Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rakastunut tyttöön/poikaan jota ei voi saada...

Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.01.2010 00:41
Tuo on niin tuttua.. Jos on ihan korkoja myöten lääpällään johonkin, ja se kattoo sua, tulee ihana fiilis (: Mutta ei se ole suoraan rakastumista vaan enemmäki pinnallista ihastumista. Tällaiset epäsuositut eivät ole niitä ensimmäisiä jonka pyytää ulos...
Kirjoittanut: Jetidra (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.05.2010 06:01
No on yks tyyppi meidän luokalta, se vaan kiusaa koko ajan ja oon siihen silti ihastunu. Ärsytää, mutta ku se on jotenki vaan niin...
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.05.2010 11:22
Hmm.. Miten määritellään ihastuminen? Miulla tällä hetkellä eräs ihminen elämässä joka on minulle ehkä vähän liiankin tärkeä, mutta en koe kuitenkaan ihastuneeni häneen, vaikka hänen ajattelemisensa saa aikaan onnellisen hymyn naamalle. Mutta sitten taas toisaalta, eikö tämä juurikin ole ihastumista? Hänen seurassaan pystyn kuitenkin olemaan täysin normaali/normaalisti ja tiedän että hän on varattu, enkä todellakaan halua tulla hänen ja perheensä väliin. Toisaalta sitten taas, vietämme aikaa yhdessä erittäin paljon, tunnen hänet ja hänen vikansa, ja silti jostain syystä tykkään tästä ihmisestä. Eli onko kyseessä ihastus, vai vaan erittäin hyvä ystävä..? Kallistuisin itse jälkimmäisen vaihtoehdon puoleen

Sitten topikkiin itseensä.. Enpä ole sellaisiin henkilöihin ihastunut joita en voisi tavalla tai toisella saada, mikään sitä yleensä ole estänyt paitsi oma terve järki. Joskus joutunut jopa toppuuttelemaan näitä miehiä että hei, sulla on se tyttöystäväkin ja minäkin olen varattu.
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2010 14:27

Lainaus: Mina

Hänen seurassaan pystyn kuitenkin olemaan täysin normaali/normaalisti ja tiedän että hän on varattu, enkä todellakaan halua tulla hänen ja perheensä väliin. Toisaalta sitten taas, vietämme aikaa yhdessä erittäin paljon, tunnen hänet ja hänen vikansa, ja silti jostain syystä tykkään tästä ihmisestä. Eli onko kyseessä ihastus, vai vaan erittäin hyvä ystävä..? Kallistuisin itse jälkimmäisen vaihtoehdon puoleen

Eikös ystävyyden ja ihastumisen raja olekin häilyvä - parhaimmillaanhan ystävän kanssa voi tehdä/tehdään lähes melkein kaikkea samaa kuin ihastuksen kanssakin. Mun mielestäni ystävyys voi mennä ihan hyvin ihastumisen puolellekin ainakin toissuuntaisesti ja palata taas sitten "kaverisuhteelle" - eikä siinä ole mitään pahaa! Tai jos kummatkin tuntevat sitten jotain muutakin kuin pelkkää ystävyyttä, niin mitäs pahaa siinäkään on.

Toisaalta toiset voivat ihmetellä, että tyttö ja poika ovat hyviä kavereita (siis vielä tässäkin maailmassa) - kaikkihan eivät voi tuollaista ymmärtää! Mutta mulla on esimerkiksi aina ollut tosi hyviä ystäviä kummaltakin sukupuolelta - se on niiden arvosteilijoiden vika, jos eivät ymmärrä. En voisi sietää sellaista, että vaimoni ei ymmärtäisi tällaista, vaan karkoittaisi kaikki naispuoliset ystäväni pois.

Jos tämä meni offin puolelle, pahoittelen.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.05.2010 14:55

Lainaus: Blackrat

mutta ensirakkautta on vaikea unohtaa

muistan tästä tyhmän jutun joka oli ugly bettyssa, jossa eräs mies sanoo toiselle: ''Kun sain ensimmäisen moottoripyöräni olin onnesta soikeana, kun vaihdoin sen uuteen ja isompaan tuntui hyvältä, mutta ensimmäinen oli aina se ensimmäinen'' tai jtn
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.05.2010 10:57

Lainaus: Gottero

Toisaalta toiset voivat ihmetellä, että tyttö ja poika ovat hyviä kavereita (siis vielä tässäkin maailmassa) - kaikkihan eivät voi tuollaista ymmärtää!

Voi kuule.. Tämän takia mennyt ystävyyssuhteita poikki, kun toiset kaverit eivät ymmärrä että he eivät olekaan ainoita (jännästi monikko ) miespuolisia kavereitani, vaan on myöskin muita. Ja tulee olemaankin. Mikä siinä on että miehet (yleensä, ei toki aina) kokevat jostain syystä toiset miehet uhkana itselleen? Siis ihan kaverimielessäkin. Vai onko tässä ollut kyse siitä (puhun siis vain omasta kokemuksestani) että se joka urputtaa, onkin ollut kateellinen/mustasukkainen minusta, koska on itse ihastunut? Tätä pohtiessa

Anteeksi tuhannesti offi, lopetan nyt.. Tai ainakin pyrin lopettamaan
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.05.2010 12:51

Lainaus: Mina

kun toiset kaverit eivät ymmärrä että he eivät olekaan ainoita (jännästi monikko ) miespuolisia kavereitani, vaan on myöskin muita. Ja tulee olemaankin. Mikä siinä on että miehet (yleensä, ei toki aina) kokevat jostain syystä toiset miehet uhkana itselleen? Siis ihan kaverimielessäkin.

No mulla on ihan onnistuneesti toistaiseksi kaks miespuolista kaveria, eikä ole mitään ongelmia ollut. Tosin, eivät he ole edes tavanneet, mutta toinen (amiksen luokkatoverini) tietää toisen (yläasteelta kaveri) olemassaolosta ja on ainakin toistaiseksi ok, mikäs siinä- asenteella. Toki mahollista että en vaan ole huomannut mitään eripuraisia tunteita.
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.05.2010 15:29
Hyvin lyhyt ihastumisen kaltainen tunne tuli koettua luokkalaista tyttöä kohtaan. Sinänsä hankalaa kun tämä oli (ja on kyllä edelleen) erittäin läheinen ystävä ja henkilö, joka kammoksui saman sukupuolen välisiä suhteita. Meni ohi, varmaan vain näitä nuoruuden tunteenpurkauksia tai jotain.

Mutta vähän offia... Aika moni on täällä puhunut rakastumisesta ja ihastumisesta. Itse katson, että rakkaus ei välttämättä ole tunne, se on teko toiselle tai kahden ihmisen välillä oleva asia.

Mutta tämä kommentti nyt tuli tällaiselta elämää vielä näkemättömältä angsti-vaiheessa olevalta teiniltä.
Kirjoittanut: SnowWhite (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2010 12:47
Olin aika kauan ihastunut erääseen 2 vuotta itseäni vanhempaan poikaan, mutta tämäpä osoittautuikin melkoiseksi k-pääksi, piti jotenkin hauskana leikkiä toisten tunteilla o_O Alkoi laitella facebookissa ja mesessä viestejä ja olin tietysti ihan onnessani, mutta kuinka ollakkaan eräs kaverini kertoi koko jutun olleen pelkkää hauskaa leikkiä, ja että kyseinen poika ei edes ollut alunperinkään puhunut mulle vaan joku toinen tyyppi, ja nämä kaksi naureskelivat mun vastauksille jne. : D Onneks sain tietää tosta ajoissa, sillä heillä on kai vieläkin joku tosi "hauska" suunnitelma mua varten, jota ne ei vielä ole loppuun asti saaneet toteutettua. Ja kyseiset ihmiset eivät siis vieläkään tiedä että tiedän heidän nerokkaasta leikistään, joten olen alkanut kehitellä ovelaa kostoa En vaan vieläkään ole saanut päähäni mitään kovin nerokasta ideaa mutta... ärsyttää vaan kun aina olen ihastunut tuommoisiin ihmisiin, jotka tosiasiassa vihaavat mua jne, outoa kerrassaan.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2010 17:59
En ole koskaan varsinaisesti rakastunut, mutta enemmänkin olen ihastunut, ja usein. Esim. juuri nyt, samalla luokalla olevaan jätkään, joka on varattu. Ja olis kyllä tosi outoa jos hän olisi sinkku, sillä hän on aivan liian hyvä sinkuksi. Näinhän se luonnollisesti menee että parhaat viedään päältä... Mutta en kyllä tiedä, että olisko hän edes mun tyyppiäni, ei oo mitään goottia nähnykkään, ei edes hevaria tai punkkariakaan... Mutta musta tuntuu että muutenkin ihastun aina vääränlaisiin ihmisiin, joten ihan normaalia. Mutta se tunne... Varmaankin ainoa yhtä musikaalinen ihminen meidän luokalla, kuin minä. :/ Ja se söpö hymy. Mutta se siitä, olkoon unelmissa vain, sinnehän ne kaikki menee.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit