Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"kun minusta tulee iso, niin minusta tulee porkkanoiden kuningas ja haitarin soittaja"

Kirjoittanut: maggis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.10.2006 17:43
Halusin olla ikuisesti lapsi ja leikkiä ja pelkkä ajatus siitä että isona muutan pois, hirvitti *naureskelee*
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2006 19:18
Lainaus: maggis pelkkä ajatus siitä että isona muutan pois, hirvitti

Minuakin. Ja jostain syystä kuolemakin tuntui ihan kamalalta.. kun nukkumaan mennessä sammutettiin valot, minä käperryin tiukasti peiton alle ja kuvittelin kauhuissani hautakiviä, hautausmaita ja ihmisen elämän rajallisuutta. Se tuntui niin kamalan lopulliselta ja lohduttomalta. Oli muuten pirun ahdistava tunne aina kakarana.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.10.2006 19:26
mut onnellinen oisin jos larppauskylän perustaisin!
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.10.2006 19:53
lapsena oli myös vaikea kuvitella osaavansa ns. aikuisten asioita kuten laskun maksamista tms ihampa helppoa se on... tsiis
Kirjoittanut: maggis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.10.2006 10:34
Lainaus: Rottenicia lapsena oli myös vaikea kuvitella osaavansa ns. aikuisten asioita kuten laskun maksamista tms
Sama juttu oli minullakin. Kuvittelin etten ikinä osaisi koko asiaa ja kaupassa ku äiti maksoi aina kortilla ja silloin piti kirjoittaa nimi kuitin alareunaan ja kun pienenä ensimmäistä kertaa menin kauppaan yksin niin tietysti kun maksanut olin aloin kirjoittaa nimeäni kuitin alareunaan vaikka ei olisi edes tarvinnut :P
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.10.2006 13:22
Pienenä suurin pelonaihe oli meno verikokeeseen! Nykyään ajattelee, et olispa murheet yhä yhtä pieniä. Teininä taas tuntui et hienointa omaan kämppään muutossa olis kun vois polttaa ja kupitella kotona. Nykyään ilonaiheet löytyy ihan muualta!
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.10.2006 15:08
Lainaus: Iiriva mut onnellinen oisin jos larppauskylän perustaisin!

Joo!
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.10.2006 20:44
Lainaus: poison Pienenä suurin pelonaihe oli meno verikokeeseen!

onne kyllä vieläkin : D
se on kamalinta mitä tiedän, aina se hoitaja on ihmetellyt miten ahdistun ja joudun paniikin tapaiseen tilaan... empä ole tästä pelosta päässyt vieläkää.. x/
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2006 12:10
lapsena halusin joko palkkamurhaajaksi tai strippariksi.. haluaisin vieläkin ainakin ensimmäistä, mutta olen päätynyt hierojan uraan.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.10.2006 17:12
Lainaus: Haudattu Banaani wähän myöhemmin haamu.

Haamu? Oi. Mulla oli näköjään melko kuivahkoja suunnitelmia tulevaisuudelle kun olin pentu. Miksen keksinyt ikinä, että tahtoisin haamuksi...
Pikkulapsia olisi voinut pelotella
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit