Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Taidetta ?

Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.11.2006 11:53
Kirjoitan lähinnä, nyt on vaan ollut pitkään päällä eräs ikuisuusprojekti, enkä muuta ole ehtinyt tehdä. Olen kirjoittanut sitä samaa juttua jo jostain 12-veestä, tarina on vaan muuttunut aika paljon matkalla. Ihan pitkä 'kirja' siitä olisi tarkoitus tulla.

Suunnittelen erilaisia maalauksia (ja piirrän sketsit ylös), mutten ehdi niitä toteuttaa. Ylempänä mainitsemani projekti vie liikaa aikaa.

Lainaus: Piiskansiima tuunaa vaatteita

Ja tuota samaa. Harvemmin jaksan ommella alusta loppuun, teetän sen homman jollain muulla.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.01.2007 23:42
En ole pitkiin aikoihin tehnyt mitään itse, ihailen vain muiden teoksia netissä ja taidegalleroissa.

Kotimaisista taiteilijoista lemppareitani ovat mm. Hanna Varis, Kirsi Neuvonen, Elsa Ytti, Tapio Tuominen, Anu Miettinen, Hannamari Jalovaara, Päivi Somppi...jos olisin rikas, minusta tulisi oiva taiteen mesenaatti

Tässä teille päivän synkkä taide-elämys:

http://www.castleofspirits.com/hauntedpainting.htm l

http://www.stonehamstudios.com/
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: seidar
  • Lähetetty: 15.01.2007 00:12
Kirjoitan, piirrän, valokuvaan ja ompelen. En usko omaavani mitään suunnattomia lahjoja, joten tuotokseni ovat esillä ainoastaan makuuhuoneeni pohjattomissa laatikoissa.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.01.2007 17:36
Olen kirjoittanut koko ikäni vähän kaikenlaista, eniten kai fantasianovelleja. Pöytälaatikot ovat siis täynnä kaikenlaista, mutta en ole julkaissut (ainakaan vielä) kirjoituksiani missään. Tykkään myös piirtää ja keramiikka on myös rakas, nyt tosin taka-alalle jäänyt, harrastus. Vaatteita väsään ja tuunaan myös.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.01.2007 18:03
minä piirrän,maalaan joskus ja kirjoittelen jotain epämääräisiä juttuja(jotka ovat kuulemma suurimmaksi osaksi sairaita,kuten piirroksenikin)
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.01.2007 18:49
Minä teen musiikkia! Tyylinä jonkinlainen gothic tekno metalli vivahteilla. Eiks kuulostanut hienolta. Välillä tulee tehtyä niin kokeilevaa, että sitä voi jo sanoa äänitaiteeksi. ^o^
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.01.2007 19:26
Valokuvaan, piirrän ja maalaan.
Olen kiinnostunut lähinnä muiden taisteesta. Nykyään ei ole oikein aikaa tai inspiraatiota luoda omia kuvia.

Taidenäyttelyissä kiertelen mieluusti.
Kun joskus pääsisi Louvreen.
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.01.2007 19:42
Piirrän, maalaan ja askartelen, turailen hyvin monipuolisesti. Harrastan kuvataisetta monipuolisesti. Minäkin kirjoitan ja sillä saralla onkin monta tarinaa meneillään ja pari vain viety päätökseen.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.01.2007 20:06

Lainaus: Satyricona

Kun joskus pääsisi Louvreen.

Aivan totta. Mutta kun ei ole rahaa, pitää tyytyä Ateneumiin, joka sekin on elämys.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.01.2007 20:12
Minä kirjoitan, kirjoitan, kirjoitan, ja kirjoitan. Kirjoitan minkä kerkiän, rakastan kirjoittamista! Käsin kirjoittamista ennen kaikkea. Minulla on myös tällä hetkellä kirja työn alla. tai no, vasta kerään materiaalia, mutta kuitenkin. Kirjoitan sen käsin puhtaaksi. Jos vain mistään löydän, ostan sulkakynän ja mustepullon. Tieääkö kukaan, myydäänkö niitä vielä jossain?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit