Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rakastunut tyttöön/poikaan jota ei voi saada...

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.06.2008 16:15

Lainaus: Nocturne

Chrystalis. Siinä olet oikeassa, että ihastuksen kohteet vaihtuvat nuorena usein, mutta aina ne tuntuvat yhtä todellisilta. Älkää vain sanoko, että teistä on kasvanut liian aikuisia muistamaan nuo ajat omalla kohdalla

Naulan kantaan. Me rollaattorin varressa vapisevat ikägootit ollaan jo liian kyynisiä ihastumaan epätoivoisesti! Eipä sitä voi Yashallekaan muuta sanoa kuin että iän myötä tuosta pääsee eroon, ehkä. Ja voihan sitä poikaa yrittää silti, vaikka jos olet itse epäsosiaalisempi ja poika taas Kuopion pahin playeri, niin se voi tuottaa vain lisää iltoja nyykien.

Mutta se vasta onkin ikävää kun tällainen takavuosien erkki epätoivo alkaa tulla uniin kymmenen vuoden päästä! Voi kääk, välillä aamuisin tekisi mieli lahjoittaa pää pois. Ei ymmärrä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.06.2008 21:35

Lainaus: Piiskansiima

Me rollaattorin varressa vapisevat ikägootit ollaan jo liian kyynisiä ihastumaan epätoivoisesti!

Höh, en minä vaan. Isoveljeni kanssa tässä päivänä eräänä päivittelimmekin tätä toivotonta kevytmielisyyttämme, emme ehdi unohtaa edellistä kun seuraava ihastus jo liitelee silmien eteen. Onneksi ollaan kohtuu rajoissa opittu erottamaan ihastuminen rakastumisesta niin seurustelukumppanin ei tarvitse olla jatkuvasti vaihdossa. Tarvitaan vain ymmärtäväinen kumppani.
Kirjoittanut: Rigis (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.06.2008 22:39
Sweet

Niin, siis todellakin. Nuorena ihastuksia tulee ja menee. Vaikka maailma tuntuisi kaatuvan siihen yhteen poitsuun/tytsyyn niin näin ei onneksi ole
Pakko ruveta vielä vähän viilailemaan pilkkua, tuo sana "rakastunut" särähti pahasti korvaani. Mielestäni ihmiseen ei voi rakastua kuin vasta ajan kanssa kun oppii kunnolla tuntemaan tämän. Harva tuntee ihastuksensa persoonaa, joten ulkonäköönhän siinä aluksi ihastutaan. (Enkä tarkoita "Se on kiva"-kommentteja)
Ajan myötä ulkonäön alta paljastuu jokaisen sisin, ja juuri tähän toisen ihmisen sisimpään rakastutaan - tai sitten ei. Kuten sanottua, "sisäinen kauneus on tärkeintä"

Huih tulipa syvällistä tekstiä
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.06.2008 11:33
Ihan rehellisesti sanottuna... Ketään ei voi saada. Ketään ei voi omistaa. minä olen vain opetellut tukahduttamaan tunteita siinä määrin että en päästä niitä tuhoisiksi asti. Vaikeaa se on,mutta vähemmän siinä itsekin kärsii lopujen lopuksi...
Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Lähetetty: 07.06.2008 16:08
Ja sitten kun tunteita tukahduttaa tarpeeksi, tulee elämään sellaisia muita hauskoja ongelmia, kuten agressiot. Ja sittei oo enää kivaa. Asioista pitäis vaan yrittää puhua, kertoa sitten vaikka sille ihastuksen kohteelle tunteensa, ja sieltä kyllä tulee palautetta sitten, että miten asia on. ****** tulee, ja sitä pitää oppii kestämään, mut tunteita ei sais tukahduttaa. Mä en oo ikinä osannu puhuu ongelmistani/ tunteistani kunnolla, ja siitä ei oo tullu mitään muuta kuin lisää ongelmia. Vähän ehkä offtopiccia, mut halusin vain ilmaista mielipiiteni... Ja kyllä niitä ihastuksia tulee viel lisää, joskus löytää sen jonkun, joka sitten kestää jos on kestääkseen. Mut aina pitää puhua/ muutem purkaa tunteita. Koska muuten tulee vaa lisää ongelmia.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.06.2008 11:04
Juu,en taas osaa ilmaista itseäni selkeästi... :'D
Tarkoitin että tunteen ei saa antaa hallita...Minun kohdallani se n tuhoisaa,olen ihan yli-tunteellinen ihminen ja joutunut kärsimää siitä. Pakko tunteita on edes jollakin tasolla pyrkiä hallitsemaan etten taas ihan vain onnesta hyppää katolta tai surusta ole päiväkausia syömättä.
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.06.2008 12:33
Tällaisia ihastuksia on ollut nuorena kollina vain yhteen otteeseen, mutta se olikin sitten astetta hc:mpaa luokkaa. Tuhosin varsin ansiokkaasti maksaani abivuoden syksyllä kuluttamalla alkoholia kolmesta neljään kertaa viikossa, ja ryypätessä rööki maistui. V-käyrä oli J-mallinen, mutta lopussa kääntyi voimakkaaseen laskusuhdanteeseen. Onneksi. Pidennetty alkoholikuuri taisi tehota, ja lopulta eheydyin oikein mainioon kuntoon.

Käsittämätöntä, miten yhden tytön takia voi mennä keho&mieli niinkin sekaisin. Round 2:ta en ottaisi mielelläni, vaikka olihan tuossa ajassa hohtonsa. Ei se hymyä hyydyttänyt tai onnea vienyt, mutta tarve tasoittaa tunnenitkuja ja hormonien päin seiniä heittelemää mieltä laillisilla psykoaktiiveilla ei varmasti tehnyt hyvää.
Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Lähetetty: 12.06.2008 18:35

Lainaus: Morfinsia

Tarkoitin että tunteen ei saa antaa hallita...

Okei nyt mäkin ymmärrän pointtis.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2008 18:47
Itellä ei taida tällä hetkellä olla minkäänlaista ihastusta.. :/ Jotenkin tuntuu oudolta, kun yleensä on se joku ketä ei voi saada... liikaa välimatkaa tai mitä tahansa.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.06.2008 10:48
Mulla on niin päin, että onki miehiä, jotka mua tavoittelee, vaan eivät koskaa voi saada. Vielä erityisesti ihmetyttää se, että ne on kaikki näitä mun suuresti inhoamiani amiksia, jotka ajaa rinkiä jotain sontajumputusta huudattaen niin, että korvat halkee. Ei, siitä ei KOSKAAN voisi tulla mitään enkä edes halua ajatella. YÄK!!
Irc-galleriassa ovat tulleet mukaansa vokottelemaan ja siinä sivussa haukkuneet mieheni ja sanoneet, että lähde kunnon miesten matkaan.. eh..? YÄK!!
Minä olen vain miestäni varten, muut pysykööt poissa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit