Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Juhannus, Jussi, Litha!

• Vastaa
Vanhemmat menee kihloihin!
Elisiis juhlat, juodaan, tanssitaan, soittajiakin on ja laulajia, safkataan ja hillutaan sokerihumalassa vähintään jokainen. Mutta taitaa käydä niin että nyhjään koneella sen illan kun muut on juopunu
  • Vastaa
nummirockiin suunta :P

End Of Innocence

• Vastaa
voi kun kaikilla on kaikkea kivaa tekemistä. miulla luvassa grillausta. ja varmaan mennään katsomaan kokkoja sinne mistä kiinni saadaan. taas yksi juhannus kun ei ole sitä omaa rakasta vieressä. tietysti omiin juhannus suunnitelmiin (ideaalitilanne) kuuluisi kaveriporukan mukana juhlimista. ja tietysti se että nukahtaisi aamun sarastaessa oman kullan mainaloon. ehkäpä vielä joskus tämäkin juhannus koittaa. mutta ei nyt.

when angels deserve to die

• Vastaa
Empäs oo mitään suunnitellut. Ajattein tosin järkkää BBQ-illan Mustikkamaalla TEILLE foorumilaisille täs kesän aikana ku siel on niin hienot puitteet grillailuun ym mut tuskin ketään nappaa jussina sinne lähtee. vai..?

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Juhannus on joskus tässä kuussa, mutta mikäpä lie sen päivämäärä? En ole miettinyt mitään sen päivän varalle, mutta kai sitä voisi jotain hauskaa keksiä. Vaikka sitten sinne Mustikkamaalle (missä sekin lie) jos ei pahempaa tule ohjelmistoon. Hei, sehän tuo juhannus on muuten se virallinen kokonpolttopäivä, joten ehkä jonnekin voisi mennä katselemaan sellaista. Jees.

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa
Ensin perjantaina mummun synttäreille sit sieltä koko viikonlopuks 'kaverin' luokse.

~

• Vastaa
Jaa-a, eipä varmaan mitään ole tiedossa. Lauantaina on heti aamusta töitä joten oikeastaan toivonkin että perjantaina olisi vain lojumista ja Lego Indiana Jones -pelin pelaamista eikä tarvis hyppiä minnekään kavereille tms.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Meitsi on perinteisesti viettänyt juhannukset tekemättä mitään (vihaan mökkielämää, joten eipä ole tullut keksittyä koskaan mitään city-meininkiä kyseiseen juhlaan).
Sitten olen viimeiset kolme/neljä juhannusta asunut ulkomailla ja mutsi on tullut käymään ja olemme juoneet alkoholia. Ja siinä se juhliminen.
Nytpä menen jopa kaverin takapihalle (jos ei sada) grillaamaan. Että ihan oikeaa juhannuksen viettoa kerrankin!

Mustahuuli! >:F

• Vastaa
Ihan kotona vaan ihastelen suomen suvea. Suunnitelmia ei ole joten menen tuulen mukana, ehkä käyn jossain mökillä, mutta se siitä sitten.

"En minäkään oo täyrellinen, multa puuttuu ne heikkouret." ----------- - Kharon

• Vastaa
Mä, mä en tee yhtää mitää. En juo, en mee mihkää, en mitää. Olla mökötän vaa. Sitä mun elämä ois kuitenkin.

HC-Wild Line

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!