Gootti.net

"kun minusta tulee iso, niin minusta tulee porkkanoiden kuningas ja haitarin soittaja"

Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.10.2006 16:03
voisin luokitella tämänkin kategoriaan turhataiheetpistecom.

silloin kun oltiin pieniä nappuloita halusi tulla joksikin merenneidoksi isona tai vaikkapa linnanneidoksi millaisia sellaisia "suunnitelmia" teillä oli kun olitte taaperoita ja villapöksyjä?

minulla oli sellainen että halusin siivet, halusin lentää pois,maailman ääriin halusin myös olla jokin merenelävä joka asustelee synkimmissä paikoissa pinnan alla vaanien :P muahha
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2006 16:29
Halusin aina elää ikuisesti ja piitkät, siniset hiukset =)
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 13.10.2006 16:35
Uuh. Ihana aihe.
Mä suunnittelin joskus, että musta ois tullut laulaja johonkin kuuluisaan bändiin, mutta voi herranjestas tällä luonteella tuskin mentäisiin edes yksipäisen yleisön vihdyttäjäksi.. ja entäs jos kyseessä olisi suurempikin ihmisjoukko. Hrr..
Mun piti myös ostaa sellainen musta friisinhepo, jolla ratsastelisin metsässä kunnon keskiaikakamat päällä. Heh. Joo. Hepon voisikin ostaa muttei noista keskiaikareleistä tiedä...
Nii ja ihan niinku Hennakin, mäkin halusin elää pitkään ja ikuisesti.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.10.2006 17:00
Miä halusin pikkukakarasta asti kirjailijaksi. Fanitin H.C. Andersenia ja Astrid Lindgreniä.
Suunnittelin kans poliisin duunia. Lastenhoitajan kans, koska miun mielestä kaikki tarha-tädit oli ihan typeriä ja "tiesin" että olisin itse parempi.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2006 22:08
Mä halusin joskus olla merirosvo xD.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.10.2006 10:52
Minusta piti tulla Miss Suomi... *räkänaurua*
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.10.2006 12:13
Minä halusin muuttua joksikin omituiseksi mereneläväksi joka asuisi meren syvimmissä kohdissa ja saisin siellä vaan olla ja vaania,
toinen oli sitten suojelusenkeli,
ja kolmas lohikäärme.

Tuo merenelävä vaihtoehto kuulostaisi edelleen mukavalta.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.10.2006 14:44
Minusta piti tulla pienenä opettaja. Ei herranperse sentään... Onneksi kasvoin vähän viisaammaksi aikojen saatossa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.10.2006 18:19
Armeijaanhan mie oon 7-vuotiaasta asti suunnitellu meneväni, sama juttu vielä 10 vuotta myöhemminkin pitihän musta tulla laulaja, ammattinoita ja vaikka mitä *räkäti* mutta nyt todennäköisimmältä näyttää taiteen alempi kanditaatti (kirjotetaanko se noin? O______o), ja siinä tapauksessa valinnanvaraa onkin paljon. voin sitten lähteä vaikka sisustusarkkitehdiksi, pukusuunnittelijaksi , hopeasepäksi tai lavastajaksi
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.10.2006 19:13
Mä aattelin lapsena, että aikuisena mulla on englannissa vanha linna, jossa on hieno studio jossa teen musaa. Ja vaimo, joka on noita. Heh heh. Nyt mulla on musakamat hikisen yksiön nurkassa , eikä noitaakaan ole. No onhan se näinkin mukavaa. Mutta toive goottilinnasta elää yhä!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit