Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Melkein sukua julkkikselle?

Kirjoittanut: Sumumarja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.05.2011 22:43
- The Rasmuksen rumpali on pikkuserkkuni
- Olen nähnyt Harry Potter leffoissa olleen Draco Malfoyn näköisen tyypin
- Saamme joka vuosi kaksi joulukorttia Esko Aholta ja hänen vaimoltaan
- Olen jutellut Viivi Pumpasen kanssa !
- Isäni näytti joskus Rölliltä.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.05.2011 00:15
– Turmion kätilöiden poijjaat pyysivät minut ja serkkuni vaahtobileisiin Kuopiorockissa 2005. Ei menty.
– Olen jotakin kautta sukua Esko Aholle.
– Tätini on seurustellut näyttelijä Mikko Kivisen kanssa.
– Olen heittänyt Jussi Raittista lumipallolla mahaan.
– Olen haastatellut Johanna Tukiaista.

I'm sad.
Kirjoittanut: Sumumarja (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2011 00:39

Lainaus: Marraskuu

– Olen haastatellut Johanna Tukiaista.

Osaanottoni Toivon mukaan et sokeutunut.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.05.2011 07:17
Heh, Eisenfunkin Toni Schulz oli viikko sitten mun järjestämällä klubilla täällä Helsingissä Oli kuulemma tyttöystävänsä äitiä katsomassa sen viikonlopun. Muutama sana tuli vaihdettua siinä levyjen soiton lomassa ja pääsin kehumaan tuota hulvatonta videota
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.06.2011 01:33
Kuulin tämän vastikään: jo kauan sitten edesmennyt vaarini oli joskus aikoinaan lukenut Tuntematon sotilas-romaania, ja ihmetellyt, miten kirjan asiat tuntuivat niin tutuilta. Myöhemmin hän sen sitten keksikin: vaarini palveli jalkaväkirykmentti 8:ssa sodan aikana, samassa, jossa Väinö Linnakin palveli. Kewl.

Jalkaväkirykmentti 8
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 11.06.2011 16:04

Lainaus: Iiriva

Kuulin tämän vastikään: jo kauan sitten edesmennyt vaarini oli joskus aikoinaan lukenut Tuntematon sotilas-romaania, ja ihmetellyt, miten kirjan asiat tuntuivat niin tutuilta. Myöhemmin hän sen sitten keksikin: vaarini palveli jalkaväkirykmentti 8:ssa sodan aikana, samassa, jossa Väinö Linnakin palveli. Kewl.

Houuw. Lienee ollut jokseenkin hieno tunne, kun tuon on tajunnut. Löytää tuttuja tapahtumia yhdestä suomen tunnetuimmasta romaanista. Voin melkein kuvitella, millainen kokemus Tuntemattoman lukeminen on vaarillesi ollu. Astetta kovempi lukukokemus... (vaikka, suurin osa sodan muistoista on epäilemättä kaikkea muuta kuin mukavia)
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2011 18:48
-Äitini tuppasi olemaan seksisuhteessa Ville Valon kanssa reilusti ennen syntymääni.
-Setäni on Reflexionin ex-rumpali.
-Merja Satulehto on äitini serkku.
-Lordin Awa on äitini toisen serkun vaimo.
Kirjoittanut: gootihullu 18 (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.06.2012 00:35
jee olen halannut sauli koskista) ihana sauli
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.06.2012 01:52
Ite olin muistaakseni kaukasta sukua ehkä jollekki muusikolle. En vaan muista kelle. Sukunimi tais olla Rauma, en oo kuiteskaan ihan varma.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Sad Angel
  • Lähetetty: 21.06.2012 14:39
Isäni työskentelee samassa rakennuksessa, mistä Hilkka Ahde sai potkut
Hyvä ystäväni on vanhaherra nimeltä Kari Rydman, joka on säveltänyt mm. lastenlaulun "jospas minä kissan saisin"
Parhaan ystäväni kaukainen serkku työskentelee valokuvamallina australiassa XD erittäin kaukaa haettua...
Isäpuoleni on jutellut hotellin pihalla Ismo Alangon kanssa, eikä perkele pyytänyt minulle nimmaria!
Isäni on musisoinut joskus hamalla kasikyt-luvulla samassa paikassa samaan aikaan Tuomari Nurmion kanssa.
Isäni asuu vastapäätä Pekka Haavistoa.
siinähän näitä!
Olen julkkis.

muoks. muoks.
HEI! Muistin, että kummitätini on seurustellut Martti Servon kanssa, joka kerran lauloi televisiossa:
James bondi, James Bondi, hälle seuraa tarjoo tumma sekä blondi,
rautaesiripun taa, bondi pian sukeltaa,
uudet seikkailut odottaa!

http://www.youtube.com/watch?v=abqIoHrbhvo

katso mainos täältä!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit