Gootti.net

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: narrcissia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.03.2009 19:35

Lainaus: Wednesday

Lapsena pelkäsin sängyn alustaa

Täytyypi myöntää, että itselläni oli aivan sama, aina oli pakko hypätä sänkyyn, ettei karvainen käsi tartu nilkkaan.. Nyt jo päässyt tuosta eroon ;> Aina on ollut enemmän tai vähemmän paha (vaihdellut kausittain) korkeanpaikan kammo, ja erityisesti silloilla tekee pahaa edes kävellä kaukana kaiteesta. Kammo tulee ilmi lähes joka päivä, eritoten koulussa rappusten yläpäässä katsoessa alas aulaan, noustessa tuolille seisomaan, etc. alkaa heikottamaan.
Toinen "pelkoni" on ahtaat paikat, varsinkin ihmistungoksessa ja ylipäätään ahtaissa tiloissa alkaa ensin inhottamaan, jonka jälkeen hitaasti mutta väistämättä alkaa keittämään. En nyt tiedä, onko varsinainen pelko, mutta näin sen itse koen.
Voisin sanoa pelkääväni myös läheisten menettämistä.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.03.2009 21:16
Pahin pelkoni on ehkä traktorit O_o hullua kyllä, mutta en voi sille mitään... Kaks kertaa traktori on meinannut ajaa mun päältä kävelytiellä x_x En kuitenkaan rupea juoksemaan karkuun jos näen traktorin, mut jos semmonen ajaa mun vierestä nii tuntuu ku sydän pysähtyis
Pelkään myös menneisyyttäni, se on ollut jotain karmaisevaa, enkä todellakaan halua että menneisyyteni alkaa toistamaan itseään... : /
Mitään muuta pelkoa ei oikeestaan nyt tuu mieleen. Hämähäkeistä ja muista öttiäisistä en niinkään tykkää mutta kyllä niitä voi käteen ottaa
Pimeää en pelkää, pikemminkin rakastan sitä Joskus kun olen mökillä, pimeän tultua hiivin omaan metsäämme ja etsin jonkun kiven tai kannon jolle istun ja siihen sitten jään miettimään kaikkea mahollista, joskus vietän siellä jopa useita tunteja ja joskus on paperia ja kynäkin sattunut mukaan
Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.03.2009 19:22

Lainaus: Tifa

kyllä niitä voi käteen ottaa

Kyllä ehdottomasti öttiäisiä voi ottaa käteen ei tarvi pelätä yhtään niitä ihania töppöjalkoja
tuli vähän tylsää niin päätin vähän lörpötellä jostain iha random töppö jaloista O__O
Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.03.2009 19:26
Itse en pelkää paljoa, mutta en pidä sellaisista niin kutsutuista screamer:eista O_o koska ensimmäinen sellainen jonka koin tapahtui silloin kun olin yksin.. Eipä paljoa muuta pelottavaa tällä hetkellä
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.03.2009 19:27

Lainaus: Yuffie

niin kutsutuista screamer:eista

öö? nyt ei sano mitään.
Mitäs nää on ?

Itse pelkään kanssa traktoreita, tuli mieleen kun joku niistä puhuikin tässä näin. Ja karhut on yksi mitä pelkään yli kaiken. Oon nähny niistä ihan pienestä asti ihan järkyttäviä painajaisia, viimeisin painajainen karhuista oli viime yönä.
Ja sitten kammoksun/ pelkään huonekasveja, jos joku tuo sellasen lähelleni, silleen että se koskettaa mua, saan kamalan kohtauksen... outoa mutta silleen se vaan on
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.03.2009 20:00

Lainaus: Vampiric_

öö? nyt ei sano mitään.
Mitäs nää on ?

ne on kaiketi niitä videoita mis ei eka tapahdu oikein mitään erikoista ja sit yhtäkkii tulee joku kauhee naama (tai vastaava) ja hirveetä kiljuntaa. tai ainakin luulen että ne on noita...
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.03.2009 21:50
Vähän ot nyt, mutta pakko sanoa. Juu noiden traktoreiden kanssa on aina vähän vaarallista. Tiedän pari juttua (huom. ei siis huhupuheita) missä on käynyt huonosti traktorien kanssa. En nyt tiedä viitsinkö niitä tähän laittaa, sen verran huonosti on kuitenkin käynyt että ei viitsi järkyttää ihmisiä.
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.03.2009 11:24
En oikeastaan kärsi mistään fobioista. Päällimäisenä mieleen tulee isot koneet (jyrät sun muut). Ahdistaa kävellä niiden ohi kun ne touhuavat jotain jalankulkutiellä ja ohi pitäisi päästä. Ehkä siinä pelottaa se, että kun ovat niin isoja koneita ja työmiehet innoissaan prätkyttävät niillä eivätkä huomaa onnetonta ohikulkijaa ja pian tekevät kulkijasta tienpinnoitetta.

Lainaus: Tifa

Pahin pelkoni on ehkä traktorit O_o hullua kyllä, mutta en voi sille mitään..

Ahdistaako traktorin munat? Ne valkoset kelmeät pallot peltojen reunalla. Taitaa tulla oikein runsas traktorikesä.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.03.2009 14:52

Lainaus: die Winterreise

traktoreiden kanssa on aina vähän vaarallista.

Eikös se ole enemmänkin kiinni siitä uunosta joka sitä traktorian ajaa? Juuu, traktorit ovat kyllä isoja, mutta ei se itsekseen ajele.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.03.2009 16:14
Tällä hetkellä pelkään eniten menettäväni toisenkin ponini vaikka hevossairaalan hoidossa näyttäisi hyvää vauhtia tokenevankin. Pelkään ettei tämä ollutkaan mikään pelkkä yksittäinen sairastuminen vaan taustalla mahdollisesti vakava sairaus. Eipä sille mitään sitten mahda jos niin huonosti kävisi, elämän on jatkuttava vaikkei viime aikoina siltä ole tuntunutkaan omalla kohdalla.

Yleisiä pelkotiloja on sitten läheisten vakava sairastuminen ja/tai menettäminen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit