Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rakastunut tyttöön/poikaan jota ei voi saada...

Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Yasha
  • Lähetetty: 03.06.2008 13:28
Tänne siis kaikki jotka on rakastunut tyttöön/poikaan mutta tietävät etteivät tätä voi saada.

Omia kokemuksia kyllä on.
Mulla on jo kauan ollut tämmöinen pikkuinen ihastuminen erääseen poikaan, mutta nyt sitten viimeisellä vuodella ala-asteella se on paisunut niin suureksi etten enää ajattele mitään muuta kun tätä poikaa. Lohtua on tuonut se että hän oli sentään samalla luokalla kun minä.
VAAN EIPÄ OLE ENÄÄ! On tullut jo ihan itkettyä sitä kun tulee ikävä tätä tyyppiä... </3
Pahinta tässä on se ettei me olla ihan samalla sosiaalisella tasolla. Tämä poika nimittäin on todella suosittu, kavereita ympäri Kuopiota, enkä minä ihan ole samalla tasolla.
Tiedän etten voi saada häntä, koska jos hänellä on vientiä ihan ylä-asteellakin niin miksi hän nyt MINUT ottaisi ?!? Aina yksin kotona kuuntelen nyyhky biisejä ja silmät alkaa valua tätä tyyppiä ajatellessa... En edes tajua miten tässä on näin käynyt mutta olen nykyään ihan epätoivoisestu rakastunut tähän poikaan...

Mutta nyt kiinnostaisi olenko yksin ongelmieni kanssa voi onko muilla samantyyppisiä kokemuksia??

Kiitos jo etukäteen.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.06.2008 13:37
^Ota ihan iisisti vaan, laita vaikka Tokio Hotel soimaan, se helpottaa...
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Nocturne
  • Lähetetty: 03.06.2008 13:44
^ Deadboy hei, viestisi saatti sisältää huumoria ja sitä ei pidä vakavasti ottaa, mutta se voi kuitenkin kaikessa ironisessa kepeydessään loukata jonkun tunteita.

Mutta joo oma ihastukseni on naimisissa erään sukulaiseni kanssa, heillä on kaksi lasta jne. Joten minä poistuin takavasemmalle.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.06.2008 13:46

Lainaus: Deadboy

^Ota ihan iisisti vaan, laita vaikka Tokio Hotel soimaan, se helpottaa...

Ilkimys.

Näitä tulee ja menee, ja ennen kuin vähän tulee elämänkokemusta ja ikää lisää, ei muutenkaan kannata edes yrittää mitään seukkaamisia. Kaikilla on varmasti ollut ihastuksia jotka ovat olleet liian kaukana tai varattuja tai sen sellaista; niistä päästään yli ja jatketaan elämää.
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.06.2008 13:47

Lainaus: Nocturne

Mutta joo oma ihastukseni on naimisissa erään sukulaiseni kanssa, heillä on kaksi lasta jne. Joten minä poistuin takavasemmalle.

Ohoh o_O

No onneksi tässä iässä ei vielä tuosta naimissiin menosta tarvitse huolehtia..
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.06.2008 13:49
Okei sori. Laita Terveitä Käsiä soimaan.

Lainaus: Heetteri

Näitä tulee ja menee, ja ennen kuin vähän tulee elämänkokemusta ja ikää lisää, ei muutenkaan kannata edes yrittää mitään seukkaamisia. Kaikilla on varmasti ollut ihastuksia jotka ovat olleet liian kaukana tai varattuja tai sen sellaista; niistä päästään yli ja jatketaan elämää.

Harvinaisen osuvasti sanottu aiheesta.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 03.06.2008 13:55

^ Deadboy hei, viestisi saatti sisältää huumoria ja sitä ei pidä vakavasti ottaa, mutta se voi kuitenkin kaikessa ironisessa kepeydessään loukata jonkun tunteita.

Ei kaikkea oikeasti tarvitse ottaa tosissaan. Mikäli olet lukenut käyttäjän Yasha kommentteja, huomannet että hän on _nuori_ iältään. Ja eikös nykyajan nuoret valita 'yhyy, toi ei rakasta mua' yhtenä päivänä ja seuraavana päivänä itketäänkin jo toisen perään...

Ja olisiko ollut parempi jos Deadboy olisi Tokio Hotelin sijasta laittanut Bauhaus ? Tai Joy Division ? AHOOY, muistetaan kuitenkin että Tokio Hotel on niiQ g00ttii!

Lainaus: Yasha

Mutta nyt kiinnostaisi olenko yksin ongelmieni kanssa voi onko muilla samantyyppisiä kokemuksia??

Mutta siis overall löytänet tähän kysymykseen enemmän vastauksia Demi.fi -sivustolta..

Itselläni ei ole sellaisia ongelmia että toinen olisi suhteessa jonkun muun kanssa, olenhan muutamat suhteet rikkonutkin.. 'jee'
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Nocturne
  • Lähetetty: 03.06.2008 14:06
Chrystalis. Siinä olet oikeassa, että ihastuksen kohteet vaihtuvat nuorena usein, mutta aina ne tuntuvat yhtä todellisilta. Älkää vain sanoko, että teistä on kasvanut liian aikuisia muistamaan nuo ajat omalla kohdalla
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 03.06.2008 14:48

Älkää vain sanoko, että teistä on kasvanut liian aikuisia muistamaan nuo ajat omalla kohdalla

Hmm, en toki väitäkään muuta. Itse vain en ollut sellainen että vaihdoin ihastusta (olikohan mulla edes kunnollista ihastusta ennen neljäätoista ikävuotta) vähän väliä.

Ja tosiaan, ketjun perustajahan on -95... ;>
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.06.2008 15:39
No tuota... Näillä teini-iän ihastuksilla on varmaan oma funktionsa, mutta ei silloin vielä kannata ottaa seurustelua niin vakavasti. Kerkeäähän sitä myöhemminkin. Tiedän kyllä miltä tuo tuntuu, kun henk.koht. kokemuksia on enemmän kuin tarpeeksi... Se on kai sitä elämää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit