Gootti.net

Melkein sukua julkkikselle?

Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2012 14:43
Pienenä poikana, kun kalevan kisat olivat Lapualla, kävin pyytämässä Seppo Rädyltä nimmarin (eikä ihan vähää jännittänyt)
Siskoni on seurustellut nykyään Elonkerjuu yhtyeessä laulavan Juha Lagströmin kanssa, siis melkein veljiä : D
Olen seissyt asiasta mitään tietämättä metrin päässä Nightwishin Tuomas Holopaisesta, myöhemmin paiskannut kaverin kanssa kättä
Yskinyt sellaisen karvapallon kurkusta, mikä ei voinut olla muu kuin presidentti Halosen kissa
Katsonut ruudulta, kun Kotiteollisuuden pojat juovat viinaksia, ja samalla tietysti itsekin juonut
Mulla on saman värinen tukka kuin Hynysellä

Eikös niitä sukulaissieluja jo siinä ollutkin : )
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.06.2012 16:53

Lainaus: Hohoton

Ite olin muistaakseni kaukasta sukua ehkä jollekki muusikolle. En vaan muista kelle. Sukunimi tais olla Rauma, en oo kuiteskaan ihan varma.

Ehkä kannattaisi etukäteen miettiä että jos ei ole mitään lisättävää jolla olisi edes viihdearvoa, niin jättäisi kirjoittamatta..?
Kirjoittanut: xenablood (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: xenablood
  • Lähetetty: 02.07.2012 11:26
Hmm... mulla on harvinaisen vähän näitä julkkiskohtaamisia jne. mut...

Entisessa koulussa olleen tuttavani äidin työkaverin serkku on Antti Tuisku

Kaverini on 3-vuotiaana istunut lentokoneessa parin metrin päässä Jone Nikulasta

Tämä sama kaveri on nähnyt Teneriffan lentokentällä Gleestä tutun Lea Michellen (85% tod.näk.)

Olin hyvinkäällä yhdessä tapahtumassa, jossa jotenkin ajauduin lavan takatilaan (backstagelle) ja Diandra Flores saapui lavalle muutaman metrin päästä musta.

Sain melkein yhdellä festarilla kiinni Jonne Aaronin heittämän ruusun XD

Ja yhes festaris viime kesänä oli Happoradio, ja vannoin et pidän pipoa niin kauan ku Aki Tykkikin
(oli +32) ja Aki katto mua ihan hetken siihen malliin et: Ahaa, sullakin on pipo.

Olen tavallaan chatannut Aki Tykin kanssa XD

Ja vielä lisään jälkikäteen: Mummini on mooonta kertaa nähnyt Jone Nikulan Helsingissä ja kävellyt hänen ohi ihan parin metrin päästä. vau. XD
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.07.2012 23:41
NOniin.
-Minä tunnen porukkaa joistain paikallisista pikkubändeistä, tiiä vaikka niistä joskus jotain tulisi yhelle olen tehny logon ja yhelle kansikuvan.
-Kävelin päin Arto Nybergiä helsingissä
-Pikkuserkkuni (kuulemma) tuntee duudsonien HPn
-Olen istunut (melkein)Reckless Loven Ollin vieressä Spice Icessä
-Olen tavannut Solstafirin jäsenet ja puhuttiin muunmuassa hiuksista.
-Olen kätellyt Peter Tägtgreniä.
-Äiti näki jossain festareilla Kaarle Viikatteen ja toi minulle mukanaan sitten paperilapun jossa oli Kaarlen nimmari ja teksti: [minä] ON PARAS
Taas sitten ymmärrä mitä hyötyä jonkun julkkiksen näkemisestä on, mutta tässä nyt on.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.07.2012 00:55
tapasin kerran näyttelijän Uudesta päivästä xDDD olenko hieman säälittävä? en yhtään... ja kyllä oon nähny Jussi Vatasen ja Rikunkin yksillä messuilla... ärsytti kun ei ollu paperia, että olisi saanut nimmarin...
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 08.07.2012 14:05

Lainaus: Kuolonenkeli

tapasin kerran näyttelijän Uudesta päivästä xDDD

Tästä tulikin mieleen että olen nähnyt kaupungilla salkkareiden Ossin
Ja ei, en tietenkään pyytänyt nimmaria.
Kirjoittanut: Aristosa (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2012 00:11
Arvi Mäenpää oli kummitätini aviomies.
Akseli Gallen-Kallela oli hänen hyvä ystävänsä. Akseli Gallen-Kallela on myös ystäväni joku sukulainen (en muista tarkkaan mitä sukua, mutta onpahan kumminkin).
Olen jotain sukua Lauri Tähkälle, mutten tiedä mitä XD Hän on kai isäni pikkuserkku. Joka tapauksessa Lauri Tähkä on myös serkkuni kummisetä.
Juha Torvinen asuu meidän naapurissa.
Olen luistellut Kiira Korven kanssa samassa näytöksessä.
Mikko Alatalon pojat olivat kanssani samalla yläasteella ja olin hänen nuoremman poikansa kanssa samassa musan ryhmässä.
Äitini on asunut Tarja Halosen naapurissa ja enoni on jakanut mainoksia hänelle.
Pate Mustajärvi asuu jossain meidän lähellä ja olen nähnyt hänet monesti lenkillä.

Siinä nyt jotain XD En jaksa listata näitä keiden kanssa olen jutellut jne...
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2012 21:20
Wikipedia: Kustaa Gideon Vilkuna (26. lokakuuta 1902 Nivala – 6. huhtikuuta 1980 Kirkkonummi) oli akateemikko, kansatieteilijä, kielitieteilijä ja historiantutkija. Hän toimi myös lukuisissa luottamus- ja poliittisissa tehtävissä, kuten opetusministerinä Kuuskosken hallituksessa vuonna 1958. Puoluekannaltaan hän oli maalaisliittolainen. Vilkuna oli Urho Kekkosen tukija, ja häntä on jopa luonnehdittu Kekkosen "harmaaksi eminenssiksi".
Olen kaukaista sukua. Enkä siitä mitenkään ylpeä.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2012 23:49
mun sukulainen on sukututkija.
se tutkii että kelle kuninkaalle ja semmoselle se on sukua.
sillä on kotisivutkin.

elikkäs oon sukua romanoveille,aurinko kuninkaalle ja muille semmosille.
en ees muista kelle tässä ollaan sukua.
ja mummon serkku on Suvi Linden.

eli tässä oli pikkusen.
Kirjoittanut: xenablood (Jäsen)
  • • Muokkasi: xenablood
  • Lähetetty: 11.11.2012 12:06
LISÄYS:
Olen tavannut HIMin kundit, ja halannut Ville Valoa. Pitkään.

Meidän rinnakkaisluokalla oleva tyttö on Janne Katajan pikkusisko (täl tytöl on muutamii samoja tunteja meidän luokan kanssa)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit