Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Melkein sukua julkkikselle?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.10.2008 11:30
Kävin läpi Yleisten korinoiden kaikki sivut, eikä tällaista aihetta vielä näyttäisi olevan. Törkeästi Schatten-foorumilta pöllitty idea, mutta nyt on aivan pakko.

Oletko melkein sukua julkkikselle? Onko Tukiainen isäsi työkaverin sisarpuoli? Oletko koskettanut Val Kilmerin takinlievettä tai bongannut Idols -Hannan kauppajonosta? Nyt on aika luetella linkityksiä kuuluisuuksiin hyvässä huumorihengessä. Ei kannata ottaa liian tosissaan - näille on vain aivan kohtuuttoman hauska naureskella.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.10.2008 12:03
Haha, hmmm....

Sukulaiseni tekee jotain hommia eduskunnassa, tai teki ainakin aiemmin, ellen ihan väärin muista.

Pikkuserkkuni oli toinen perintöprinsessa Miss Suomessa 2003.

Ja jos six degrees of separation - hengessä mennään, minun ja marsalkka Mannerheimin välissä on vain yksi ihminen! Olin pienenä eräällä vanhalla pariskunna hoidossa monta vuotta, koska pikkuisessa maalaiskunnassa ei ollut vielä päiväkotia juuri sillä pöpelikköalueella. Mies oli ollut nuorena Marskin apulaisena, ja mainittukin monessa herraa käsittelevässä kirjoituksessa. Nyt mies on jo kuollut, mutta nainen oli omissa ylioppilasjuhlissanikin.

Idols-Agnes tuijotti minua useasti, kun kävin katsomassa Pirates of the Caribbean kolmosen aikoja sitten

Polvistukaa eteeni, olen niin julkkis d44 ;<

Muoks: perhetuttuni on hyvää pataa Jone Nikulan kanssa

Olin statistina samassa elokuvassa kuin Ville Valo teki jotain, syödessämme hän istui vain parin metrin päässä minusta.

Ja myös toisessa elokuvassa ollessani, hengasin tietysti monen näyttelijän kanssa, ja näin Jimi Pääkallon kusella!

Höhö.

Lisäilen joskus enemmän, kunhan muistan taas
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.10.2008 12:17
Minunkin varmaan nyt pakko niellä itseironiani ja vastata omaan settiini. Jätän nyt kaikki bänditoiminnan ja gootti-/larp-piirien kautta tulleet semijulkkisjutut sikseen, ja keskityn hörhöilemään kaikista laimeimmilla esimerkeillä siitä miten pieni maa Suomi on.

- REMU ON MELKEIN MUN FAIJA! (Kyselkää lisätietoja yksityisesti jos kiinnostaa, ahaha) Olen myös haastatellut sitä Ylen lastenpäivän ohjelmassa joskus kuudennella luokalla. Kaverini haastattelivat Eija Vilpasta ja Kummeli-Silvennoista.
- Jimi Pääkallo asui naapuritalossani Vallilassa 2003. Näin sen Alepassa useita kertoja. Oijoi, vähän famea.
- Ala-asteen luokanopettajani ex -vaimo oli Renny Harlinin sisko.
- Olen antanut Tarja Smuralle kynän! OOOH, swoon!
- BB -Cheryll oli kanssani samalla yläasteella.
- Olin yläasteella mukana musikaaliproduktiossa jonka ohjasi Eija Ahvo.
- Rammsteinin keikalla 2001 kaverini sai kiinni laulajan vesipullon JA SAIN KOSKETTAA SITÄ, oh my god! :'DD
- Nettlejen Keikalla 2006 Kari Peitsamo halusi välttämättä läpsäyttää pebaani ja (hirveässä tuubassa) sanoi jtn että "KATOS VAAN, MUN ELÄMÄNI NAINEN" tms. X''''D
- Äitini pappa on ilmeisesti syönyt kalakeittoa Kekkosen kanssa jossain vierailukuvassa tai jotain.

..Oishan näitä. Minäkin lisäilen kun muistan.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2008 12:29
-Kummitätini miehen serkku on Marion Rung (voiko enää kauempaa hakea? )
-Olen nähnyt räpstara Xzibitin noin puolen metrin päästä (se on ihan håt livenäkin... )
-Jussi Lampi on lähes ajanut ylitseni autolla (tai ainakin se näytti ihan siltä)
-Jyrki69 on jahdannut erästä tuttuani festareilla 90-luvun alussa
-Olen jutellut Marko Björsin kanssa (tämä on ihan oikeasti hevospiireissä vielä joillekin The Juttu, vaikka hevostarvikeliike Horse&Houndissa olisi kovin vaikea asioida jos ei puhuisi ko. herran kanssa xD)
-Olen nähnyt vaikka kuinka monta esteratsastuksen staraa vetämässä hampurilaisateriaa (kuten on nähnyt varmasti myös 1234567 muutakin HIHS-kävijää)
-Reverend Bizarre -yhtyeen Albert on v-tuillut minulle (oikeasti ihan randomufo juttu, olin Tuskassa ja heppu vain yhtäkkiä alkoi vinoilla jotain "muija sun pitäs mennä armeijaan" tms.)
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.10.2008 12:32
Olinpa 80-luvulla ryyppäämässä Motörheadin Lemmyn kanssa, niiden keikan jälkeen.
Sit me peloteltiin esiintymispaikan takuisessa metsässä James Hetfieldiä, kun Metallicalla oli eka Suomen keikka. Me öristiin sille kännissä, ja se pakeni bussiin, hulluja suomalaisia.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.10.2008 12:32

Lainaus: Piiskansiima

-Jyrki69 on jahdannut erästä tuttuani festareilla 90-luvun alussa

Niin joo, minulla on Jussi 69:n nimmari, tuli samalla juteltuakin. Sainpahan taas kuulla, kuinka erikoinen nimeni on

Muokkailen tähän samaan viestiin, kun muistan taas.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.10.2008 12:50
- Olen kaukaista sukua Harri Haataiselle (keihäänheittäjä)
- Hjallis Harkimo yritti pokata äitiäni baarissa
- olen ollut lomalla samassa hotellissa mm. Remontti Reiskan, Janina Andersonin ja Arja Korisevan kanssa.
- Mikko Leppilampi pelasti tätini kengän merestä
- olen joskus vuosia sitten heittänyt läppää bloodpitin (no juu onpas taas tooosi hyvä bändi ..) entisen laulajan kanssa.
- matkustin Mike Monroen kanssa samassa junassa (ou mai goth)
- koulumme entinen rehtori oli Andy Mc Coyn sukulainen.
- olen seissyt metrin päässä Wilma Slizchewskistä (en tiedä miten kirjoitetaan, mutta tunnetaan myös nimellä Hantta Krause)

Olipas taas kaukaa haettuja juttuja.. Lisään jos keksin.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 02.10.2008 12:53
- Serkkuni pelaa Pelicansin A-nuorissa
- Eräs kaverini on Pelicansissa pelaavan miehen serkku (en nyt kuollaksenikaan saa mieleeni tämän herran nimeä!)
- Siskoni hyvä ystävätär seurustelee/on seurustellut Jonne Aaronin kanssa
- Siskoni miehen isän serkku on Lordin manageri
- Siskoni mies tuntee Teräsbetonin kitaristin ja Bright Boyn rumpalin
- Olen koskettanut Parasite Cityn solistin hauista ja vyönsolkea
- Minua ja kahta ystävätärtäni haastateltiin Iltalehteen (olen ziiz julkkizh niiQ!)
- Olen kävellyt Tuomo Ruudun ohi Tammerfestin aikaan vuonna 2007 ja hipaissut häntä
- Olen iskenyt kynteni The Winylsin solistin käteen
- Olen istunut jonkin äärimmäisen tärkeän hepun paikalla Strasbourgin Europarlamenttitalossa. Muistaakseni paikan numero oli 241

Lainaus: Mystification

Frans Winstén, tuttu mm. Jean S yhtyeestä on toiminut opettajanani.

Kuinka saatoinkaan unohtaa Fransin?! Tämä on siis totta myös minun kohdallani.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.10.2008 13:25
Ihanaa kun pääsen purkamaan angstini siitä kuinka äidin kanssa käveltiin tosi ison julkimon ohi!
Mä voitan teidät kaikki, koska Irlannissa asuessani:

1. Äitini kanssa kävelimme iloisesti Dublinin kadulla kun äitini toteaa että näki juuri hyvännäköisen vanhemman herran, joka on tuttu jostain, ei muista mistä, luultavasti näyttelijä. Äitini väittää vielä tänäänkin että herra virnisti hänelle sellaisella ilmeellä että "sshhhh, älä kerro kellekään." Äitini tajusi vasta noin 1,5v. tapahtuneen jälkeen kuka kyseinen herra oli ja meinasin repiä pelihousuni kun hän ei ollut sanonut mitään silloin! Äitini piirsi hänestä silloin kuvankin ja yritimme kaikki arvuutella kämppisteni kanssa kuka herra olisi voinut olla. Sitten tossa joskus keväällä telkasta tuli joku tosi typerä leffa ja äiti vaan osottaa ruutua: "Se oli toi!" Öö, äiti, se on aikalailla maailmalla tunnettu...Niin hän oli hra. Tommy Lee Jones.
2. Dublinin lentokentällä näin näyttelijä James Cromwellin, jonotti turvatarkastuksiin ihan muutaman ihmisen päästä minusta. On muuten yhtä pitkä miltä näyttää. Näytellyt mm. Babe-possussa farmarisetää.
3. Kollegani otti kuvan näyttelijä Liz Hurleysta joka vieraili jossain jutussa Dublinissa.

Tampereelta tuttua:
-Kummelin sedät, Simo Frangen, Mikko Alatalo ja Veltto Virtanen on Tamperelaisia. Näen heitä useinkin kaupungilla, eli joo, sukua ollaan.
-Näyttelijä Tiina Lymin olen myöskin nähnyt moneen otteeseen Tampereella.
-Teräsbetonin kaverit oli mun kaverin kaverin kanssa samassa lukiossa samaan aikaan. Kun Teräsbetoni esiintyi Euroviisuissa, siellä taustalla oli yksi kikkarapäinen "tanssityttö", eli poika joka välillä heilutti jotain pamppua ja välillä rummutti. No se poika on Pirkkalasta kotoisin, niin kuin minäkin, ja seurusteli aikoinaan minun lukioaikaisen ystäväni kanssa.

Lainaus: Heetteri

- Äitini pappa on ilmeisesti syönyt kalakeittoa Kekkosen kanssa jossain vierailukuvassa tai jotain.

Toi on muuten mun mielestä aika hienoa.

Lainaus: poison

Olinpa 80-luvulla ryyppäämässä Motörheadin Lemmyn kanssa, niiden keikan jälkeen.

Sä oot se ace of spades vai?
Kirjoittanut: Sir J the Ambivalent (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.10.2008 13:37
-Olin samalla yläasteella parin Tik Takin jäsenen kanssa.
-Andy McCoy tuli vastaan karseassa kuosissa. Sen vakiobaari on lähellä tyttöystäväni vanhempien asuntoa.
-Tony Halme irvisti minulle Rautatientorilla.
-Hevi-Ari oli tuubassa Dark Sidessä. Oli muuten livenäkin yhtä heviuskottava.
-Työkaverini on poseerannut Iltalehden iltatyttönä.
-Serkun koira on on Kirkan kaima ja sukua Lassielle. Noin miljoonan vuoden takaa.

-Tunnen semisti über-UG-kuuluisan Nevernettles-yhtyeen ex-laulajan!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit