Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Juhannus, Jussi, Litha!

• Vastaa
Aamupuolella olisi tarkoitus uhmata luonnonlakeja ja rynniä äidin kanssa kauppaan viimehetken ostoksia tekemään ja seuraavan viikon safkat pitäis kanssa hankkia tuolloin. Sitten kotiin jos hengissä ollaan, matkalla alitetaan veto pystyyn, että kuinka moni hukkuu juhannuksena. Voittajalle tarjolla hyvä mieli siitä, että oli oikeassa taas kerran. Kotona aletaan pikkuhiljaa kokkailla, tai siis äiti kokkaa ja minä pauhan jaskaa ja pilkon mitä äippä eteen kantaa... enhän minä muuta kokata osaakaan. Kaverin pitäisi hiippailla meille joskus puolen päivän ja yhden välillä ja auttaa kokkailussa. Sitten saunaan, jossa yleensä ne ensimmäiset juomat korkataan. Kotona siis ollaan ja takapihalla grillaillaan. Yks juhannus grillimestari (lue:äiti) meinasi polttaa aidan... Syödään hyvin ja juodaan vielä paremmin. Voi olla myös, että äidin sisko perheineen tulee käymään. Perinne jussi siis.

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

Yleensä juhannus on menny kotona vanhempien kanssa juoden, mutta tänä vuonna kävi niin kivasti että kaveri kutsu mukaansa Rukalle mökkeilemään viikoks.
Rahaahan siinä palaa yli sossutätien ymmärryksen, mut jos nyt koittas repiä tästä elämästä kaiken ilon irti vaikka väkisin =)
  • Vastaa
Tarkoituksena olisi lähteä miehekkeeni kanssa hänen vanhempiensa mökille.. Eli ei mitään kauhean mielenkiintoista luvassa. Toisaalta olen myös homekorvaantunut ennen aikojani ,eikä juhannus nappaa kauheasti. Ai että olen tylsä

Sex ist ein Schlacht Liebe ist Krieg

• Vastaa
Melkein koko muu suku lähtee mökille, mutta itse onnistuin tuon miitingin skippaamaan ja jään tänne kotiin hoitamaan perheen nelijalkaisia olentoja.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa
Menen telttailemaan kavereiden kanssa tiistai-sunnuntai johonkin läppätapahtumaan.
Saapahan olla pois kotoa.

nothingandnowhere.

• Vastaa
Torstai-ilta kaverilla grillaillen, perjantai-ilta eräällä syrjäisellä soramontulla grillaillen ja chillaillen, ja lauantai invalan keskustassa zombielarpaten. Keskusta kun ei muulloin ole ikinä lauantai-iltana tarpeeksi tyhjä. Ei tarvitse ymmärtää, en odota sitä teiltä.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Tulen kulkemaan joukon mukana, kaverin luo Hämeenlinnaan tulee suunnattua. Muuta en edes tiedä

Olin täällä, olen siellä huomenna

• Vastaa
Aatto aamuna mahdollisesti töissä (ei varmaa vielä), mut vapaudun siitä kuitenkin jo puoleen päivään mennes. Illalla jumitan sit varmaan yksin kotona, koska seurani ei yleensä kelleen kelpaa, enkä viitsi tuppautua minnekään, koska siellä kuitenkin kaikki vaan katsois kieroon. Vois oikeestaa nukkua tonkin p***** juhlan ohi.

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

• Vastaa
Aattona varmaan käyn mökillä porukoiden kanssa. Ja jossei muuta ohjelmaa nii idlaan kotona vanhempien ja ystäväperheen kanssa grillailemassa. Mielummin kyllä lähtis johonki ettei tarvis olla kotona. Mut eipä tuo seura kelleen kelpaa, tai ei ainakaa kellää oo ollu ikävä että ois mukaa pyytäny. Ja minähn sen seuraani tuppaa kelleen väkisin. Juhannuspäivänä ensin siivoamaa yks tanssilava, sit illaks n. 5 tunniks kyseselle lavalle myymään pääsylippuja, ja sunnuntai-aamu sitte menee rattosasti siivoillessa samaista paikkaa

Kaihomieli, lähtääkö ajelee? ;D

We'll never join the games you play

• Vastaa
Juhannuksena Kuopiooon... Vehmersalmelle kuten aina.

Life sucks, and then you die.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!