Gootti.net

Rakastunut tyttöön/poikaan jota ei voi saada...

Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 27.08.2010 19:36
Olen niin raivostunut "parisuhde-elämääni", jota ei periaatteessa edes ole. Olen ollut ihastunut samaan henkilöön lukion ensimmäisestä asti, ja hän kertoi minulle tuntevansa samoin minusta. Noh, 5 kuukautta on hurahtanut eteenpäin eikä mitään ole tapahtunut. Olen kertonut hänelle että rakastan häntä, mutta mikään ei ole liikkunut eteenpäin, ja alan jo itse asiassa toivoa, että hän menisi takaisin yhteen exänsä kanssa ja saisin itse säästyä tästä helvetistä ja siirtyä vihdoinkin eteenpäin. Olemme niin erilaisia, mutta synkkaamme toistemme kanssa niin täydellisesti, ja se särkee sydäntäni etten tiedä miten toimia. Haluan olla hänen kanssaan, mutta jumalauta, en aio odottaa ikuisesti.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • • Muokkasi: byron
  • Lähetetty: 10.11.2010 18:47
The story of my life...? Aika kamalaa jos noin olisi. Rakastuin kaveriini. Sitä kestikin muutaman vuoden (tuntuu iäisyydeltä, koska olimme peruskouluun asti samalla luokalla, ja myös kavereita useita vuosia), ja kaikkea se tunne minulle aiheuttikin, mutta kaverini sai pitää mielenrauhansa kun ei asiasta tiennyt. Eikä tiedä vieläkään. Onneksi yli vuosi sitten mun tunteet alkoivat muuttua siten, ettei niillä ollut samanlaista otetta kuin aikaisemmin. "Pakkomielle" voisi olla toisaalta kuvaava sana sille mitä kävin läpi, sillä oikeaa rakkauttahan se ei ole, jos se on vain yksipuolista. Mutta pakkomielle kuulostaa aika ikävältä, ja vähän epäilen että sen sana merkitys on liian voimakas kun pelkästä toisesta välittämisestä on kyse.
Tunnen olevani enemmän kuin valmis jatkamaan eteenpäin, ja löytämään sen jonkun, joka kaikesta edellisestä epäonnesta poiketen voisi lopultakin olla sellainen joka rakastuisi minuun (ja siis tunne olisi molemminpuolinen). Kuitenkin tässä pari päivää sitten otin vähän takapakkia, kun sain tietää että kaverini on muuttamassa keväällä yhteen jonkun jätkän kanssa, jonka kanssa se on salaa seurustellut vuoden. Sikäli salaa, että on vain vihjaissut asiasta, muttei kertonut siitä ainakaan minulle suoraan.
Rasittaa antaa koko ihmisen vaikuttaa minuun vieläkin tällä tavalla, mutta ei nää tunteet taida ihan hetkessä kadota kokonaan. Oisin kyllä äärettömän onnellinen jos voitaisiin palata olemaan vaan kavereita kuten joskus oltiinkin. Tai minustahan se on kiinni, saanko tunteet hävitettyä takavasemmalle vaiko en.

Tässä minun säälittävä pieni tarinani tästä aiheesta.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.11.2010 18:57
Minusta tuntuu , että tulen olemaan sinkku lopun elämääni. Lisäksi en ihastu helposti, eikä minuunkaan ole kukaan oikein ihastunut joten.... Olen yksinäinen susi. Sinänsä ottaa pattiin, mutta toisaalta säälin välillä ystävääni joka ihastuu koko ajan. Ja vääriin tyyppeihin. Varattuihin yleensä joten se on varmaan tuskaa.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.11.2010 18:45
minulla on sama ongelma kuin FilthyVictorianilla..
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2011 17:54
Teki kyllä lievästi sanottuna kipeää, kun päätin ettei kaveruus sellaisen ihmisen kanssa ketä kohtaan on tunteita, onnistu, ja kaveri sanoikin enemmän tai vähemmän suoraan, ettei se edes tarvitse minua, kun sillä on se sen poikakaveri, eikä se muita kaipaa elämäänsä. Jos olisin tiennyt olevani niin arvoton ihminen, niin olisin jo aikaisemmin antanut toisen jäädä pienen täydellisen elämänsä kanssa kaksistaan, ja olisin lähtenyt niin kauas siitä naisesta kuin vain pystyisin. Osoittaakin miten äärettömän surkea ihmistuntemus ja naismaku minulla on, puhumattakaan tuurista ja siitä miten onnistuneesti meni monta vuotta hukkaan kuvitellen, että kaveruuden säilyttäminen oli omia tunteitani tärkeämpää. Se siitä sentimentaalisuudesta. Juu, juu. Sentään voin unohtaa sen ihmisen nyt kokonaan. Toistaiseksi olo on aika vapautunut, kun silmäni ovat avautuneet. Tulevaisuus näyttää valoisammalta kuin aikaisemmin.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.04.2012 12:46
noh, päätin tässä lopettaa kuun taivaalta haaveilun ja tutustua niihn rumiin ja tyhmiin jotka kelpuuttavat minut, ruman ja tyhmän. tosin kukaan ei halua ottaa tällaista variksenpelätintä, pitänee ruveta kulkemaan pussi päässä kaupungilla niin pikkulapset ei saa traumoja.
Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.12.2012 22:56
No, oon rakastunu poikaan, jota en voi saada, koska ekaks: tiedän ettei se tykkää, eikä tuu tykkäämään musta ja tokaks: Se on yhes yhen mun hyvän kaverin kaa</3
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2012 23:56
Oma ongelma on siinä, että ihastun aina noihin pirun tuntemattomiin kuutteihin kuvissa, ja videoissa jne, mutta oman elämän kannalta todellisia suhteita en osaa löytää. Pari hassua kokeiltu, kaikki kariutunut
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.10.2015 03:23
Tulin tylsyyttäni selailleeksi Yleisiä Korinoita. En muistanutkaan, että tämmönenkin topic oli olemassa.

Lainaus: Heetteri

Semisti off-topiccina: Tavallaan olisi jokseenkin mielenkiintoista esimerkiksi kuollessaan saada "briiffaus" eri asioista kuten siitä moniko on minuun ihastunut elämäni aikana jne. Suomalaiset eivät usein tällaisia tunnusta...minä kyllä varsin usein kerron suoraan jos tunnen johonkuhun vetoa, vaikka en vastakaikua odottaisikaan tai edes haluaisi.
Joo, olis aika siistiä. Tosin omalla kohdallani tuo lista olis hyvin lyhyt ja jopa todennäkösesti vaan "error 404, people not found"
Ja tuo ominaisuus, että uskaltaa kertoa suoraan tunteista on hyvin ihailtava. Ite en oo ikinä moiseen kyennyt.

Meikäläisen ihastukset mennyt aina saman kaavan mukaan: Ihastun --> pidän tunteeni salassa, kunnes saan selville, onko kohde edes vapaa saatikka kiinnostunut --> saan selville, että kohde on kiinnostunut jostakin toisesta/ just alotanut seurustelun --> be hurt as hell --> aloita alusta uuden ihmisen kanssa.
Jos sanon, että alkaa toi kaava pikkuhiljaa ketuttaa, niin valehtelisin. Oon jo kurkkuani myöten täynnä.

Jossain kohti ketjua oli puhetta siitä mikä erottaa ihastuksen ja rakkauden. Oma näkemykseni tähän on se, että ihastus on
a. se pinnallinen kiinnostuksen kohteen idolisointi
b. yksipuolinen aito kiinnostus
Rakkaus on sitten sitä, kun molemmat tuntee toisaan kohden samoin. Eli itse en koe koskaan olleeni rakastunut, koska miun tunteille ei ole ollut kertaakaan vastakaikua. Mutta tää on vaan miun näkemys.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit