Gootti.net

"kun minusta tulee iso, niin minusta tulee porkkanoiden kuningas ja haitarin soittaja"

Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Bloody Count
  • Lähetetty: 25.02.2009 12:11

Lainaus: Piiskansiima

Vaikka työstä tämä kyllä käy...

Ahaa! Siinä tapauksessa kotonani olisi yksi avoin työpaikka.
Eli hakemuksia vaan very kreivin YV-laatikkoon.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2009 18:57
Minulla on ollut pienenä niin monia tulevaisuuden suunnitelmia ja ammatihaaveita, etten varmasti muista puoliakaan, mutta yritetään. Ala-asteikäisenä ja sitä nuorempana nämä haaveet vaihtuivat joka viikko tai jopa päivä, melkein joka kerralla julistin että juuri tämä minusta nyt ihan oikeasti tulee.

-Juristi
-Eläinlääkäri
-Näyttelijä
-Laulaja
-Prinsessa
-Sirkustaiteilija
-Lentäjä
-Keksijä
-Hevosenhoitaja (ja halusin kovasti myös oman)
-Tallinjohtaja
-Ravintolanpitäjä
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.04.2009 21:49
Pienenä halusin lääkäriksi. Yläasteikäisenä haaveilin historiantutkijan ammatista, mutta lukiossa "koin valaistumisen" ja päätin hakea amk:n lukemaan sairaanhoitajaksi. Sillä tiellä olen, pian on terveydenhoitajankin paperit taskussa. Turha tässä on potkia tutkainta vastaan, kun on jo pikkuskidinä leikkiny sairaalan käytävillä, niin siellä alueella se ammatti tulee olemaan. Ei ne omenat kauas puusta putoile
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.06.2009 13:48
Minulla on ollut pienestä pitäen haaveena opiskella argeologiaa Englannissa. (Tästä kiitos Jurassic Park, ja dokumentit...)
Toinen oli poliisi ja komealla bentleyllä ajaleminen, hehee, eipä tule toteutumaan.
Tällä hetkellä tavoitteeni ovat sen verran realistisemmat ja haen mitä ilmeisimmin Perhoon, opiskelemaan hotelli-, ja ravintolaalaa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.06.2009 19:02

Lainaus: Jenaldo

Minulla on ollut pienestä pitäen haaveena opiskella argeologiaa Englannissa.

Arkeologia. Geologia on sitten ihan eri juttu. Monet alan opiskelijat varmaan pettyvät kun eivät pääsekään eeppisiä muinaisjäänteitä tonkimaan, hehe.
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.06.2009 03:03
Taisin itse tahtoa olla Puuha-Pete. Ja rakas pikkuveljeni halusi olla perhonen.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.06.2009 13:23
Aivan pienestä lähtien halusin olla näyttelijä. Haaveeni pysyi samana 13 vuotta, kunnes tajusin kuinka vaikeata on toteuttaa se. Halusin myös olla Pocahontas, koska hän näyttää aivan äidiltäni ja hänellä on pitkät mustat hiukset. Ja koska katselin addams familly ohjelmaa jo kaksi vuotiaasta asti niin halusin olla wednesday
Kirjoittanut: Kalmia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.06.2009 19:47
Mie halusin pienenä tulla patologiksi O_o
Onneksi on nuo haaveet hieman muuttuneet..
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.06.2009 21:21
Pienenä muistan kokeneeni mieluisana ammattina piippiauton kuljettajan viran. Siis minkä tahansa auton ajaminen, kunhan valot ja pillit löytyy katolta. Nyttemmin töissä leikkimielellä tituleeraavat minua hautausurakoitsijaksi, olisi luontaisia taipumuksia, kuulemma? Pitäiskö alkaa, vois olla pitkällätähtäimellä hyvähkö pesti, muistaen suuret ikäluokat.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2009 16:28
Niin se eläintenhoitaja jonnekkin afrikkaa oli sillon ja opettaja,mikä on vieläkin
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit