Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rakastunut tyttöön/poikaan jota ei voi saada...

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.04.2009 22:12

Lainaus: FilthyVictorian

Voi juma, en ole ikinä ollut ihastunut keneenkään. Olenko outo?

mäkään en ole koskaan ihastunut, mutta rakastunut olen, kerran tai kahdesti, en oikein osaa luokitella koska itse se "rakkauden" tunne oli/on niin erilainen.
Eka rakkaus oli just sellainen kuin monilla teistäkin, jalat alta molemmilta, edetään hirveällä vauhdilla, ollaan aina ja ikuisesti ja kaikkea. Nii, esteenä oli vaan välimatka, ja mun ihana, saavuttamaton ja vapautta ihannoiva luonteeni. musta tuntuu vieläkin että mokasin sen jutun ja mietin välillä, miten olis voinut käydä jos mä olisin muuttanut sen luo kun se sitä pyysi. Ainakaan se ihminen ei olis alkanut vetämään spiidiä.

Mutta olen onneksi suhteessa, ja ollaan täydellinen pari vaikkei sitä yksinään täydellisiä ollakaan.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.04.2009 22:23

Lainaus: FilthyVictorian

Voi juma, en ole ikinä ollut ihastunut keneenkään. Olenko outo?

En minäkään, enkä rakastunutkaan tai mitään siihen suuntaankaan.
Ehkä asiaan vaikuttaa pitkät ongelmat oman itseni kanssa, jolloin en ole osannut ottaa muita ihmisiä huomioon, en läheisimpiäni saatika sitten takavasemmalta tulevia lähentymisyrityksiä.
Kerran kun yritin antaa ihmisen tutustua itseeni, teilasi hän lopulta minut mahdottomaksi persoonaksi ja liian ongelmalliseksi. Ja niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, tuon kokemuksen jälkeen on pelottanut päästää ketään ihmistä muodostumasta tärkeäksi tai sellaiseksi, jonka mielipiteellä olisi minulle jotain väliä.

Olen varmaan vain kerran pitemmän aikaisesti "haaveksinut" ja ajatellut tiettyä henkilöä ja elätellyt ajatuksia tutustumisesta häneen ja hänen kanssaan olemisesta... mutta en aio tehdä asian eteen mitään. En uskalla, en pysty ja sisimmässäni uskon että ajatus on tuhoontuomittu.

Puuh olenpa kamala.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.04.2009 23:06
Semisti off-topiccina: Tavallaan olisi jokseenkin mielenkiintoista esimerkiksi kuollessaan saada "briiffaus" eri asioista kuten siitä moniko on minuun ihastunut elämäni aikana jne. Suomalaiset eivät usein tällaisia tunnusta...minä kyllä varsin usein kerron suoraan jos tunnen johonkuhun vetoa, vaikka en vastakaikua odottaisikaan tai edes haluaisi. Siitä tulee ihmisille hyvä mieli. Tosin tälläkin foorumilla on monta sievää neitiä ja hyvännäköistä nuorukaista jotka miellyttävät minua, enkä ole asiasta sanonut halaistua sanaa.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.04.2009 12:06

Lainaus: Heetteri

Tavallaan olisi jokseenkin mielenkiintoista esimerkiksi kuollessaan saada "briiffaus" eri asioista kuten siitä moniko on minuun ihastunut elämäni aikana jne. Suomalaiset eivät usein tällaisia tunnusta...

Off:
Olisihan tuo aika mielenkiintoista! Itseäni ainakin kiinnostaisi tietää..
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.04.2009 08:47

kuten siitä moniko on minuun ihastunut elämäni aikana jne. Suomalaiset eivät usein tällaisia tunnusta...

Okay, I'll break the stereotype. I'm man enough to admit that I have a small crush on you.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.04.2009 13:40
minulle käy aina niin.ikinä ei ole osunut oikea kohdalle, enkä ikinä voi saada niitä joihin ihastun...
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.04.2009 15:34
Kyllähän itselle näitä ihastuksia tulee, olkoot sitten läheinen miesystävä tai julkkis tai muusikko. En ole varmaan kertaakaan elämässäni kunnolla rakastunut. Jos ihastun, niin yleensä tunteeni katoavat ajatukseen "mutta mitä jos hänellä on tyttöystävä?". Olen tällä hetkellä hieman pihkassa yhteen ystävääni, ja haluaisin tietää seurusteleeko hän jotta voisin joko alkaa vihjailla hänelle jotain tai siirtyä seuraavaan ihastukseen. Tähän mennessä kaikilla ihastuksilla on ollut jo oma kulta, enkä erityisemmin masennu, sillä sehän on aina ihanaa kun näkee että ihminen, josta välität, on onnellinen jonkun kanssa.

Mitä mieltä olette: onko rakastunut henkilöön johon on ollut ihastunut pidemmän aikaa, sanotaan vaikka pari vuotta? Tämä ei ole pätkä omaa elämääni, tuli tänään vain mieleen. Missä vaiheessa ihastus muuttuu rakkaudeksi, jos muuttuu?
  • Lähetetty: 27.04.2009 15:50

Lainaus: Blackrat

Okay, I'll break the stereotype. I'm man enough to admit that I have a small crush on you.

Crushes are way less dangerous than what people seem to think. I have tons of crushes every day, and it's never killed anyone!
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2009 22:47

I have tons of crushes every day, and it's never killed anyone!

That's good, 'cause anyone who has seen you has one
  • Lähetetty: 28.04.2009 09:56

Lainaus: gothicknight

That's good, 'cause anyone who has seen you has one

(Major Blush attack) Öhm...thank you..ehh..I mean.. BACK TO THE TOPIC, GUYS. Hrmm hrmmh. Cough. O_o
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit