Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Melkein sukua julkkikselle?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.10.2008 13:59

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Sä oot se ace of spades vai?

En koe kyllä kovin ässä olevani
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2008 14:06
idols angnes työskenteli jossain vaiheessa kampin siin s-marketissa, vai mikä se olikaan ;D ostin kolaa

Pate mustajärvi käveli joskus ohitseni, samoin aahh lovexin theon ja vivian. Ja eppu normaali.

öö.... onkohan täs muuta. Eipä kait.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 02.10.2008 14:31
Noniin... tässä tulee mun melkeinsukuajulkkikselle-lista

- Olen sukua Eino Leinolle mummon puolelta, muistaakseeni täällä foorumilla oli toinenkin joka
on kyseiselle herralle sukua, oliskohan ollut Evelyn ?
- Kummitätini (äitini sisko) on kummitäti myös Alexi Laihon isosiskolle, vanhemmat kun ovat
perhetuttuja...
- Äitini on pussaillut villissä nuoruudessaan Sulevi Peltolaa

muuta ei ny tuu mieleen
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.10.2008 15:46
Olen kätellyt tätä miestä ja vaihtanut muutaman sanan hänen kanssaan.
H.R. Giger
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.10.2008 16:06
Vesa Lattunen yhtyeestä Haikara.
Perheeni tuttu.
Hän oli kerran isälläni yöpymässä yhteisen baari-illan jälkeen, ja onnistui aamulla astumaan kissan yrjökasaan.
http://www.ess.fi/?article=30662

Timo Vuorinen
http://fi.wikipedia.org/wiki/Haikara_(yhtye)
Isovanhempien sekä vanhempieni ystävä.
- On suudellut äitiäni!
Itse muistan henkilön nimeltä TV lapsuudestani, sellainen pitkätukkainen ja silmälasipäinen, vasta hiljattain tajusin että hänkin soitti Haikarassa. Mukava mies, mutta ujostelin aina kamalasti kun grillattiin kesäisin pihallamme.

Reijo Rinnekangas
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rax_Rinnekangas
Perhetuttu hänkin.

Pave Maijanen, isovanhempieni hyvä ystävä joskus 60-80 luvulla.
Lähtisitkö – biisi on tehty isovanhemmistani, siis innoituksena käyttäen heidän nuoruuttaan ja erästä sen tarinaa.

Vuoden 1985 Miss Suomi Marja Kinnunen –tuo on tyttönimi, en muista nykyistä - on äitini isän serkku, eli hänen lapsensa ovat äitini pikkuserkkuja. Pienempinä minä ja siskoni saatiin aina hänen lapsiensa vanhoja vaatteita. Sen muistan että ne olivat joka kerta kamalia glitterhörselöitä.

Frans Winstén, tuttu mm. Jean S yhtyeestä on toiminut opettajanani.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.10.2008 16:28
Ei kauheasti tule mieleen mitään, mutta laitetaan nyt pari
-Anssi Kelan entinen vaimo on koulun, jossa käyn, apulaisrehtori
-Olen kävellyt Jukka Rintalaa vastaan citymarketissa, herra oli ostamassa jotain tuoleja
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2008 18:44
Minulla nuo kääntyy aikalailla urheilijoihin ja niitä ei oo kuin yksi.

Kärpistä tutuksi tullut ja sittemmin suomen leijonissa pelannut Jussi Jokinen on hyvä perhe tuttu, vietän usein juhannuksen niiden mökillä kalajoella.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.10.2008 18:59
Meidän perhe on saanut joulukortin Martti Ahtisaarelta.
Tyttöystäväni kaveri on nähnyt Hynysen Jounin ja hänen vaimonsa ja lapsensa.
Appiukko on yhden lehden toimitusjohtaja

Ihan oikeetakin sukua on julkimoita
Popedan entinen kitarista oli vaarin veli ja hänen Matthau Mikojan ja Sir Christus ovat äiten serkkuja.

Jee!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2008 19:29
Ainiin...

-Olen istunut samassa h-junassa Marco Hietalan kanssa (noloa oli se, etten kunnolla ensin nähnyt oliko se Marco Hietala, joten minun oli pakko kurkkia hienovaraisesti Metro-lehden takaa... Olen myös nähnyt hepun jonkin vuoden Tuskan aikaan hiippailemassa Steissillä. )

-Olin samaan aikaan Fredan R-kioskilla Wilma Schlizewskin (tjsp) kanssa. (myös hän olisi halunnut kahviinsa maitoa)

-Olen lähes törmännyt päistikkaa Mikko Alataloon Eduskunnassa (oltiin koulun pestissä koristelemassa joulukuusia)
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.10.2008 20:46

Lainaus: Piiskansiima

Wilma Schlizewskin

Olen nähnyt hänet matkalla töihin, pyöri Itäkeskuksessa.

Olen myös kävellyt Apocalyptican poikien ohi, heillä kun on treenikämppä Malminkartanossa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit