Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Melkein sukua julkkikselle?

Kirjoittanut: Exosist (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.11.2008 16:49
mie oonki melkein sukua Jukka Nevalaiselle!
se on miun äitin veljen kaverin siskon mies!!!
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.11.2008 17:26

Lainaus: Faith Black

Mystificationin apuja nyt tarvittaisiin!

Nina Tapio, Idols tuomari.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.11.2008 18:43
Ooh, Sofi Oksanen kävi eilen kaupassamme. Olikin yllättävän lyhyt luonnossa, vaikkakin todella näyttävä ilmestys.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.11.2008 18:57
Äitini on Kari Kuivalaisen pikkuserkku. Niille sivistymättömille jotka eivät tiedä kenestä on kyse, Kuivalainen oli Suomen Euroviisuedustaja -86. Toisin sanoen suuri ja tärkeä henkilö.

En ole siis "melkein sukua" vaan ihan oikeasti sukua julkkikselle
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2008 19:15
Joskus kun tää Mr. Bean Lomailee oli uus leffa, oltiin odottamassa pääsyä teatteriin Tennispalatsissa ja siinä 70cm päässä seisoi Tuomas Holopainen . Teki niiiiin hirveesti mieli kysyä nimmaria, Nightwish on yks mun lempparibändeistä, mutta ujous iski kylmällä terällään liian väkevästi. Mut hei, miten usein näkee nyt oman suosikkibändin jäseniä niin läheltä?
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.11.2008 19:22
Joskus olen vaihtanut pari sanaa Jone Nikulan kanssa Eipä siinä kamalasti muuta olekkaan tullut koettua. (Ni eipä tuo minua kamalasti kiinnostakkaan, paitsi Tim Burton olisi kyllä unelma heppu tavata x___x)
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.11.2008 19:36
Olen tehnyt Jari sillanpäälle esiintymispuvun.. Enkös mä nyt sitten melkeen sukua ole..?
Olen Heinolasta kuten Apulannan pojatkin, joten sukuahan nekin.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 06.11.2008 22:05

Lainaus: Jacob

Joskus kun tää Mr. Bean Lomailee oli uus leffa, oltiin odottamassa pääsyä teatteriin Tennispalatsissa ja siinä 70cm päässä seisoi Tuomas Holopainen .

Minun pikkuveljenikin on kerran spotannut Tuomas Holopaisen leffateatterissa. Hän sitten kävi kysymässä tältä, että onko hän tosiaan Tuomas Holopainen ja pyysi nimmarin minulle. Se oli varsin suloista ja kivasti tehty, ottaen huomioon hillittömän Tuomas- ja Nightwish-fanitukseni (josta olen jauhanut täällä foorumillakin varmaan kyllästymiseen asti...).

Niin ja kerran yksi koulutoveri lukiosta oli kuulemma istunut aivan Holopaisen vieressä leffateatterissa. Olin kuolla kateudesta sen kuullessani.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.11.2008 22:18
Heh, Tarja Turunen ja Marcelo Cabuli istuivat minun ja mieheni edessä leffateatterissa, kun olimme katsomassa Tarantinon Death Proofia Tennispalatsissa toissa kesänä. Enpä olisi heitä ihan siellä odottanut näkeväni.
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.11.2008 07:55

Lainaus: Swanette

Hän sitten kävi kysymässä tältä, että onko hän tosiaan Tuomas Holopainen ja pyysi nimmarin minulle.

No yy oispa mullaki noin rohkee kotitonttu.

Lainaus: TaruinenAave

Heh, Tarja Turunen ja Marcelo Cabuli istuivat minun ja mieheni edessä leffateatterissa

Sinäki siinä onnekas, minun mielestäni maailman paras naislaulaja, mulle ois ainaki riittäny hänen näkeminen jo. Tosin sen aviomies ei oikeen ole mitenkään jännä, mitä juorulehdissä on sanottu, mutta ei aina kannata uskoa mitä vessapaperissa lukee .

Niin ja ettei mene toivottavasti OT, muistin että joskus vuonna ruuti ja Napoleon näin täällä Karjaan keskustassa Gimmel -bändin jäsenet, kun siellä oli joku tori tai joku muu vastaava pieni tapahtuma. He eivät esiintyneet tosin (huhhuh), siinä vaan höpöttivät kun minä kävelin ohi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit