Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rakastunut tyttöön/poikaan jota ei voi saada...

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.08.2009 19:07

Lainaus: Heetteri

Et sitten tullut ajatelleeksi että ehkä hän oli menettänyt puhelimensa yhteystiedot?

No luulisi silti että jos oikeasti on ihastunut niin hankkisi sen ihastuksen puhelinnumeron äkkiä takaisin..? Näin minä ainakin. No, en tiedä, Goottihullun kannattaisi varmaan kysyä tältä pojalta asiasta suoraan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.08.2009 19:14
Tuleehan noita. Tai siis, ei varsinaisia ihastuksia, mutta olen törmännyt moneen mielenkiintoiseen ihmiseen, joihin olisi halunnut tutustua paremminkin. Mutta ei, jotenkin se vain menee niin, että kun minä olen kiinnostunut jostakusta, hän ei minusta, ja sitten minusta kiinnostuvat vain jotkut ällötykset. ._. Taitaakin koko vuoden mennä sinkkuilussa, ellei pidempäänkin.

Miksi minun kohdalleni osuu vain enemmän tai vähemmän huonoja miehiä? Tai sitten ei miehiä lainkaan?

Mäff.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.08.2009 19:25

Lainaus: Iiriva

ja sitten minusta kiinnostuvat vain jotkut ällötykset. ._. Taitaakin koko vuoden mennä sinkkuilussa, ellei pidempäänkin.

Ahhh... toinenkin idioottimagneetti. Nooh, ei sinkkuilussa sinänsä mitään pahaa ole, mutta... Olisi vain joskus niin kivaa jakaa arki toisen kanssa. Noh jos olen kiinnostunut jostakusta, menen yleensä paniikkiin. Vaikka muuten minua ei voi ujoksi sanoa, niin ihastumisissa olen. No paistaapa kai se aurinko armas joskus risukasaankin?
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • • Muokkasi: Tiragen
  • Lähetetty: 11.08.2009 20:11

Lainaus: Nocturne

Ahhh... toinenkin idioottimagneetti

Ja kolmaskin *tassu ylös* ._. Meitä on.

Lainaus: Iiriva

Miksi minun kohdalleni osuu vain enemmän tai vähemmän huonoja miehiä? Tai sitten ei miehiä lainkaan?

Samaa miekin olen miettinyt. Jokseenkin rassaavaa. Sinkkuna olemisessa on kyllä omat hyvät ja huonot puolensa, mutta niistäkin puolista alkaa pidemmän päälle saada aikalailla tarpeeksensa. Näin itte asian näen. Mutta tuskinpa kukaan tässä maailmassa yksin on, varmaan kaikille on se joku joka ei oo se ihan kuka tahansa naapurin kakslahkeinen tai vastaavaa.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.08.2009 20:52
Sinkkuna tääläkin ollaan, en voi sanoa olevani rakastunut kehenkään, ketä en voisi saada tai kenet voisin saada, pieniä ihastuksia ehkä. Tietooni ei myöskään ole tullut että kukaan olisi koskaan ollut kiinnostunut minusta, noin niinkuin... Olen pohjimmiltani naisasioissa niin ujo, että asioiden kehittyminen suhteeksi tulee tapahtua toisen osapuolen aloitteesta, itse tuskin siihen pystyisin. Täten myönnän etten ole varsinaisesti koskaan seurustellut osin haluttomuuteni vuoksi, mutta nyttemmin harmittaa, kiinnostuksen herättyä, potentiaalisten sielujen puute kohdallani. Ehkä en enään haluaisi olla sinkku?
Kirjoittanut: Gootihullu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.08.2009 16:41

Lainaus: Heetteri

Et sitten tullut ajatelleeksi että ehkä hän oli menettänyt puhelimensa yhteystiedot?

No joo kävi sekin mielessä, että ehkä he käyttävät sisarusten kesken samaa kännykkää, mutta juuri sillä hetkellä otti niin raakasti päähän.
Kirjoittanut: Gootihullu (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2009 16:43

Lainaus: BronzeRain

Goottihullun kannattaisi varmaan kysyä tältä pojalta asiasta suoraan.

Niin ehkä kannattais ja varsinki nyt ko koulu alko, mutta oon sen verran ujo, että jos menenkin kysymään asiaa suoraan, minule nauretaan päin naamaa ja kysytään "mikä sun ongelmas on"
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.08.2009 17:29

Lainaus: Gootihullu

Niin ehkä kannattais ja varsinki nyt ko koulu alko, mutta oon sen verran ujo, että jos menenkin kysymään asiaa suoraan, minule nauretaan päin naamaa ja kysytään "mikä sun ongelmas on"

Ei tuplapostauksia, kiitos. Saat muokattua viestejäsi lähettämisen jälkeenkin, ja eri viesteistä voit lainata tekstiä nappaamalla lainauksen leikepöydälle tekstiboksista.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.08.2009 19:15
Joitakin henkilöitä, joista alan tosin päästä hiljalleen kai yli. Olen kyllä tyytyväinen kaverinakin oloon.
Mutta kyllä se sinkkuus silti harmittaa. Vioistani huolimatta en nyt ainakaan omasta mielestäni oe sellainen "viimeinen mies maapallolla niin sitten voisi harkita" - tyyppinen tapaus.
Kirjoittanut: Pastelli (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2009 11:58
Olen todellakin rakastunut/ihastunut pinnalliseen pönttöön joka tykkää enemmän siroista, sievistä ja ennen kaikkea muodikkaista tytöistä, kuin tämmöisestä drag queenia muistuttavasta randomirailasta. Siis että osaa ottaa pattiin. On kuitenkin päivänselvää, että jos jotakin haluan, niin ***** sen saan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit