Gootti.net

Juhannus, Jussi, Litha!

Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.06.2008 00:24
Eiköhän se ole ihan perusviikonloppu kotosalla, ellei sitten joku hätyytä minua jonnekkin (mitä kylläkin epäilen). Toisaalta, muutama löhöpäivä kotona kelpaa kyllä mainiosti.

Lainaus: Iiriva

sitten sunnuntaina Muumimaailmaan!

Huih, juhannuksena Muumimaailmaan! :o Jännittävä ajatus! Pitänee itsekin taas joku kaunis päivä lähteä tuonne huinimaan, kun tuossa kivenheiton päässä asun. :>
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.06.2008 01:41
Haahaa! Meikä lähtee nummirokkailemaan kera ystävien!
Ystävyssakki toki on ihan liian puutteellinen parin perumisen ja yhden kappaleen poismenon myötä..
Mutta ilolla siellä vaikka hampaat irvessä.
Eiköhän siitä ihan hyvä reissu tule, käytiin äitin kanssa alkossa tänään (itellä ei senttiäkään rahaa) niin tarttui matkaan juomaa jos toistakin sen verta että pystyy kyllä kemuttamaan läpi viikonlopun huomisesta alkaen.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.06.2008 10:20
Juna lähtee Hämeenlinnaan tuossa reilun parin tunnin päästä ja siellä se juhannus sitten meneekin poikaystävän ja kavereiden kanssa Juomat on vielä ostamatta, mutta ei sitä juhlaa ole tarkoitus selvinpäin viettää
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.06.2008 17:49
Hauskaa juhannusta kaikille!!!!!

Lähden tästä maalle kotiin grillailemaan ja nauttimaan rauhasta.
Kirjoittanut: Crownless (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.06.2008 20:03
Jossain päin hesaa kavereiden kanssa menee juhannus.

Hyvää juhannusta vaan kaikille!
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.06.2008 20:13

Lainaus: Heetteri

Tiedätkö, tajusin asian siinä vaiheessa kun olin jo tehnyt tämän aiheen, enkä enää pystynyt muuttamaan sitä.

Heh Hyvä kuitenkin kun Chrystalis korjasi asian.

Itse olen nähtävästi menossa Kokkolaan leireilemään kavereiden kanssa. Saunaan en *nyyh* pääse hakkaamaan itseäni vastalla, mutta uimaan toivon mukaan. Kuka pakkais minun tavarat..
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.06.2008 21:28
Meikä(tyttö)poika suksii Kokemäelle kaverin luo. Pidetään kolmen päivän "turnajaiset", porukkaa on taas tupa täynnä... Pelottaa vaan hitusen, kun tosiaan sovittiin että ainakaan ennen sunnuntaiaamua ei lopeteta dokaamista D:
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.06.2008 22:06
Muutaman mukavan ihmisen seurassa se menee, tekemiset vielä vähän auki. Kaupungissa pitää viettää kun töitäkin osuu Juhannukselle nyt.. No, ei se menoa haittaa kun sen ei anna haitata. Toisaalta kyllä haluaisin ehkä maalle, mut näin tänä vuonna ja ens vuonna sit erilailla.
Kirjoittanut: Just_me (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.06.2008 22:21
Itselläni on hieman erilainen juhannus, luultavasti piiloudun sänkyni alle, etteivät sukulaiset vahingossakaan löydä minua ja uppoudun hyvään kirjaan tai elokuvaan.
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.06.2008 22:32
Hehe, täällä soi harmonikat ja ihmiset terassilla Sisko tuli, siskonpojat oli ollu meil, sitten tuli siskon kaverit, ja isäpuolen sisko ja kaveri. Mukavaa on, mutta mulla aika yksinäinen olo
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit