Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"kun minusta tulee iso, niin minusta tulee porkkanoiden kuningas ja haitarin soittaja"

Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.03.2007 22:17

Lainaus: M Chaosbreather

Lohikäärme ja polttaa kaikki paskiaiset tuhkaksi...

Melkein sama mutta haluaisin vain lemmikiksi. Sellanen söötti kerrostalon kokoinen. Musta väriltään. Hehkuvat silmät ja... no joo. Meinaa uppoutua taas omaan mielikuvitusmaailmaan.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.03.2007 23:31

Lainaus: Speedymaza

Sellanen söötti kerrostalon kokoinen. Musta väriltään. Hehkuvat silmät ja... no joo.

Aivan...
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.03.2007 21:06
Riippuu miten pienenä. Ihan pienenä halusin olla eläinlääkäri, sitten eläintenhoitaja, myöhemmin tavallinen ammatti jostain ja viimeisen kerran kun minulta kysyttiin mitä haluaisin olla vastaukseni oli "haluan olla kuollut". Joskus nelosluokalla kiusattuna tuokin nerokas vastaukseni...
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 05.03.2007 17:22
Halusin mie arkeologiksi, tarkemmin egyptologiksi.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.03.2007 17:53

Lainaus: M Chaosbreather

Halusin mie arkeologiksi, tarkemmin egyptologiksi.

sama täällä O____o mutta se haave kariutui siihen, että Suomessa on luultavasti aika mahdotonta saada siihen koulutusta. Eikä tällä maaperällä ole oikein enää mitään tongittavaakaan. Eikä varmaan oikein enää Egyptissäkään, kun tonkimisinnostus on ollut käynnissä siellä päin jo ainakin 200 vuotta. Siis ulkomaalaisten tonkimisinnostus. 3000 vuotta sitten tapahtuneita haudanryöstöjä ei nyt lasketa
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.03.2007 18:36
Kirjallisuushistorian professori, nukutuslääkäri, lavastaja/puvustaja, yllä mainittu arkeologi, trapetsitaiteilija, rikosetsivä, lastenkirjojen kuvittaja, restauroija, kätilö, matkaopas, sisustusarkkitehti,... Minulla on ollut valtavasti haaveammatteja.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.03.2007 23:59
Mä halusin pienenä presidentiksi.

Sit halusin pitkään lähteä yliopistoon lukemaan biologiaa, kokeilin avoimessa ja totesin etten tykkää.

Ja sitten musta tuli pölli-insinööri...
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.03.2007 00:04

Lainaus: Melia

Mä halusin pienenä presidentiksi

Tuollasta en oo kuullu ennen. Hienoa että tähtää korkealle jo pienenä.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 07.03.2007 16:37
Halusin tietysti osata lentää, taikoa ja muuttua joksikin eläimeksi (mustaksi koiraksi). Sitten halusin, että minulla on oma lohikäärme. Ai niin, ja jossain vaiheessa halusin muuttua ihmissudeksi. Söpöä.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.03.2007 14:11
Mä haaveilin ihan joskus 7v:nä tulevani tarhantätiks, jota en missää nimessä edes enää miettis.. Eläinalalle suuntaudun..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit