Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rakastunut tyttöön/poikaan jota ei voi saada...

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.06.2008 21:31

Lainaus: FrozenCorpse

Mulla on niin päin, että onki miehiä, jotka mua tavoittelee, vaan eivät koskaa voi saada.

No kelläpä nätillä tytöllä ei tuollaisia tulisi vastaan. Halusitko leveillä vetovoimallasi vai ajattelitko saada jotain sisältöä tähän keskusteluun tuolla toteamuksellasi?

Anteeksi nyt vaan, mutta jotenkin iski ärtymyksen päälle.
Kirjoittanut: Gocom (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Gocom
  • Lähetetty: 24.06.2008 23:59

Lainaus: Eldnaard

Käsittämätöntä, miten yhden tytön takia voi mennä keho&mieli niinkin sekaisin. Round 2:ta en ottaisi mielelläni, vaikka olihan tuossa ajassa hohtonsa. Ei se hymyä hyydyttänyt tai onnea vienyt, mutta tarve tasoittaa tunnenitkuja ja hormonien päin seiniä heittelemää mieltä laillisilla psykoaktiiveilla ei varmasti tehnyt hyvää.

Höhö, hyvä että noi meni ohi

Tosin perkules toi on yleistä teini-ikäisten hormoonikimppupoikien kohdalla. Itselläni on suurinpiirtein tapahtunut samalla tavalla, paitsi että se johtui vähän eriasiasta tuo ns. sekoaminen - tosin itselläni ei ollut oikeastaan sekoamista vain masennusoireita (johdonnaisina rahallisia tappioita töiden muodossa aika suurilla summilla ollessani oman rahan tekijä aka yksityinen elinkeinon harjoittaja, jolloin töitä pystyi tekemään aikalailla vähemmän, sekä toimistojen tarjouksista kieltäytyä). Yhdistävänä tekijänä että siihen yhdistyi ero ja ikää oli sutkoht saman verran

Mutta on se "rakkaus" (pupumerkeillä) aika paha juttu noissa ikäluokissa. Se voi lähes tappaa, jos ei sitten jätkän nukkuessa murhaavan tytön muodossa, niin sitten alkoholien voimasta jälkikäteen
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.06.2008 09:08
Eiku siinä se mättää, että yleensä mä oon kaikkien mielestä se rumin ja silti..
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.06.2008 02:12

Lainaus: Chrystalis

Hmm, en toki väitäkään muuta. Itse vain en ollut sellainen että vaihdoin ihastusta (olikohan mulla edes kunnollista ihastusta ennen neljäätoista ikävuotta) vähän väliä.

Ja tosiaan, ketjun perustajahan on -95... ;>

Ja juu, missä vaiheessa ketjun aloittaja sanoi että ihastus vaihtui vähän väliä? Minulla meni ohi jos näin on jossaki lukenu. Ja entä sitten jos on -95. Ei millään pahalla mutta minua vain alkoi nyppimään taasen tämmöinen.

Itsellä oli joskus ihastus joka kesti koko ylä-asteen ja lukion ensimmäisen vuoden. En koskaan maininnu asiasta kellekkää. Ei se vaihtunu, katosi vain sitten ajan kanssa mielestä kun lähdin toiselle paikkakunnalle ja päätin saada pääni sisälle muita ajatuksia. Enkä kadu etten koskaan asiasta maininnut kyseiselle pojalle enkä muillekkaan. Se oli mun päänsisäinen ihastus, en olisi ollut valmis suhteeseen enkä muuhunkaan, sen tiesin. Itsetuntoni oli liian huono silloin, että oisin toisen ihmisen kans kyenny olemaan yhdessä. Se siitä. Mutta noista ajoista tosiaan jo niin monta vuotta, nykyään avoliitossa elelen ihan onnellista elämää ja voin kyllä kans sanoa, että ehtii sitä rakastua ja ihastua sun muuta sitten vanhempanaki.. En tiiä.. Ite vaan tyydyin sillo joskus vaan siihe haaveiluun. Se riitti, ja hyvä niin. Ja juu, tiedän olevani näin 21weenä nykyäänki melko nuori elämään avoliitossa yms. Mutta pitkä suhde takana, alussa silti vielä, toivon mukaan monta yhteistä vuotta edessä. Arki on tullu jo vastaan tässäkin eikä eletä pilvilinnoissa, mutta ihana on arkea tuon miehen kanssa elää. Offia anteeksi..

Mut ketjun aloittajalle tosiaan, et ole yksin! Kyllä me ollaan koettu samoja tunteita kaikki muutkin jossain elämänvaiheessa. Myös Chrystalis vaikka se kovasti väittääki vastaan kaikessa.
Kirjoittanut: Evilg (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.06.2008 02:52
Njuuph, ei tietenkään pitäisi aliarvioida tunteiden syvyyttä iän perusteella, muttah hieman itsellekin tuli mieleen tuo demi.fi. Varmaan juu kaikilla on vastaavia kokemuksia ja lähes yhtä moni niistä yli päässyt.

En tiedä osuuko oma kokemukseni nyt täysin aiheeseen...
Muutamia kuukausia sitten muutin tyttöystäväni kanssa yhteen, mutta nyt hän on paljastunut hieman erilaiseksi mitä olin odottanut. Voinen sanoa, että olen ihastunut siihen mitä luulin hänen olevan enkä siihen mitä hän on. Todennäköisyys saada hänet on siis yllättävän pieni
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.06.2008 09:54

Lainaus: Evilg

Voinen sanoa, että olen ihastunut siihen mitä luulin hänen olevan enkä siihen mitä hän on. Todennäköisyys saada hänet on siis yllättävän pieni

...Tämän takia ei muuteta yhteen ennen kuin tietää että tuntee toisen. Ja miten niin "saada"? Mitä se nyt tarkoittaa tässä tapauksessa?
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.06.2008 11:57

Lainaus: Heetteri

Lainaus: Evilg

Voinen sanoa, että olen ihastunut siihen mitä luulin hänen olevan enkä siihen mitä hän on. Todennäköisyys saada hänet on siis yllättävän pieni

...Tämän takia ei muuteta yhteen ennen kuin tietää että tuntee toisen. Ja miten niin "saada"? Mitä se nyt tarkoittaa tässä tapauksessa?

Meni mullakin hiukan yli. Tarkoittaako se, että koska olet rakastunut siihen tyttöön joka on päässäsi, etkä siihen joka on oikeasti olemassa, niin et voi ikinä tätä naista "saada" sillä hän asuu korviesi välissä. Vai häh?
Kirjoittanut: DiseasedAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.06.2008 18:44
on noita... se kyrsii vielä enemnnmän kun yhden tytön kanssa oli todella paljon yhteistä mutta sillä OLI poikaystävä jonka se sitten viikon päästä muhun tutustuttua jätti (oli tietenkin muitakin syitä..)sen sitten. sitten olikin jo yhden toisen pojan kimpussa.....

DSL
Kirjoittanut: Dragoon (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2008 03:25
Kai tää on sit ihan perus tarinatuokio toisille mutta oon ollu reippaasti mustis eräälle jätkälle joka "omistaa" kauniin espoolais tytön... ei tämä tyttö niinkään gootti ole mutta mahtavan kaunis nainen on kyseessä. hän on ymmärtänyt kolme viimeistä vuotta minua kun olemme turisseet. niin ja hänen seurustelunsahan jatkuu...
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • • Muokkasi: nexubus
  • Lähetetty: 06.07.2008 11:12
3 kertaahan tota on oikeasti rakastunut, kertaakaan ei saanut rakkauden kohdetta.

Mulle ihan sama kuka se on kohde on ja joka kerta ollu sinkku mutta ei voi saada koska olen liian ruma ja lihava. Noh tyydyin sitten siihen mitä saan. If u can't get what u love, then love what u can get - ton luin joltai eläinseksi foorumilta Sentään ei noin huonosti mulla asiat, oon toistasiks ihmisissä pysyny vaikkei ookkaan itte mallia saanu valita.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit