Ehkä hilaan itseni eteläisempään Suomeen, mikäli, tiedossa on harvinaisen tylsä juhannus, sillä ahhah, katselisin vierestä kun poika ja hänen isänsä ryyppäävät ja jauhavat p*askaa.
No, sitä se on aina sinnepäin mennessä, eli juhannus ei poikkeaisi arkipäivistä.
Mikäli jään asuinseudulle, juhlin iloliemen kanssa kaksistaan. Sukulaiset ovat huitsin hitossa (ehkä, kai, jos, mikäli), ystävät omilla teillään. Väkisinkään en mukaan raahaudu minnekään.
Kaupunki on tyhjä, kaikki kesälaitumilla ja maaseudulla yms. Eikun metikköön pussikaljalle.
Kalenteri ammottaa siis tyhjyyttään koko kesäkuun, myös juhannuksena.
Ideoita juhannusaktiviteetteihin otetaan vastaan.
"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."
Pitkästä aikaa viestiä tännekkin kun e-mail muistutti foorumin olemassaolosta, tulee nykyään enimmäkseen vaan ircattua...
Varmaan yksin himassa päihteilen ja toivon että naapurit ja kämppikset menis muualle viettää juhannustaan niin kerrankin uskaltaa avata stereoiden volyymiä reilulla kädellä.
Olkaahan nyt joku nolifettäjä sitte ircissä mun seurana niin ei mee ihan yksin koko juhannus

Toki voi olla mahdollista kyläänkin tulla jos joku hullu Kannelmäkeenpäin eksyy

Fatfuck has the forum.
Minä lähden Ranskaan tänä juhannuksena. Strasbourgiin itseasiassa, Frankfurtin kautta matkaan. Jännittää pienesti, sillä koskaan en ole ennen lentänyt ja ulkomaanmatkat ovat suuntautuneet vain Tukholmaan ja Tallinnaan. Mutta ihan mielenkiintoinen matka tulee varmasti olemaan, käyn Europarlamentiin tutustumassa ja sitten vähän shoppaamassa.
Mitään en ole joutunut matkasta maksamaan

.
I'm not your chambermaid. You're not my lord.
Lainaus: Devilsbride
Ideoita juhannusaktiviteetteihin otetaan vastaan.
Mene vaikka keräämään ne seitsämän kukkaa ja laita tyynyn alle. jos aamulla kutittaa ja on paukamia, niin oot allerginen, vai mitä siitä piti selvitä... tai kerää vaihteen vuoksi vaikka sieniä, silokkeja kun saattaa löytyä jo.
Mää lähen Poriin. kattomaan Dingoa. siellä on paljon kavereita ja alkomaholia.
Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.
Cata
Laittaessaan seitsemän eri luonnonkukkaa tyynynsä alle pitäisi unessaan nähdä tuleva heilansa, niin se menee. Itse en vaan uskalla tuota enää tehdä, sillä olen todellakin allerginen mm. lintukirpuille, joita kuka tahansa voi saada ulkoa. En pysty edes kuivattamaan pyykkejäni ulkona. Olen allerginen kaikelle epätavallisemmalle, merivedelle, laastareiden liimoille, nikkelille, useimmille ötököille.
Se siitä.
Laiha lohtu.
"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."