Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Mitä te pelkäätte? - Sivu 33

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.07.2008 14:22
Pelkään että sairastun tai joku läheiseni sairastuu johonkin vakavaan tautiin, totaalisesti yksinjäämistä ja epäonnistumista elämässä niin täydellisesti etten enää pääsisi jaloilleni. Pedofiilejä & raiskaajia kammoan, aina lenkillä säädän mp3-soittimen täysille etten kuulen jokaista rasahdusta joka saa mut kyttäämään vauhkona taakseni. liian vilkas mielikuvitus siis..
Kirjoittanut: Gothic romance (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.07.2008 19:35
Pelkään pedofiilejä...
Ja koppakuoriaisia (vai mitä nyt ovatkaan)
Kirjoittanut: Heavenly Demise (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.09.2008 12:17
Hävettää ihan myöntää että pelkään oikiasti pimiää.. Ja sekin on isän syy. :'D Ja pimiäs huonees mun pitää loikata sängylle metrin päästä koska pelkään et joku käsi tarttuu mun jalkaan yms. tuokin tapa on tullu siitä ku isä sano mulle piänenä etten saa piilotella tavaroita sängyn alle ku jotku kauhutarinoiden olennot vie ne lopullisesti pois sieltä..
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.09.2008 17:54
Pelkään korkeita ja ahtaita paikkoja. Ne on ahdistavia enkä voi sille mitään. Pelkään myös lentokoneella lentämistä.. hhmm... Pelkään myös terrorismin vastaista sotaa ja Bushin lauselmia yleensäkin, saa olla varuillaan mitä sieltä seuraavaksi ulos tupsahtaa
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2008 17:31
Hmm.. Pelkään varmaan eniten yksinäisyyttä ja mielenterveyden menettämistä
Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.10.2008 22:41
Tosimies ei pelkää mitään! Ei siis yhtikäs mitään......
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.10.2008 22:43
Jo jonkin aikaa olen pelännyt eniten etten tule koskaan saamaan oikeita ystäviä.

Liian monta kertaa olen saanut pettyä.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2008 17:02
Nooh... Ampiaisia, Huonekasveja, matoja, ihan joka sorttia, on se sitten kastemato tai lapamato mutta aivan samaa, pelkään niitä :S Verikoe-neuloja Tossa nyt on joitai. Sit tietty et jollekki tärkeelle henkilölle sattuis jotain..
Tai sitä että joutuisin isälleni asumaan.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.10.2008 17:13
Neuloja.

Oli melko mielenkiintoista, kun tuossa perjantaina otin tuon lävistyksen.
Kaveri heitti: "No mä tuun istuu sun päälle, kyllä tää läväri täytyy laittaa, jos sä sitä kerran haluut."
Näinhän se sitten meni, hysteerisestä tärinästä huolimatta.

Ja tuo mystinjectionin mainitsema mielenterveyden menettäminen on toinen... Pelännyt järkeni menettämistä niin kauan, kuin vain suinkin muistan.
Hulluksihan tässä tulee .
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.10.2008 10:55
Kaikista kauheinta olisi jos joku minulle tärkeä ihminen tai eläin kuolisi. Tai sattuisi jokin onnettomuus.

Lisäksi pelkää neuloja/pistämistä, ja kyllä on lävistyksiä ja tatuointeja, eikä loppua näy.
Ilotulitukset on kanssa jotain hirveetä. Joskus pienenä sain trauman kun raketti syöksyi suoraan jalkoihin. Eli tämä tyttö on uutena vuotena visusti sisätiloissa.
Osa peloistahan on tehty voitettaviksi, uskokaa pois. Kjeh.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit