Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Rakastunut tyttöön/poikaan jota ei voi saada...

Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.07.2008 13:01
Hmm. Rakkaus on vaan aika hankala käsite. luulisin että olen kerran ollut oikeasti rakastunut. mutta ehkä sekin on vain luulo,minä en tiedä,eikä kukaan voi sitä minulle kertoa. Minä huomaan "oikean" rakkauden vasta kun se kuuluu jo menneisyyteen. Vaikka mikäs minä olen sanomaan,pikku-tyttöhän minä olen vieläkin.
Ja tämä liittyi aiheeseen.
Tunteet riepottelevat,varmasti kaikkia ainakin jossakin määrin. mutta ehkä juuri ne kolhut tekevät meistä sen mitä me olemme? Olisiko hienoja elämän tarinoita ja oppisimmeko mitään jos 'rakkaudessakin' Ei tulisi kolhuja?

Kaikki "pienet" ja "isot" jotka tällä foorumilla ovat, kaikkihan me olemme ihmisiä, ja ihan turhaa se on kenenkään ruveta kommentoimaan toisen tunteiden aitoutta iän perusteella. Voihan olla joku joka on elänyt 70 vuotta,eikä ole rakastanut päivääkään. Tarkoitan nyt siis "romanttista" rakkautta,en maininnut sanallakaan ystäviä,sukulaisia,lapsia yms.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2008 15:23

Lainaus: nexubus

joka kerta ollu sinkku mutta ei voi saada koska olen liian ruma ja lihava.

Ulkonäöllä ei pitäis olla mitään väliä. Ihmiseen rakastutaan eikä ulkonäköön.

Iteki saa kuulla sitä, et "luulis, et sulla nyt olis joku mies ku oot ton näkönen". Se vaan ei mee niin. Ihastun vääriin ihmisiin... voisin jopa sanoa olleeni kerran rakastunut. Kaikki nää on kuitenki ollu mahdottomia "saada". "Seurustelu" on vaan suuri haave
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2008 15:42
Ikävä totuus kuitenkin on, että ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan. Onneksi kauneuskäsityksiä on kuitenkin yhtä monta kuin on katsojaakin
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2008 20:48

Lainaus: Layil

Ulkonäöllä ei pitäis olla mitään väliä.

Vaan sillä on väliä. Ja pitää ollakin väliä, eihän sitten ihmisellä ole mitään estetiikan tajua jos ei sillä väliä ole. Tarkoitan ulkonäköä kokonaisuutena, myös pukeutumista. Varsinkin siinä tutustumisvaiheessa sillä on paljonkin väliä, on pelkkää hurskastelua väittää ettei olisi. Tai sitten on sokea
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2008 20:53
Deadboy on oikeassa, ainakin mun mielestäni. Kaikki me katotaan ensimmäiseksi ulkonäköä. Loppujen lopuksi sillä ei niin ole väliä, mutta aluksi on. Ja toisaalta, mitä haittaa, vaikka ulkonäöllä onkin väliä? Jokaisella meistä on erilainen maku, joten kaikille löytyy ihailijansa.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 06.07.2008 21:49
Ensimmäisenä voisin kommentoida tuota teini-ihastumisen käsitettä. Sitä näin vanhemmiten ajattelee tosiaan, että eihän se mitään "oikeaa" ja "järkevää" ole kun ei sen ikäisenä oikeasti mistään vielä mitään tiedä, mutta totuus on, että juuri sen vuoksi ne tunteet ovat niin suuria! Vanhemmiten kun on tullut tuota elämänkokemusta lisää tuo koko ihastuminen ja "rakastuminen" ovat toki suuria tunteita, mutta aivan erilaisia kuin silloin nuorena. Miten tämän nyt vielä oikein typerästi sanoisi... Noh, verratkaa vaikka sitä tunnetta kun on ensimmäistä kertaa nousuhumalassa myöhemmän elämän kertoihin

Noh, nyt kun muutkin myönsi niin myönnän minäkin: minulla oli erittäin suuri ihastus yhteen tyttöön yläasteen ja lukion aikana. Mukava mustat pitkät ja "takkuiset" hiukset omaava tyttö jolla oli äärimmäisen söpö ääni. Juttelin toki hänen kanssaan ja tulimme hyvin juttuun, mutta ei sitten koskaan ollut rohkeutta pyytää häntä ulos. Heh, nyt muuten olen huomannut, että Evanecense:n Amy Lee näyttää aivan häneltä :/
Joskus myöhemmässä elämässä tuli juteltua hänen kanssaan baarissa ja tunnustin teini-ihastumiseni. Hassu tilanne, molemmat seurusteltiin siinä vaiheessa tahoillamme, joten ei siinä ollut mitään iskemismentaliteettia, mutta oli ihan kiva purkaa sydäntä Mukava ja nätti ihminen hän edelleen on, mutta on meidän elämät kyllä menneet sen verran eri suuntiin, että ei ole kyllä enää sellaista kaipauden tunnetta ihmistä kohtaan mitä silloin oli. Korkeintaan sitä ihmistä kohtaan, joka hän aikoinaan oli (ja sitä itseäni kohtaan mikä itse nuorena idealistina olin).
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.07.2008 10:27

Ulkonäöllä ei pitäis olla mitään väliä. Ihmiseen rakastutaan eikä ulkonäköön.

"All Bibles and sacred codes have been the cause of following errs: 1. That Man has two real existing principles Viz: a Body and a Soul. .... .... But the following Contraries are True: 1. Man has no Body distinct from a Soul for that calld Body is the portion of Soul discernd by the five senses."
-William Blake, The Marriage of Heaven and Hell
  • Lähetetty: 07.07.2008 19:12

Lainaus: Elvira

Loppujen lopuksi sillä ei niin ole väliä, mutta aluksi on.

Tuota meinasin.
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.07.2008 07:28

Lainaus: Elvira
Loppujen lopuksi sillä ei niin ole väliä, mutta aluksi on.

Tuota meinasin.

Jaa. Jos tyttöystäväni lihoisi vaikkapa kolmisenkymmentä kiloa seurustelun aikana, eikä hakisi alkup. mittojaan takaisin epäilen vahvasti että jatkaisin suhdetta. Oletan, että jos minä lihoisin (30kg ei vielä riittäisi kuin lievään ylipainoon :S) vaikkapa reiluun satkukymmeneen toimisi kumppanini samoin.

Kukin taaplaa tyylillään, mutta jos ihminen muuttuu sellaiseen suuntaan, ettei se miellytä kumppani en näe miten suhde voisi jatkua. Ulkonäkö on osa ihmistä siinä missä maailmankatsomus, moraalikäsitykset tai musiikkimakukin, vaikkakin ulkonäkö on huomattavasti isommassa osassa.
  • Lähetetty: 08.07.2008 16:31

Lainaus: Eldnaard

os tyttöystäväni lihoisi vaikkapa kolmisenkymmentä kiloa seurustelun aikana, eikä hakisi alkup. mittojaan takaisin epäilen vahvasti että jatkaisin suhdetta.

O.o Sisko lihosi seurustelun aikana monta kymmentä kiloa ja kumma kyllä he seurustelevat yhä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit