Gootti.net

"kun minusta tulee iso, niin minusta tulee porkkanoiden kuningas ja haitarin soittaja"

Kirjoittanut: SnowflakE (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.08.2011 22:55
Itelläkki on ollu ammattitoiveita laidasta laitaan lapsena, ehkä ainut mihin en oo muualla törmänny on gladiaattori (juu näky siihen aikaan telkkarista semmonen ohjelma, vaikutusta asiaan? )

Kans tuommoset yliluonnolliset noidat ja haltiat on pienenä kiehtoneet, toisaalta kans maalaiselämä keskellä peltoa ja lehmiä ja muistan ku mietin sillo lapsena et kuinka ihanaa ois kanoja päästä ruokkimaan D

Joo on ehkä nykypäivän tulevaisuuden haaveet muuttuneet

Lainaus: Iiriva

Olkoon amis siis.

Vaikka offtopic onki niin pakko sannoo et näin näyttäys mullekki käyvän, korkeakouluihin en tuu varmaan koskaan menemään/pääsemään.
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.08.2011 13:44
Kun olin pieni, ammattitoiveenani oli apulaislääkäri. Aina kun leikin äitini kanssa niin tokaisin tälle, että "apulaislääkäri ottaa nyt vastaan". Miksei lääkäri vaan se apulaislääkäri, saisi enemmän rahaa? Toisina toiveammatteina olivat myös eläinhoitaja ja laulaja. Jälkimmäinen toteutui kyllä, mutta edellä mainittu.. no, kaipa sekin kun hoidan välillä tuttavien kirppusirkuksia.
Halusin myöskin olla Wednesday Addams ja prinsessa.

"Vaatetusalaakin" ilmeisesti kokeilin noin 11-vuotiaana omilla tekniikoilla: todisteena monta kasaa silputtuja vaatteita, jotka päätyivät heti roskikseen kun suunnitelma ei toteutunut mielikuvan mukaisesti.
Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2011 18:50
Halusin penskana supersankariksi. Tiedättehän näitä sarjakuvia (etenkin mangasellaisia) ym. joissa tavalliset tytöt osoittautuvat "valituiksi" ja joutuvatkin yhtäkkiä pelastamaan maailmaa jos jonkinlaisilla supervoimilla? Odottelin aikani mutta Gilesia tai Luna -nimistä puhuvaa kissaa ei vaan ikinä ilmaantunut mistään Olihan toki näitä realistisempiakin haaveita, kun vähän aavistelin että eeppisiä maailmanpelastusoperaatioita ei meikäläiselle ole tiedossa. Mm. luontaistuotekaupan myyjä oli joskus suunnitelmissa.
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2011 20:06
Olen kait ollut sitten kakarasta lähtien jo gootti...
Halusin synkän linnan ja ammattina olisi ollut vampyyri...
Myöhemmin halusin ala-asteen opettajaksi ja se on vieläkin suunnitteilla... Tosin mietin aina, että mitähän ekaluokkalaiset tykkää kun astelen luokkaan goottivarusteissani ja vilautan söpön hymyn...
Veikkaan, että kaikki lähtee juoksien karkuun, kiljuen, "Vampyyri!"...
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.11.2011 15:16
ma toivoin ihan pienenä muksuna tulevani jäätelökioskin myyjäksi (läski lapsi.)
Toinen suosikki-ammattini oli supersuosittu laulaja. Varmaan oli äidillä naurussa pitelemistä kun tenava kulki äidin korkokengissä ja lauloi: "ai vanna liv foor eevör, ai vanna löörn hau ty flai...." Ei juma....
Edelleen toivon voivani muuttua uidessani mereneidoksi ja asustella vihreässä vedessä ilman huolenhäivää. merenneidot rocks!

..niin ja unohdin että toivoin kybällä 11-vuotiaana että tylypahkasta tulisi kirje ja että mä pääsisin taikakouluun harry potterin kanssa ja oppisin taikomaan.

(Mode muokkasi: ei tuplapostauksia. Omaa tekstiä voi muokata viestin yläreunasta muokkaa-toiminnolla.)
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.11.2011 09:48

Lainaus: Sad Angel

..niin ja unohdin että toivoin kybällä 11-vuotiaana että tylypahkasta tulisi kirje ja että mä pääsisin taikakouluun harry potterin kanssa ja oppisin taikomaan.

Mä olen myös odottanut kirjettä, mutta joutunut pettymään joka vuosi..nyyh! Mutta niin, pienenä olen tainnut haluta myös aina olla joku kuuluisa kilparatsastaja, kun silloin hevostalleilla tuli pyörittyä ja olen tainnut haluta näyttelijäksikin.

Nykyään tuntuu siltä, etten vieläkään tiedä, mitä haluan tehdä "isona".
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.12.2011 01:38
Ja jonakin aamuna sitä herää huomaten seuraavat asiat.

Omistat:
-omakotitalon
-perunamaan
-collien
-pari paskaa japsiautoa

Ja sitten sulla on nainen ja lapsi huollettavana.

Ei sitä huomaa niin kauan kun asiat menee hivuttamalla, mutta ota joskus askel sivuun ja katso missä tilanteessa olet.
Kirjoittanut: riotstar (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.12.2011 02:01
Kyllä sitä lapsena halusi montaa eri asiaa olla isona.

Tyypillinen opettja ja laulaja sekä lääkäri. Varmaan joskus ajattelin että minusta tulisi Miss Suomi myös.
Joskus myös taitoluistelijan urakin kelpasi, mutta jäi kovin lyhyeen kun en osannut luistella. :'D

Amiksen rooliin joudun tyytymään minäkin sillä opieklumotivaatiota ja lukupäätä minulle ei niinkään suotu toisin kuin siskolleni ja veljelleni.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit