Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Melkein sukua julkkikselle?

Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2008 17:54
Minäkin muistan lisää

Äitini on Apulannan Santapukin naapuri ja oli samassa koulussa ku ne.
Kuulemma nuorena istunu sylikummini kanssa samassa torikahvila pöydässä. En kyl muista istuneeni, mut näin ne kertoo.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.10.2008 18:20

Lainaus: poison

Sit me peloteltiin esiintymispaikan takuisessa metsässä James Hetfieldiä, kun Metallicalla oli eka Suomen keikka. Me öristiin sille kännissä, ja se pakeni bussiin, hulluja suomalaisia.

Repesin! Ei sitä raukkaa olisi saanut mennä pelottelemaan!! X'''D
Kirjoittanut: HarmaaKaiku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.10.2008 18:58
Hauskan tolkuton aihe. Mutta varokaa, näitä tulee nyt aika paljon:

- Jean S:n saksofonisti on entisen lukioni musalinjan pomo, tai ainakin silloin oli, en tiedä onko enää.
- Pari NHL-pelaaja on samoista kouluista kuin minä, ainakin Jarkko Ruutu, jonka kanssa olen ollut samoilla tunneillakin ja jopa puhunut sen kanssa. Tällä elvistely on kumminkin vähän laimeaa, koska itseä ei ole ikinä jääkiekko kiinnostanut.
- Teatterissa olin kerran samassa yleisössä Pekka Poudan kanssa.
- Käyn itse asiassa tosi harvoin teatterissa, mutta viimeksi kun kävin (vain koska sain naapurilta vapaalipun), yleisössä oli Risto Kaskilahti.
- Mariko tuli joskus liikennevaloissa vastaan
- Jussi 69:n näin joskus kadulla ja ketjuja oli niin paljon, että kilinä kuului jo kauas.
- Junan ikkunasta näin Simo Frangenin, jossain Pasilassa kai. Hauskinta oli, että sillä oli se hassu virneensä naamalla yksikseen kadulla kävellessäkin. :P
- Jossain Lauttasaaressa näin bussin ikkunasta, kun pysäkillä oli joku julkkis, mutta nyt en valitettavasti enää muista että kuka. "Hei siel oli joku, uskokaa nyt..." Saattoi ehkä olla Mike Monroe.
- Marco Hietala Linnanmäellä perheensä kanssa
- Sauli Niinistö kävi joskus silloisella koulullamme puhumassa
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.10.2008 23:49
Tuli vielä mieleen eräs asia tähän liittyen, ajatus katosi viime kerralla mutta palasi nyt.
Pappani väittää että hänen nykyinen audi quattronsa on Sauli Niinistön ex-auto, tosin tästä ei ole mitään takuita, sillä ikä ja alkoholi ovat jo vieneet toden papparaiseni kertomuksista.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.10.2008 15:07
-Asuin samassa rapussa Indican rumpalin kanssa ja kerran samalla pihalla asuva vanha rouva luuli minua täksi rumpaliksi.
-Kaverini eno on The Rasmuksen kitaristi.
-Serkkuni on tehnyt musavideota Beats and Stylsesin kanssa ja tietää ko. herrat muutenkin.
-Lovexin kitaristi Vivian on kummieni lapsi ja äitini on ollut joskus lapsenvahtina hänelle.
-Uniklubin laulaja on samojen kummieni toisen lapsen eksä.
-Olen vaihtanut muutaman sanan Mike Monroen kanssa (ja on muuten mukava herra).
-The Rasmuksen Lauri käveli ihan vierestäni katsomaan HIMiä tämän vuoden ankkarockissa (ja on muuten kovin lyhyt livenä)
Nyt ei tule mieleen enempää.

Lainaus: Sir J the Ambivalent

-Tunnen semisti über-UG-kuuluisan Nevernettles-yhtyeen ex-laulajan!

Mutta minäpäs oon ollu Embassy of Silence -yhtyyen nykyisen laulajan kanssa Lintsin Kotkotissa:P
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.10.2008 15:35
Ai niin, Yön rumpali on mun paras lapsuuskaveri
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.10.2008 16:56
yhden partioleiritutun kaverin isoveljen kaveri on Tuomas Holopainen (just tätä sarjassamme kummin kaiman blaablaablaa)
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.10.2008 18:30

Lainaus: poison

Yön rumpali on mun paras lapsuuskaveri

kukas siinä nyt on rumpalina / ketä tarkoitat? Ari Toikka vai Frogley?
Toikka on ainakin aivan pirun nasta äijä, soitteli Dingossa ja onhan tuo Frogleykin Dingossa soittanut. Kokoonpanot vaan vaihtuu näillä kahella porilaisbändillä...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 04.10.2008 18:46

Lainaus: Cata

ketä tarkoitat? Ari Toikka vai Frogley?
Toikka on ainakin aivan pirun nasta äijä,

Aria meinasin ! Joo, se oli ainakin ennen nasta äijä, ei nyt olla nähty vuosiin. Mut mun mutsi on sen äidin hyvä frendi, niin pitäis lähettää sen kautta vaikka mun mailiosoite. Olis niin mukava rupatella , mitä nykyään kuuluu
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Ania
  • Lähetetty: 04.10.2008 19:26
Hahaa, eilen huomasin, että tuttuni, jonka kanssa minulla on ollut parikin yhteistä hoitohevosta, on Maajussille Morsian -ohjelman morsianehdokas. Pääsi jopa jatkoon seuraavalle kierrokselle. Ja mies, jota hän yrittää itselleen napata, on kaverini poikaystävän kaveri.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit