Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Juhannus, Jussi, Litha!

• Vastaa
Minkäslaisia suunnitelmia väellä mahtaa olla Juhannusta ajatellen? Missä vietätte, kenen kanssa, ja mitä on ohjelmassa tänä vuonna?

Kyllä, yleistä korinaa ja turhakemainen aihe, mutta eiköhän tästäkin saada kesäistä lätinää aikaiseksi.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Miehen kanssa ollaan menossa näillä näkymin sukulaisilleni istumaan iltaa terassille. Ja jos tosiaan ilma sallii niin tarkoituksena olisi saunomisen lisäksi myös grillailla. Ja tietysti perinteitä kunnioittaen ryypätä riittävästi

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
Skippaan. Ei nappaa. Oon tylsä. Tiedän.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Suunnitelmia? Ei ole ja tuskin tulee. Luultavasti kökötän yksin kotona.

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Mä lähden torstaina neljäksi päiväksi perheen mökille Luopioisiin perheen kanssa. Samaa tavallista kuten muinakin vuosina: saunomista, syömistä, juomista, juhannuskokon katsomista. Jos tarkenisi uimaan ensi viikonloppuna, kuka tietää?

Surrounded by my only friend, sweet silence.

• Vastaa
No jos vähemmän lakonisesti vastaan, niin haluaisin viettää juhannuksen mökillä, vesillä tai jossain missä on luontoa. Nyt ei taida olla noita mahdollisuuksia, siitä saan kuitenkin syyttää vain itseäni kun olen nykyään niin erakoitunut. Eli kun ei tuollainen onnistu niin tuntuu etten vietä sitä ollenkaan vaikka jotenkin "viettäisinkin" seliseli blaablaa...
Aiemmin olin joskus festareillakin mutta eipä ole sellaisiin seuraa eikä rahaakaan. Lisäksi ei tällä hetkellä taida olla yhtään hyvää festariakaan silloin? Cityjuhannus suksii, mä kun olen muutenkin melkein aina kaupungissa. Puistoon pussikaljalle, kai siellä joku on, muutama punkkari ainakin kai.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Olen kotona, ellei vanhemmat käske lähteä mökille -.-
Ei vois vähempää kiinnostaa koko juhannus.

Would you take me away from me?

• Vastaa
Mökille. Sitä tavallista. Angstaan suomalaista alkoholikulttuuria ja nauran aamu-uutisille kun luen kuinka monta hukkui/jäi autonalle/ampui vaimon+lapset+itsensä/ kännissä tai muuten vain. Ja kirjoitan siitä inhorealistisen runon päiväkirjaani.
Eli sitä varsin normaalia. Luvassa on jokavuotuinen eskapistinen trippi musiikin ja sarjakuvien pariin, jolla saan karkoitettua naapurimökin känniääliöiden örinän korvistani.

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vastaa
Minulle kävi ihanasti. Sanoin eräälle, että minulla ei ole juhannussuunnitelmia, ja hän on ilmeisesti nyt diilannut meille mökin järven rannalta takkoineen päivineen...tai jotain hyvin pitkälti vastaavaa ja ihanaa.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Muokkasi: mlrd
  • Vastaa
workkia taas.
olisi kyllä saakutin kiva jos edes kahden vuoden päästä olis vapaa juhannus ja ehkä joulukin.

tai oikeastaan, nyt ei tule ryypättyä ja rahaa tulee kuin p..roskaa. meneehän tämä näinkin.
eikä tarvi sietää sukulaisiakaan, sen puoleen. kummipoikaa olis voinu käydä kyl katsomassa.

Leuka rintaan ja nöyränä kohti uusia pettymyksiä...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!