Gootti.net

Melkein sukua julkkikselle?

Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.02.2010 23:02
Minun äitini kiusasi Lordin Awaa ammattikoulussa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 25.02.2010 08:22

Lainaus: Euronymous

Minun äitini kiusasi Lordin Awaa ammattikoulussa.

Vältäthän yhden lauseen postauksia, etenkin kun niitä näyttää piisaavan vähän joka ketjuun. Keskustelua voi edes yrittää vähän ruokkia.
Kirjoittanut: Kilju (Jäsen)
  • • Muokkasi: Kilju
  • Lähetetty: 13.03.2010 14:40
Mun vanhemmat on ollu neljättäkymmenettä vuotta julkikuvassa. Mutta musta tulee vielä suurempi julkkkkkiss
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.03.2010 21:50
Jos oikeen hakemalla hakee niin löytyyhän näitä.
-Kummitädin miehen pikkuserkku tms on Tanja Poutiainen
-Suomen ensimmäinen Miss Universum Armi Kuusela on mummoni serkku tai joku vastaava
-Serkkuni ukko pelaa Pelicansissa lätkää
-Isoveljeni tuntee rallitouhujen kautta Sami Sarjulan
-Lasse Kukkonen on setäni kaveri
tms.
Nämä kröhöm melkeen sukulaiset tuntuu lipsuvan aikalailla tuonne urheilupuolelle. Onneksi löytyy edes yksi missi tasapainottamaan tilannetta.
Kirjoittanut: Syntherina (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.03.2010 23:24
Hmm... Äitini kävi aikoinaan samaa koulua Hietalan Marcon kanssa. Siitä on ihan luokkakuvat ja kaikki todisteena kertomassa Siskoni kaverin pikkuserkku puolestaan on Bomfunk MC's -poppoostakin tunnettu Ismo Lappalainen aka DJ Gismo. Huikeeta, eikö vain.
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2010 23:33
Noh olen oikeasti sukua Timo Heinoselle http://fi.wikipedia.org/wiki/Timo_Heinonen_(poliit ikko)
Ja Marko tarkkalalle http://fi.wikipedia.org/wiki/Marko_Tarkkala

Kummallekkin sukua mutsin puolelta hauskoja veikkoja molemmat
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.03.2010 09:42
Njoo, mietitäänpäs.
- Serkkuni valittiin Finnish Metal Expossa vuoden kahdeksanneksi parhaaksi soittajaksi.
- Esko Juhani Tennilä lähettää perheelleni joka vuosi joulukortin =D
- Mieheni kanssa olimme kerran vieraina Sunnuntai Vekkarissa
- Siskoni ensimmäinen poikakaveri kisasi Suomen muodin huipulle ohjelmassa
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.12.2010 19:43
Vaikka tämä onkin jo vanha juttu, tajusin vasta nyt:

Puhuvan Koneen äiti oli ohjaajana yhdellä koulutusreissulla jossa olin kesällä, ja on nyt kaverini Facebookissa. OMG.
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.12.2010 21:50
Edesmennyt isoisäni on sytyttänyt Mannerheimin tupakan ja tuttuni on sukua Kekkoselle.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.12.2010 22:43
Suomalaiset "julkkikset"... En jaksa selata koko ketjua läpi mutta vain pieni osa noista julkkiksista sanoo mulle jotain...

Mitäs meitä nyt onkaan; reilut 5 miljoonaa asukasta pienellä pläntillä. Ei ihme jos sukujuuret alkaa mennä ristiin niiden kanssa, joita julkkiksiksi kutsutaan. Ja onhan tämä Suomi pinta-alaltaankin aika pieni, ja iso osa suomalaisista on keskittynyt etelään päin, joten varmaan jokaisen naapurissa asuu julkkis (ainakin viimestään vuonna 2030, kun on Big Brothereiden yms. roskasarjojen ties-mones-tuotantokausi mennossa).

No joo Nostan hattua näille jotka ovat jutelleet mielenkiintoisten julkimo-tyyppien kanssa. Varmasti mielenkiintoisia kokemuksia, joita ei helposti unohda. Ja nyt häivyn tästä valittamasta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit