Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Taidetta ?

Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.10.2006 15:53
Piirtelen jonkinverran koneella, myös maalailen ja sitten myös töherrän sillä "perinteisellä" tekniikalla. Teoksiani ei ole kuin muutama nähtävillä netissä, mutta linkkiä en viitsi(kehtaa) laittaa

Sen lisäksi rakastan kirjottamista ja oon jo pitkän aikaa kirjottanut fantasiakirjaa, joka on yhtä kliseistä sanahelinää. Yritystä kyllä on.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.10.2006 20:48
Lainaus: Henna oon jo pitkän aikaa kirjottanut fantasiakirjaa, joka on yhtä kliseistä sanahelinää.

Vau! Olen itsekin jonkin verran kirjoitellut, mut en mä mitään fantasiakirjaa osais tehä. Yritä vaan edelleen.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2006 11:53
Miekin piirrän, milloin mitäkin, useimmiten randomeita naisia, koiria ja lohikäärmeitä.
Joskus tulee maalattua jotain ei niin hienoa.Valokuvaaminen, erityisesti luonnon, on ollut muutaman vuoden jo haaveena mutta meirän kamerat.. Argh.
  • Lähetetty: 25.10.2006 16:51
Lainaus: Pudotus Valokuvaaminen, erityisesti luonnon, on ollut muutaman vuoden jo haaveena

Musta ois älyttömän hienoo kuvata susia! Ne vaan on aina kiehtoneet mua. Hyvä kamerakin löytyy, hukat vaan puuttuu.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2006 20:23
Kyllä, sudet ovat todella kauniita otuksia.. Minäkin haluaisin niitä kuvata mutta minulta puuttuu sekä kamera että hukat. x)
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.10.2006 20:29
Kamera löytyy, sudet juoksee nurkkapielissä mutta ajoitus on pielessä.
Eli kontakti puuttuu.
  • Lähetetty: 25.10.2006 21:36
Lainaus: MrLuckarin Eli kontakti puuttuu

Pistä vähän teurasjätettä pihan perälle
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.10.2006 22:36
joo, tehdäänkin avaraluonto speciaali siitä mitä tapahtuu jos itse olenkin teurasjätteen peitossa ja ympäröimänä.
sitä spektaakkelia voisi kutsua vaikka "lihanukke kohtaa mur murrit". taustalle veikeän letkeää lastenohjelman tili-tali musiikkia eikä menestystä voi estää.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 22.11.2006 02:49
"Dave" on aika hilpeä olento veitsineen.

Artistisuuden huippu
Kirjoittanut: Bastard (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Bastard
  • Lähetetty: 23.11.2006 11:08
Tuleehan sitä kaikenlaista taiteellista tai vähemmän taiteellista tuotantoa väännettyä. Pääasiassa otan kuvia digikamerallani ja muokkaan ja yhdistelen sitten photarissa. Välillä teen myös 3d-grafiikkaa, jos sopivan toteutuskelpoinen idea tulee vastaan. Etenkin matemaattisesti haastavat interiöörit ovat mieleeni.

http://rajala.deviantart.com

Ammatiltani olen media-assistentti, joten myös lyhytelokuvia on tullut tehtyä, joskin olen ainakin osittain menettänyt mielenkiinnon siihen hommaan.
Niin, ja kaikennäköistä musiikkiakin tulee väsättyä. Siltä rintamalta saattaa joskus jotain pöllähtää ihan ihmistenkin ilmoille, kunhan biisit ja ideat ovat saaneet muhia tarpeeksi. :P
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit