Gootti.net

Melkein sukua julkkikselle?

Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.11.2012 16:33

Lainaus: xenablood

Olen tavannut HIMin kundit, ja halannut Ville Valoa. Pitkään.

No nyt olen kateellinen.

+Äitini tuntee jonkun kati nimisen taidemaalarin plus olen jotakin kautta sukua jollekkin floridassa asuvalle suomalaiselle taidemaalarille.
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Trixena
  • Lähetetty: 13.11.2012 15:49
- Sain tietää pari vuotta sitten, että Tom of Finland -piirtäjä Jouko Laaksonen on minulle sukua
- Minulla on monia kymmeniä sukulaisia jotka ovat olleet politiikassa, musiikkialalla tai urheilussa tunnettuja
- Georg Malmstein (joka sävelsi mm. Mikki merihädässä) on jtn hyvinkin läheistä sukua

Lisäilen näitä sitten lisää kun muistaa.
Ja niitä muita!

-Hjallis Harkimo on nuorenpana tanssittanut äitiäni ja kehunut häntä kauniiksi
- Olen bongannut kahdesti Tuksun, ensimmäisen kerran 2011 Animeconissa ollessani ja myöhemmin Vironlaivalla
- Lauri Tähkä asui muutamia vuosia isäni naapurina
-Kun olin bout 5, olin kuulemma saaristossa ollessamme juossut Karl Fazerin veneeseen. XD Hänellä oli siellä kaksi ruotsinkielistä poikaa, ainoa mitä osasin sanoa oli Jag heter Pinja ja leikki syntyi.
En sitten oikeen tiiä, keitä siinä veneessä oli... mutta kuulemma tykkäsivät minusta.

Kyllä näitä pitäs olla enemmänki... ei vaan keksi >:F

Lisätään nyt vielä läpällä tähän, että koirani isä on italialainen valio ja äitinsä äiti on joskus valittu Suomen kaunemmaksi bokseriksi.
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.08.2013 21:55
Olen kaukaista sukua Vicky Rostille (WOW) ja tätini tuntee Antti tuiskun laulu opettajan
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.08.2013 17:29
muutama lisää, vaikka olen kirjoittanut ennenkin:

- isäpuoleni tuttu näki kaupungilla Matthew Bellamyn
- Kaksi kaveriani pääsivät samaan kuvaan Jarmo Kosken (Salkkareiden Seppo Taalasmaan) kanssa
- eräs toinen kaveri kätteli Tarja Halosta tämän ollessa vielä pressa
- Tätini oli remppaamassa pressanlinnaa ennen vuoden 2011 linnanjuhlia ja totesi Tarja Haloselle; "paras ettette kamalasti liikuttele näitä ovia"
- serkkuni menee ensi kaudella KidSingiin (ja minä taustajoukkoihin pakotettuna) bongaa Sad Angel telkkarista!

oon julkkis.
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.08.2013 02:06
Hei, mäki osalistuin KIDsingiin, mutta en päässyt esikarsintoja pidemmälle.

sori ei aivan liittynyt aiheeseen *hipsii nolona takavasemmalle *
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.08.2013 14:52
Mmm tuli muutama lisää mieleen...

-Tunnettu kirjailija ja luontoaktivisti Pentti Linkola on perhetuttu
-J. Karjalainen käy juhlimassa pappani kantabaarissa juhannusta joka vuosi
- Tätini on ammatiltaan puvustaja ja on pukenut Viivi Pumpasta yhdessä näytelmässä

alkaa tuntua siltä, että I'm so fuckin' famouuuus.....
Kirjoittanut: Daealis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.09.2013 16:55
Emännän serkku on suomen paras naispelaaja StarCraftissa, lähdössä edustamaan suomalaista osaamista ulkomaille asti kilpailuihin. Samaisen serkun (muistaakseni)serkku taasen on Mr. Gay Finland.

Että ehdottomasti olen melkein sukua julkkikselle.

Olen myös kollektiivin osana yksi potkukelkkailun MM-kisojen 2005 Hienoin potkukelkka -palkinnon voittaneista, että teknisesti ottaen olen itsekin melkein julkkis, MM-voittaja 2005
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit