Gootti.net

"kun minusta tulee iso, niin minusta tulee porkkanoiden kuningas ja haitarin soittaja"

Kirjoittanut: RedDevil (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.07.2009 20:56
No, kassatätihän oli haaveeni kauan. Tosin en voisi ikinä kuvitella itseäni kassan taakse hymyilemään rumaa tekohymyä vanhoille täti-ihmisille, ja avuliaasti kysellä saisinko pakata rouvan tavarat muovipussiin. Hyh, ajatuskin hirivittää
Kirjoittanut: Mariko (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2009 20:01
Pienenä mulla oli vain yksi ainoa haave: olla prinsessa. Äitini kertoi tässä muutama kuukausi sitten, että muuan hän oli sattumoisin tavannut muuan kaupassa muuan tarhatädin, joka oli oitis kysynyt: "Niin sähän olit sen prinsessatytön äiti?" Joskus ala-asteelle siirtyessäni tuo prinsessakausi jäi vähän taakse, mutta näihin päiviinkään mennessä en ole harkinnut oikein mitään muuta ammattia yhtä vakavasti kuin pienenä sitä prinsessan uraa. Kenties pitäisi alkaa tiedustelemaan, olisiko kenties prinssi William kiinnostunut tapaamaan minua, jos pian ei keksi jotain realistisempaa.
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2010 01:54
Alle kouluikäisenä olin vakaasti pyrkimässä vampyyriksi, pakotin äidin tekemään harmaita teräväkärkisiä tossuja, hattuja ja viittoja. Söin ruokaa vain jos sillä oli ällöttävä nimi, esim. jauhelihakastike oli möykkyjen takia koppakuoriaiskastiketta, spagetti oli albiinomatoja jne. Sitten päätin tulla rikkaaksi jollain ihmeellisellä keksinnöllä ja muuttaa Skotlantiin kaukaiselle nummelle omaan linnaan missä jokainen huone olisi erivärinen. Se unelma elää edelleen, linnan keskellä olisi valtava kupolikattoinen tanssiaissali missä järjestäisin aamuun asti kestäviä juhlia, valsseineen päivineen....
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.01.2010 15:39
Yleensä halusin olla prinsessa, disneyn prinsessa, satuhahmo. Kauniita vaatteita, linnoja, ajeluita vaunuilla, seikkailuja... Olin kai katsellut liikaa elokuvia. Joskus halusin olla lintu. Koska minulla ei ollut siipiä, juoksentelin illalla ulkosalla yleensä valkoinen lakana harteilla. Saattoi näyttää joltakin muulta kuin linnulta.
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.01.2010 15:52
Minusta piti tulla mansikoiden poimija tai merirosvo.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.01.2010 18:40
Empäs löytänyt että tänne olisin vastannut, joten kerrotaampas se suuruudenhullu haaveeni:
Minusta piti tulla Kylähullu!!!
Ja kaikella kohtuullisuudella arvioituna, taisin sen jokseenkin myös saavuttaakkin! Voin olla siis ylpeä itsestäni
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.02.2010 20:07

Lainaus: Kedira

Minusta piti tulla Kylähullu!!!

Awww! ihana xD

Minusta piti tulla maailmankuulu valokuvamalli : D Maailmankuulua minusta ei saa tekemälläkään, saati sitten mallia, vaikka mallaamisesta tykkäänkin x3 (niitähän nuo rohviilikuvatkin on)
Vähän vanhempana tahdoin delfiinin kouluttajaksi ja näyttelijäksi.
Kirjoittanut: Kilju (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.02.2010 21:26
Musta piti tulla seikkailija, ja musta on myös tullu
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.02.2010 22:27

Lainaus: Mariko

Joskus ala-asteelle siirtyessäni tuo prinsessakausi jäi vähän taakse, mutta näihin päiviinkään mennessä en ole harkinnut oikein mitään muuta ammattia yhtä vakavasti kuin pienenä sitä prinsessan uraa. Kenties pitäisi alkaa tiedustelemaan, olisiko kenties prinssi William kiinnostunut tapaamaan minua, jos pian ei keksi jotain realistisempaa.

Minulla on aina ollut vähän sama juttu... En oikein ikinä päässyt siitä prinsessavaiheesta ylitse, vaan ihailen edelleen esim. Disneyn prinsessoja ihan täysillä ja kaikki "prinsessamainen" on edelleen ihanaa. Auta armias kun joskus tulen vanhaksi, sitten on vähän omituista haaveilla prinsesaelämästä. Mutta ehkä sitten siirryn haaveilemaan kuningatarelämästä ja puen tulevia tyttäriäni ja lapsenlapsiani prinsessamekkoihin? Paitsi tietenkin, jos he sattuvat kaikki olemaan poikia tai moderneja poikatyttöjä...

Lainaus: Mary Death

Alle kouluikäisenä olin vakaasti pyrkimässä vampyyriksi, pakotin äidin tekemään harmaita teräväkärkisiä tossuja, hattuja ja viittoja. Söin ruokaa vain jos sillä oli ällöttävä nimi, esim. jauhelihakastike oli möykkyjen takia koppakuoriaiskastiketta, spagetti oli albiinomatoja jne.

Haha
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2010 21:21
Aluksi prinsessa, sitten noita, kampaaja, hieroja, poliisi... Näitä riittää, lista on pitkä. En ole koskaan osannut juurtua mihinkään vaihtoehtoon. Ensimmäinen pysyvämpi haave tuli vasta kolmannella luokalla: oopperalaulaja.

Enkä ole oikeastaan yhäkään päässyt tuosta viimeisimmästä yli.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit