Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"kun minusta tulee iso, niin minusta tulee porkkanoiden kuningas ja haitarin soittaja"

Kirjoittanut: Freya (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.07.2007 22:09
Minä ajattelin pienenä että minusta tulee suri taitelija. *köh köh*
Taiteilijan palkoilla ei kyllä ittiä elätetä. Ellei sitten onnistu pääsemään pinnalle niiden parin onnekkaan ryhmään jotka sillä elantonsa hankkivat.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.07.2007 23:56
Minusta tulee iso ja karvainen veturinkuljettaja.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.10.2007 15:26

Lainaus: Iiriva

Armeijaanhan mie oon 7-vuotiaasta asti suunnitellu meneväni, sama juttu vielä 10 vuotta myöhemminkin

Siehän oot ilmetty minä, tai minä oon ilmetty sinä Haluaisin vieläki mennä armeijaan, mutta en halua käyttää aseita, pieni ongelma, vai? Voishan sitä mennä lääkintäihmiseksi tai ajoneuvon ajajaksi, mutta saas nähdä.

(Sota)Lentäjän ohella minusta piti tulla lääkäri tai tehdastyöskentelijä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.10.2007 15:37

Lainaus: Riddler

Voishan sitä mennä lääkintäihmiseksi tai ajoneuvon ajajaksi, mutta saas nähdä.

Soppatykille
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.10.2007 15:39
Ajattelin tammikuussa pyrkiä Lahden muotoiluinstituuttiin koru- ja esinemuotoiluun. TaiKin lavastuslinja olisi toinen haave - mutta en tiedä, olenko tarpeeksi taitava ollakseni yksi niistä 10%:sta, jotka pääsevät sisään.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Evelyn
  • Lähetetty: 03.10.2007 15:51
Pienenä oli suunnitelmis, että isona musta tulis näyttelijä. Vielä joskus ajattelen sitä, mutta näyttelijäks tuleminen on hyvin epätodennäköistä. Yliopistoon haluaisin mennä englantia opiskelemaan, mutta sinne pääseminen on kans hyvin epätodennäköistä.. *Huoh*
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Rivet Doll
  • Lähetetty: 03.10.2007 20:33
Halusin vaatesuunnitelijaks.. muistan kun piirsin vihkot aina täyteen jotain yli hienoja vaatteita Sitten halusin myös laulajaks kuin myös halusin aina opettajaks sillä perusteella että sitten saisin huutaa niille kaikille jotkai riehuisi
Mutta nyt ei kyllä ole aavistustakaan siitä miksikä sitä haluaisi tulla "isona"
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.10.2007 18:52
Halusin joskus ammatiltani ainakin lentäjäksi, opettajaksi tai taiteilijaksi. Nyt en tiedä yhtään, vaikka tavallaan jotain pitäisi jo olla selvillä. Muilla kun oli noita "Minusta tulee merenneito!" -juttuja, en ikinä ollut mukana sellaisessa vaan leikin noitia kaverini kanssa
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.10.2007 19:09
Piirtäminen on ainoa asia jossa olen hyvä,joten aion varmaan pyrkiä semmoiseen..
Kirjoittanut: Killer (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.10.2007 20:00
mä halusin aina prinsessaks jotta mä saisi linnan mut mä pelkäsin linnoja ja sit mä halusin haltiaks xD
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit