Gootti.net

"kun minusta tulee iso, niin minusta tulee porkkanoiden kuningas ja haitarin soittaja"

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.10.2006 19:20
Lainaus: Rottenicia onne kyllä vieläkin : D
se on kamalinta mitä tiedän

Mä joudun käymään verikokeessa kerran kuussa, joten siihen on jotenkin tottunu. Vampyyrius ei sitte taida innostaa?
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.11.2006 00:18
Kohta pitäis valita minnä lähtee kun lukio loppuu ja kauhee stressi kun ei mitään hajuakaan. Vähän kun ois tulevaisuus vain musta aukko josta putoaa pulsuksi kadulle.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.11.2006 08:10
'Sit kun musta tulee iso, niin mä oon tooosi iiiiso!'

No ei sentäs haaveena oli ain kultaseppänä olo. Tosin, jossakin vaiheessa haaveilin diilerinä olosta, kun kaikissa elokuvissa diilereillä oli aina rahaa. >.< Suuret suunnitelmat ? Jepjep
Kirjoittanut: Inle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2006 15:27
Ihan mininä päätin tulla kirjailijaksi, kirjoittaa fantastisia juttuja. Sitten keksin, että saattaisin tulla kuvataiteilijaksi, mikä kuulosta edelleen hyvältä Mutta ei sillä elä. Muita, joiksi halusin oli näyttelijä (elokuva tai teatteri).
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.11.2006 22:44
Iirivasta tulee lavastaja. Viimein se on päätetty
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.11.2006 23:08
Mä menen yliopistoon ja vietän siellä elämäni opintokierteessä miettien, että mitähän sitä tekis.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2006 14:20
Mää meen nyt ysin jälkeen amikseen pukuompelija linjalle. Eli vaatetusalasta taitaa sitte tulla se mun juttu.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2006 14:26
Minusta piti pienenä tulla oikea poika :'D Olen siis naispuolinen
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.11.2006 19:15
Mie halusin oopperalaulajaksi, lääkäriksi, satukirjailijaksi, prinsessaksi tai kilparatsastajaksi. Tällä hetkellä on hoitoala vienyt mennessään...
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2006 19:56
Pienenä, halusin eläinlääkäriksi (kuinka yllättävää)
Vähän isompana, halusin ompelijaksi (hain ammattikouluunkin, kahdesti nyt samaisen linjan aloittanut ja tullut siihen lopputulokseen että opiskelu-paikan vaihto taas edessä.)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit