Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"kun minusta tulee iso, niin minusta tulee porkkanoiden kuningas ja haitarin soittaja"

Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.02.2007 18:51
5 v. halusin olla kassanhoitaja, 6 v. arkeologi, 8 v. kilparatsastaja, ja näillä hetkillä joko: varsakouluttaja, ravintolakokki, manikyristi tms.
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.02.2007 22:53
Pienempänä halusin olla opettaja, koska liitutaululle on kivaa piirtää ja kirjoittaa.
Halusin olla myös kirjailija, koska tykkäsin kirjoittaa tarinoita. Enään en kirjoita, koska ei oikein ole ideoita.
Halusin olla myös näyttelijä.
Halusin olla myös kampaaja, koska hiusten leikkaaminen vaikutti kivalta.

Kirjojen kuvittamisesta olen haaveillut pienestä pitäen ja edelleen se on haaveammattien joukossa
Jos minulla ei olisi mitään haaveammattia tai hajua mitä haluaisin joskus tehdä, niin sitten haluaisin työskennellä jossain kivassa puodissa Viistokujalla tai Tylyahossa mikä ei tietenkään voisi toteutua
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.03.2007 03:25
Aah, enpä ollut huomannut tätä helmeä vielä

Ennen kouluikää halusin olla musta kissapeto, joka pystyi pidentämään torahampaat, lentämään ja hallitsemaan luonnonvoimia - ja pystyisin antamaan pahoille ihmisille köniin lopettaen sodat, murhat ym.

Sitten halusin olla ihmissusi ja vain raadella ihmisiä ylipäänsä...

Tulevaisuudenammattini oli lemmikkidekkari Ace Venturan jälkeen
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 02.03.2007 14:40
Minusta piti tulla prinsessa. Tarkoitusksenani oli myös muuttaa kauas menneisyyteen tai johonkin fantasiamaailmaan.

Halusin nuorempana myös esimerkiksi näyttelijäksi, laulajaksi, koirankasvattajaksi tai eläinlääkäriksi. Nykyiset tulevaisuudenhaaveni ovat "hieman" muuttuneet tästä.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.03.2007 14:47
Mä aioin astronautiksi, keksijäksiä, prinsessaksi, opettajaksi,eläinlääkäriksi.. niin ja laulajaksi. Joskus ihan pentuna en edes aikonut kasvaa isoksi,vaan aioin asua ikuisesti äidin ja isän kanssa ja ajaa rallia kolmipyöräisellä talon poikien kanssa (jotka muuten antoivat mun aina voittaa ).
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.03.2007 23:55
Muistui tässä mieleen jonkinaikaa sitten, että pienenä halusin tulla molekyyliksi. Mistä lie olin sanan kuullut, mutta vahvasti se juurtui mieleeni, vaikken edes tiennyt mitä sana tarkoittaa.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.03.2007 12:46
Tulipahan yhtäkkiä mieleeni, että kaverini halusi pienenä munkiksi, vaikka hän on tyttö. Hän ei siis halunnut nunnaksi, vaan nimenomaan munkiksi.
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.03.2007 12:50
Olen aina halunnut demoniksi. Isot siivet ja taikavoimat. Eipä oo toistaiseksi 2 asteen koulutusta jossa pääsisi kyseiseen hommaan.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.03.2007 16:37
Minusta ei koskaan pitänyt tulla iso. Halusin vain olla pieni piipertäjä, joka pysyy piilossa pahalta maailmalta.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 03.03.2007 21:47

Lainaus: Speedymaza

Olen aina halunnut demoniksi. Isot siivet ja taikavoimat.

Jeps, samoin tai sitten dark elf tai noita tai welho... tai Lohikäärme ja polttaa kaikki paskiaiset tuhkaksi...

Penskana mie toivoin, että mulla ois sellaiset demonisilmät ku mie mm. suutuin niin oispahan saanu pelotella luokkalaisia ja niitä kiusaajia.

En ois ikinä halunnut kasvaa aikuiseksi... tahdon takaisin lapsuuteen... lohikäärmeiden ja haltioiden maailmaan...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit