Gootti.net

Melkein sukua julkkikselle?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.12.2010 07:02

Lainaus: byron

Nostan hattua näille jotka ovat jutelleet mielenkiintoisten julkimo-tyyppien kanssa. Varmasti mielenkiintoisia kokemuksia, joita ei helposti unohda. Ja nyt häivyn tästä valittamasta.

Kai sinulle valkeni miten läpällä tämä aihe on tehty?
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2010 11:15
Hmm..
Oon tainnu joku erta mainita olevani sukua Jani sieviselle (ex-vaimonsa kautta). Lisäksi äitini sisko on voittanut Kimi Räikkösen mikroautoilla ajaessa joskus kouluaikoina. Seuraava lause ei liity itteeni, mutta koulukaverini eksyi humalassa jollain festareil erääseen takahuoneesee jossa tuli sitten juoneeksi Sillanpään Jarin kanssa kalajan.
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Loomy
  • Lähetetty: 03.12.2010 12:28
1. Olen kävellyt Jone Nikulan ohi.
2. Törmäsin kerran Hectoriin ruokakaupassa.
3. Andy McCoy jonotti edelläni pankkiautomaatille.
3. Olen sukua jollekin kuulantyöntäjälle, eikun-mikä-se-nyt-oli!
4. Isäni on soittanut Riki Sorsan kanssa.
5. Spede pyysi äitiäni nuorena mukaan johonkin leffaansa, mutta äiti ei suostunut.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2010 18:19

Lainaus: Heetteri

Kai sinulle valkeni miten läpällä tämä aihe on tehty?

Ei valjennut, ei En huomaa hienovaraista vihjaavaa huumoria, etenkään netissä. Mutta joo, asia on nyt ymmärretty.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.12.2010 18:34
Nyt tulee muuten julkkissukulaisuuden helmi:

Kun olin ala-asteella, taikuri Luttinen tuli esiintymään koulullemme ja istuin vain muutaman metrin päässä hänestä ja vaimostaan.
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.12.2010 18:55
Isukki saa Suomen Valkoisen Ruusun 1. luokan mitalin kultaristein. Juhlistettiin maljoja nostamalla.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.12.2010 17:16
Tunnen National Napalm Syndicate-yhtyeen laulajan ja basistin, entinen kitaransoitonopettajani soitti bassoa yhtyeessä Afterworld, tunnen Mors Subitan kitaristin, näyttelen sivuosaa indielyhytelokuvassa Normandia Liekeissä 2, tunnen perhonsitojalegenda Hans Van Klinkenin, ja olen sukua Juho Vesaiselle
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.12.2010 17:56
No nyt on pakko kirjoittaa - aiiiivan hirveä spektaakkeli. Eli 2010-BB Marika käveli mun ohitse Leppävaaran juna-asemalla! Pistimpäs merkille vain upean tukan värin ja siinä se. Kuulin sitten parilta pissis-neidolta (I was eavesdropping) että kuka hehkeä naikkonen siitä ohitseni olikaan kiitänyt. Ja vielä samaan junaan mun kanssa OMG !!!
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.12.2010 00:02
- Eppu ja Krisse Salminen ovat minulle sukua isäni puolelta.
- Parhaan ystäväni isäpuolen siskon tytär (?, jokusentapainenkuitenkin) on laulanut (tai laulaa) Boston Promenadessa. Olen myöskin tavannut tämän henkilön muutaman kerran heillä käydessäni.
- The 69 Eyesin Bazie on erään nettikaverini (en kyllä ole jutellut kyseisen tyypin kanssa piiiiitkään aikaan) eno.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.12.2010 11:27
Johnny & The Dodgers:ien biisin Viitostie videossa on poikaystäväni pikkuserkku kuuppansa kanssa. (j0s joku sattuu kats0maan niin se musta auto ja se pitkä rockabilly mies =D) Video löytyy juutuubista, eli oon saletisti melkein julkkis itsekin ;D
Niin ja serkkujeni isä (äitini siskon ex-mies) soittaa harmonikkaa yhtyeessä Tulipunaruusut. Heiltä on ilmestynyt useampikin levy.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit