Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"kun minusta tulee iso, niin minusta tulee porkkanoiden kuningas ja haitarin soittaja"

Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.11.2006 21:51
Joskus 6-vuotiaana unelmoin siivojana olemisesta. Ja sitten vähän vanhempana halusin olla opettaja. Nyt en tiedä yhtään... Tulevaisuus on pimennossa. Mua ahdistaa kun joku terkkari tai opo tivaa tulevaisuuden suunitelmia.
Kirjoittanut: Nocturnia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.11.2006 17:04
Halusin olla haamu tai vampyyri...X> Aika kovia juttuja
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.12.2006 11:35
Ööö...minusta ei ole vielä(kään) tullut tarpeeksi iso, sillä en edelleenkään tiedä mikä minusta tulee vielä isompana.

Alanvaihto käy aina välillä mielessä. En tosin tiedä jaksaisinko enää opiskella kun en ole tähän mennessäkään vielä jaksanut
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2006 17:17
Monella sama kuin minulla
Sen verran musikaalinen olen että aina olen jonkun bändin laulajaksi halunnut ja sitten meistä tulee kuuluisii ja meil on nimmarinjakotilaisuuksia ja blaa blaa blaa. Nyt olen vihdoin tajunnut tämän totuuden ( hih ) ja haluan tietokonealalle (hyvä liksa, kamalat työajat..!..?)
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2007 15:58
Minun kuvitelmani olivat ihania.
Vuosina 4-6v: halusin olla prinsessa ja sitten äidistä olisi tullut kuningatar.
Vuosina 7-8v: argeologi.
Vuosina 9-10v: jonkun bändin laulaja(minun äänelläni? pthyi!)
Vuosina 11-> tähän hetkeen: kirurgi.(Tai asianajaja)

Jompikumpi noista viimeisistä olisi ihana, etenkin kirurgi ja olenkin siinä nyt ihan hyvin pysynyt kiinni
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.02.2007 20:16
Minusta on pitänyt tulla malli, laulaja, näyttelijä, ja ties mitä. Huhheijaa. x) Hyvin pitkään minulla oli mielessä perustaa oma ravintola, mutta eipä enää tuo kokkaaminen kiinnosta. Nykyisin olen suorastaan paniikissa, että iik, mitä minusta tulee!
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.02.2007 20:20
Pienenä halusin noidaksi, poliisikoiraksi (ei koirapoliisiksi) esimerkkihenkilöksi ja sankarihenkilöksi.
En tarkalleen tiedä, millaisia ammatteja kaksi viimeisintä ovat. Kuulostavat aika hohdokkailta.

Nyt minusta olisi tarkoitus tulla uskonnon, filosofian ja psykologian opettaja lukioon. Hiphei.
Ehkä minusta tuleekin vain jonkinsortin höynähtänyt tutkija.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.02.2007 11:18
Minusta piti tulla joko vampyyri, tai sitten eläintarhan omistaja.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.02.2007 11:20
mie oikeesti luulin pienenä että isona miusta tulee kissa.
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.02.2007 12:37
Mä halusin olla salapolisiisi, sairaanhoitaja, polisii, surffaaja, lumilautalija...

Sit mä halusin pitkät mustat hiukset, kasvaa pitkäksi, karata metsään ja olla menninkäinen tai noita tai tai tai..

Merirosvot ja Helvetin enkelit tuli kans haaveiltua läpi. Ko mä en tienny muita rätkäheppuja kuin Helvetin enkelit :P

Skotti miusta kans piti tulla, kuten myös joku kuuluisa..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit