vaan jään
muiston/muistojen vangiksi.
Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.07.2007 17:56
Minä pelkään paljon kaikenmoista. Kuten esim. Korkeita paikkoja, ahtaita paikoja, hissejä, vessan lukkoja(jep), ampiaisia ynnä muita herhiläisiä.
Lista on pitkä.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.09.2007 22:01
Huomasin tässä just että pelkään kuolevani ristiinnaulittuna. Pelkään sitä fyysistä kipua ja tuskaa kun kituu ristillä pari vuorokautta ennen loppuaan. Outoa? Älä ihmeessä.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.09.2007 22:47
Mä pelkään vaan sitä et menetän rakkaan... Mitään muuta en enää pelkää, ei tässä ole enään muuta menetettävää..
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 06.09.2007 00:49

Lainaus: Freya

[...]Kuten esim. Korkeita paikkoja, ahtaita paikoja, hissejä, vessan lukkoja(jep), ampiaisia ynnä muita herhiläisiä.
Lista on pitkä.

Kuulostaa ihan minulta. Ja ne vessojen lukot ovat pelottavia, jos ne ovat jotenkin rikki ja jäävät jumiin. :S

Ja hissiin olen jäänyt jumiin kanssa. (Kiinnostavaa, eikö?)
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.09.2007 16:17

Lainaus: Swanette

vessojen lukot ovat pelottavia, jos ne ovat jotenkin rikki ja jäävät jumiin. :S

Vessojen lukot ovat pelottavia, jos kaveri päättä tiirikoida sen auki kiusallaan.
Kirjoittanut: Niina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.09.2007 21:34
Mitä pelkään? Vastaus on yksinkertainen, pelkään kaikkea
Kaikissa asioissa on jotain pelottavaa esim. Pelkään tietokonetta, koska se voi räjähtää.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.09.2007 21:45
En muista oonko tähän vastannut, mut mul on 2 pelkoa. Toinen on araknofobia mikä on niin yleinen, et siitä ei sen enempää tarvi puhua. Mut sen haluisin asiasta kertoo, et hämähäkkikammo ei oo ihmisellä syntyessään, vaan siihen ehdollistutaan myöhemmin. Esim kakarana faija toi mulle aina metsästysreissulta pienen hämähäkin jossain purkissa, ja sit mä pyydystin sille kärpäsiä ja aina joka hämiksen nimi oli Charlotta Mutsi pelkäs niitä hullun lailla, ja lopulta se kammo tarttui meikäläiseenkin sillä tapaa, et joka kerta kun jossain nurkassa vilahti 8 jalkaa, näkyyn liittyi mutsin voimakas kiljaisu ja pakoon juokseminen. Aloin sit kammota moisia otuksia niin etten nykyisin pysty edes koskettamaan eläinkirjassa olevaa hämähäkin kuvaa! Ja kaikista hulluinta on se, et hämähäkin lajista ja sen jalkojen asennosta riippuu se, kuinka inhottava se on. Sellaset isot, karvaset tarantellat ei oo pelottavia, mut sellaset keskikokoiset kuten mustaleski ym viidakoissa elävät pitkäkoipiset on täysin karmaisevia. Ja jos hämähäkki on maassa, se ei pelota niin paljon kuin se, jos se laskeutuu jalat harallaan katosta, etenkin jos se kiipeää lankaa ylös, on jalkojen asento niin pelottava, että pakko vaihtaa kanavaa jos telkusta moista näytetään. kaiken lisäks oon saanu ehdollistettua kaikki mun poikaystävät hämiskammoisiksi! Käympäs röökillä, kerron sit siitä toisesta pelostani, joka on ihan käsittämätön.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.09.2007 22:08
Noniin, olipas ulkona kylmä, hrr.. Ninnuska jatkaa tarinointia.
Eli toinen peloistani koskee vettä. Nään useesti sellasta unta, et oon keskellä merta sellaella kapeella betonilautalla, ja joka puolella raivoaa musta meri valkosine kuohuineen. Yritän painautua sellasta seinää vasten, mut ne aallot tulee vaan lähemmäs ja lähemmäs. Siinä tulee sellanen paniikki ja alan hyperventiloimaan. Niin käy myös tosielämässä, jos nään jonkin vuolaan kosken tai vesiputouksen. En ikinä pystyis esim käveleen kosken yli menevää riippusiltaa ym pitkin, jähmettyisin niille sijoilleni ja menisin paniikkiin.
En käsitä mistä tuo kammo voi olla peräisin, en oo pienenä esim minnekkään veteen tipahtanut tms, mut pelko on niin kova, et mökillä kun menin puusaunaan ja siellä oli iso, sininen tynnyri josta otettiin kauhalla kylmää vettä padassa kiehuvan veden sekaan, mun piti haroa sen tynnyrin kansi jollain kepillä kaukaa pois, koska lamaannuin jos tynnyri oli sen verran täynnä, et vesi näytti mustalta eikä tynnyrin pohjaa voinut nähdä. Pelottavinta on juuri mustalta näyttävä vesi. se on jotenkin uhkaavaa ja sitä enmmän jos siinä on valkoisia kuohuja. Moni on kysynyt, että mitä siinä pelkään, sitäkö, että tipun sinne veteen, mutta sehän se outo juttu onkin, koska sitä en pelkää! Jos olisin siellä kuohuvassa koskessa, se ei enää pelottais mua, koska olisin tavallaan "osa" sitä koskea, mutta sellanen kuohuvan veden tai paikallaan seisovan tumman, syvän lammen lähelle tai yläpuolelle mua ei saa kirveelläkään!
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2007 21:40

Lainaus: Ninni

lamaannuin jos tynnyri oli sen verran täynnä, et vesi näytti mustalta eikä tynnyrin pohjaa voinut nähdä. Pelottavinta on juuri mustalta näyttävä vesi.

Minä pelkään tuota kanssa... Erityisesti jos menen uimaan ja en näe pohjaa niin tulee ahdistava olo, mutta kun sinne syvemmälle on mennyt kamujentai muitten kanssa niin olen vähitellen päässyt tästä yli...

Muuten pelkään läheisten menettämistä. Näen koko ajan unia äidistäni joka kuolee ja tulee sitten pyytämään minua pelastamaan hänet. Aivan kuin leffasta "kuudes aisti". Herään sit siihen että olen itkenyt unen aikana ja tyynyni on aivan märkä. Tyhmältä kuulostaa mutta en voi sille mitään...

Sitten minulla on lievä korkeiden paikkojen kammo. Pelkään kerrostalon katolla seisomistä jos näen edes hiukan ympäröivästä kaupungista siellä alla. Jos olen katon keskellä voin hieman rauhoittua,mutta ahdistus on.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit