Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 11.11.2008 12:50

Lainaus: Vampira_666

Nimittäin menin joskus pienenä silittämään vierasta koiraa, ja se kävi miun kimppuun. Tuli reikä paitaan,kaaduin ja se saatanan rakki otti housun lahkeesta kiinni ja rupes repimään minnuu itteesä kohti. Pääsin irti ja kierin pois siitä. Ois nimittäin ottanu varmasti kiinni kaulaan jos olisi päässy. Opinpa kantapään kautta. Trumoja?

Oijoi, uijui. Varmasti kauhistuttava kokemus. Oletkos mietiskellyt miten kannattaa varautua tuollaisen tilanteen toistumisen varalta? Ainakin kännykällä voi vasaroida koiraan kuonoon. Myös avainnippu voi olla ihan hyödyllinen, jos sen pistää sillä tavalla ninjahenkeen sopivasti kämmenen sisään niin, että avaimet sojottavat sormien välistä. Sillä kun nyrkität hauvaa tattiin niin että ryske käy, niin eiköhän se elukka ennemmin tai myöhemmin mene hiljaiseksi. Koiraa ja vaikka suttakin vastaan voi puolustautua ottamalla sopivankokoisen kiven kouraan ja murjomalla lupuksesta luulot pois. Tai paksulla kepillä, tangolla, pyörällä, kissalla, kassilla jne. voi myös yrittää pitää hyökkäävää elukkaa loitolla. Mikäli olet teräskärkisten maiharien käyttäjä, kuten allekirjoittanut, ei kannata epäröidä hyökkäävän elukan potkimista. Ei siis mitään voimatonta tussuttelua sillä kintulla, vaan ihan Chuck Norrisin elokuvista tutulla tappomeiningillä liikenteeseen. Mä niiin odotan joutuvani koiran, susilauman tai edes vihaisen kissan uhriksi, jotta pääsen toteuttamaan näitä idiksiä livenä.

Lainaus: Faith Black

Miten voit leikata lihaa/hedelmiä tai voidella leipää, jos pelkäät noin hirveästi veitsiä o.O?

Lusikalla, tuolinjalalla, tyynyllä? Tai suksilla, peukalolla, pikkurillillä, keskisormella, nimettömällä, varpailla, polvella, kielellä, hiuksilla, korvalla, kyynärpäällä, viivoittimella tai kirjalla? Vaihtoehtoja oikeasti löytyy melko paljon. En jaksa listata niitä kaikkia, mutta aika paljon käyttökelpoisia vaihtoehtoisia leikkuuvälineitä on listattu useissa tämän foorumin sanapeleissä.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.11.2008 16:54

Lainaus: kuopassa

Koiraa ja vaikka suttakin vastaan voi puolustautua ottamalla sopivankokoisen kiven kouraan ja murjomalla lupuksesta luulot pois

Ja taas tätä niin ihanaa kuopassa huumoria
Mutta tosi elämässä kannattaa ottaa koiraa/sutta kurkusta kiinni kaksin käsin niin kovaa kuin jaksaa, sillä susi kyllä tappaa sinut jos sinä et sitä. Ja koiria ei nyt ihan tarvitse tappaa, mutta tämä ote varmistaa sen, että se ei pääse puremaan sinua.
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.11.2008 19:21
Nykyään ei ole kamalasti mitään pelkoja, muutama kyllä. Useimmat sosiaaliset tilanteet joissa pitää puhua jonkun tuiki tuntemattoman kanssa on yhtä tuskaa, pelottaa niin pirusti. Ja mun pitäis muka hakea työharjottelupaikkaa ;____;
Leivä pimeän pelko myös löytyy, varsinkin pimeitä metsiä pelkään ihan hulluna. En mökillä liiku öisin ellei ole aivan pakko.

Pienenä mie taas olin tosi säikky tapaus kun koirakammo pääsi mielenkiintoisiin ulottuvuuksiin. Kirjaimmellisesti pelkäsin kaikkea karvaista, jopa karvalakkeja. Mutta räksyttävät koirat oli vuosia se kauhun paikka. Onneksi naapuriin muutti pariskunta jolla oli maailman kiltein koira. Auttoi todella paljon kun sai rauhassa tutkia hauvaa joka vain makoili maassa ja nuolaisi kättä.

Hämiskammo sitten kesti paljon pitempään. Mutta siitäkin olen jo päässyt, sain hyvää shokkihoitoa kun kokislasiin oli pudonnut hämis joka viellä eläessään päätyi suuhuni ja sieltä kirkumisen saattelemana ulos ja vessan pönttöön(tai kyllä olla siinä vaiheessa jo vainaa).
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.11.2008 19:35

Lainaus: Tillie

varsinkin pimeitä metsiä pelkään ihan hulluna

Miulla taas on ihan toisinpäin, rakastan pimeissä metsissä kulkemista. Ainoa josta en tykkää metsissä on hämisseitit ja muurahaiset. Off
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.11.2008 11:31

sain hyvää shokkihoitoa kun kokislasiin oli pudonnut hämis joka viellä eläessään päätyi suuhuni ja sieltä kirkumisen saattelemana ulos ja vessan pönttöön(tai kyllä olla siinä vaiheessa jo vainaa).

Iiiiuuuuuu! Mulla vasta pahenisikin kammo hämiksiä ja kaiken maailman lukkeja kohtaan tuollaisen jälkeen. Oikeasti kun luin tuon kirjoituksesi niin tuli sellaiset inhon / kylmänväreet pitkin selkää. Yh, itse kammoan kanssa tosiaan noita jalka öttiäisiä.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 12.11.2008 19:51
Minusta sellaiset lukit ovat kaikkein inhottavimpia hämähäkkejä. Pieni ruumis ja sellaiset älyttömän pitkät jalat :S Ötökät ovat muutenkin aika pelottavia. Olen jostain saanut päähäni kauhukuvan, että vaikkapa tuollainen pitkäsäärinen lukki kävelisi pitkin selkää. Hyi puistatus. Vaikka eiväthän nuo lukit ole edes vaarallisia, mutta silti niissä jokin inhottaa. Wikipediasta lainaten: "Yleisin ja tunnetuin on seinälukki (Phalangium opilio), joka tulee usein asuntoihin iltamyöhään. " Siis juuri noin, hiipivät jostain kodin seinään ja juuri kun olet menossa nukkumaan, näet viereisellä seinällä ison seinälukin... Ewww!

Toinen kauhistuttava (vielä inhottavampi) skenaario olisi ampiainen paidan sisällä! :S Mitä siinä muka voisi tehdä? Jos sitä yrittäisi hätistellä pois, niin se varmaan pistäisi. Ja muutenkin menisin siinä varmasti ihan paniikkiin.
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.11.2008 20:05

Lainaus: Funereal Soul

Mulla vasta pahenisikin kammo hämiksiä ja kaiken maailman lukkeja kohtaan tuollaisen jälkeen. Oikeasti kun luin tuon kirjoituksesi niin tuli sellaiset inhon / kylmänväreet pitkin selkää.

Kyllä miekin olin aika hermoheikko tuon jälkeen, tarkastin aina juomalasin jos olin päästänyt sen silmistäni hetkeksikin. Mutta nyt on paljon helpompaa, saatan jopa pitää (pientä) hämähäkkiä kädessä ilman inhon häivähdystäkään
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.11.2008 20:42

saatan jopa pitää (pientä) hämähäkkiä kädessä ilman inhon häivähdystäkään

Hui! Hatun nosto sulle. Itse en kyllä millään kykenisi tuollaiseen. Lemmikki Lintuhämähäkki kyllä on ollut joskus kädessä, mutta en koskisi millään näihin mitä luonnosta (ja joskus kodista) löytyy.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.11.2008 09:46
Perhosia. Varsinkin yö-sellaisia. Hyi oksetus ja inhotus. Sudenkorentoja ja sammakoita myös. Ja pahin kammoni kohde oli ennen kalat, mutta se kammo on vähän laantunut akvaarion ottamisen jälkeen. Sinne uskallan jopa käteni laittaa, mutta (selvinpäin) en järveen tms. mene uimaan!!! HYI puistatus sentään!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.11.2008 10:11

Lainaus: Swanette

Minusta sellaiset lukit ovat kaikkein inhottavimpia hämähäkkejä.

Komppaan! Eilen näin parvekkeella lukin, luikin aika vikkelään karkuun ja vielä tänäänkin pitää tarkistaa ettei se hyppää mistään niskaan. Niissä on vielä sekin vallan ihastuttava puoli, että jos ne joutuvat vaikkapa hiuksiin, niitä ei saa sieltä kokonaisena pois... hyiyök!!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit