Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Melkein sukua julkkikselle?

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.10.2008 21:17
Olen seisonut Mike Monroen takana pankkiautomaatilla
Faijan kautta tunnen mm. Mustan Paraadin Gabin, joka on soittanut faijani kanssa samassa bändissä aikoinaan ja ollut myös työkaveri kuten Jone Nikula. Mutsini taisi kerran hihkaista vilkaistessaan Hefty Loadin LPn takakantta tuntevansa jonkun niistäkin hepuista. Olivat kuulemma kavereita.
Ja Haloo Helsingin laulaja Elli kailotti vielä vuosi sitten broidini bändissä Kaikkea yhteensattumia sitä onkin.
Ja niin, onhan sitä tullut tavattua Iron Maidenin pojat ja heidän managerinsa.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2008 21:23

Lainaus: Iiriva

-Olen istunut samassa h-junassa Marco Hietalan kanssa (noloa oli se, etten kunnolla ensin nähnyt oliko se Marco Hietala, joten minun oli pakko kurkkia hienovaraisesti Metro-lehden takaa... Olen myös nähnyt hepun jonkin vuoden Tuskan aikaan hiippailemassa Steissillä. )

Minä olen kävellyt itiksen Stockalla melkein Marcoa ja hänen lastaan päin N. puolen tunnin päästä hän oli siirtynyt Suomalaiseen kirjakauppaan. Toisella kerralla näin hänet tutkimassa itiksen infotaulua ja mieheni bongasi hänet kerran Kulosaaren ostarilla.

Lainaus: Iiriva

Wilma Schlizewskin

Olin samalla yläasteella hänen tyttäriensä kanssa ja hän on ollut katsomassa jotain näytelmää, jossa olen esiintynyt.

Kummisetäni on myynyt useasti levyjä Ville Valolle ja kirjoittanut kirjan Hurriganesista.

Lisää tulee, jos/kun muistan...
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.10.2008 21:36
Ööh, kahdesti nähnyt Mike Monroen (ekalla kerralla katseli Nalle Puh-vihkoja)
Olen nähnyt Erkki Tuomiojan, joka käveli lentokentällä ohi ja samana päivänä Ville Tiisanojan niskan (vai miten se kirjoitettiin? xD)
Ellen Jokikunnaksen näin Turun keskustasta tämän vuoden Ruistockin aikaan.
Olen nähnyt myös Sami Hintsasen (tartu mikkiin-juontaja) ja Ville Pusan (laulaja) Hansakorttelissa ja Villen ohi kävelin myös kadulla.
Olen nähnyt myös Veijo Hietasen (tärkeäkin? xD) muutaman kerran kun hän pyöräili ohi.
Joo ja Marika Karttusen ja kävelin koulussa Alexander Stubbin takana, hän kun hidasteli siinä ja kaveri ehti juuri pujahtaa herran ohi.
Että sellaisia
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2008 22:17
Joo no mitähän tähän kertoisi, no aloitetaanpa vaikka perheestä
Isäni työkaveri laulaa/soittaa Choralessa, isäni käy samalla kuntosalilla kun Jyrki69 ja on puhunut hänen kanssaan ja pyysi jopa käymään joku kerta kahvilla kunhan kerkiää.
Minä tunnen lempibändini kitaristin (Naildown) hyvin, juttelen hänelle lähes joka päivä.
Mieheni sukuun sitten.. hänen ihana taiteilijasukunsa (Esimerkki. Tyko Sallinen on sukua "Pyykkärit" on hänen kuuluisimmista maalauksistaan)
Mieheni äiti (laulunopettaja) on opettanut Antti Tuiskua, ja Tuisku on käynyt kylässä. (wow! :p)

joo siinäpä ne ku en muista enempää.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.10.2008 22:28
Istuin Kirkan sylissä 3-vuotiaana. Eipä ollut mies itsekään silloin iällä pilattu! Muistan juoneeni samalla Trip -pillimehua vanhasta kolmionmuotoisesta pakkauksesta. Ai niin, Sinkkosen Jari Kotiteollisuudesta on tehnyt ainoan tatskani. Samaa miestä voi syyttää osin siitäkin että aloimme aikoinaan mieheni kanssa seurustelemaan! Oli jonkun sortin puhemiehenä meillä.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.10.2008 02:09
Ömg, pitää tänne kirjoittaa nyt kun ohimennen tuli mieleen parin kolmen vuoden takaa yksi tanhukeikka festareilla ja meidän piti siellä tanssittaa Marco Bjurstromia. (Herra väen vängällä halusi meidän keikalle...) Jessus se oli karmea kokemus...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2008 11:19
Meillä yläasteella Marco Bjurström oli puhumassa jostain (olikohan esiintymisestä...hmm), hupaisinta päivässä oli se, että eräs rinnakkaisluokkalainen oli kuulemma uhonnut edellisenä päivänä vetävänsä ko. herraa turpiin. Eipä näin kuitenkaan käynyt, Tosi Kumma Juttu... xD
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.10.2008 12:13

Lainaus: TaruinenAave

Minä olen kävellyt itiksen Stockalla melkein Marcoa ja hänen lastaan päin

Itsekin olen käppäillyt Marcon ohitse Itiksessä, hetken kesti ennenkuin pään päälle syttyi pieni lamppu, että heeetkinen, tuo herrahan näyttää tutulta. Samassa paikassa törmää aina välillä Salkkari-Seppoon, joka näyttää aina vihaiselta, jos jää tuijottamaan liian pitkäksi aikaa
- Leevi and the Leavingsin kitaristi oli vuosia sitten naapurini.
-Samoin oli Kisu Järnström, olin hänen tyttärensä leikkikaveri, ja tapasin Kirkankin heidän kotonaan.
- Lordi oli entisen työpaikkani vakkariasiakas, samassa paikassa kävi myös se Ensiferumin ex-laulaja, joka nykyisin kai hommailee Wintersunin parissa?
- Tunnen tyypin, joka heitteli Antti Tuiskua pulloilla Kaivarissa joitakin vuosia sitten (my personal favourite )
- Ja olen vaihtanut pari sanaa Ellen Jokikunnaksen kanssa -06 Tuskassa Koff-teltassa. Jippii.
- Kaverini pikkuserkku on Apulannan Toni
- Pelasin sulkapalloa Wilma Schlizewskin vanhemman tytön kanssa samassa ryhmässä.
- Törmäsin hyvin humalassa Nightwishin manageriin Ewoon. Siis tosiaan törmäsin

Jaa, enpä nyt enempiä tarinoita keksi.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.10.2008 12:58
No öööö.. tulee mieleen tällänen vaan:
Mun tädin mies on viettäny lapsuuttaan Martti Ahtisaaren kanssa. Siis, kun Mara oli tän miehen vanhemmilla joskus hoidossa tai jotain. Äiti vaan kerto tästä joskus kun olin pieni ja olin ihan ylpeenä hypistelly kutsu Linnan Juhliin joskus kakarana, kun Täti ja sen mies oli saanut semmosen.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.10.2008 16:27
Kaverini sisko kasvattaa (tai ainakin kasvatti) tanskandogeja, ja myi Ville Valon vanhemmille yhden pennun. Kasvattajan ja tuoreiden omistajien aikataulut eivät kuitenkaan sattuuneet yksiin pennun noudon suhteen, joten kaverini sai ottaa pennun huostaansa ja luovuttaa sen. Satuin olemaan silloin käymässä siellä, joten olen lyhemmin sanottuna tavannut Ville Valon vanhemmat.

Ibi Love tuli juttelemaan minulle ja ukolleni 2006 Ruisrockin aikaan, kun lähdimme sunnutaina aikaisin ehtiäksemme junaan. Tuli asemalla selittämään miten ruisrock on vasta alkanut.

Juttelin Aira Samulinin kanssa kun hän oli jollain promokeikalla Invalan Halpa-Hallissa mainostamassa jotain.

Tommi Mäkinen on äitini serkku, en ole koskaan tavannutkaan koko tyyppiä, mutta olen kuitenkin sukua.

Olen istunut iltaa Nivalan Puustellissa mm. J. Aholan ja Northerin poikien kanssa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit