Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Melkein sukua julkkikselle?

Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.10.2008 13:56
Unohdin aikaisemmalta listaltani ainakin sen, että olen ala-asteella ollut Lordin rumpalin pitämässä kerhossa ja Jyrki69 on kehunut serkkuni paitaa. Ai että, kun ollaan sukua.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.10.2008 21:05
Äitini täti on opettanut Tarja Turuselle englantia
Kirjoittanut: Terrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.10.2008 21:19
Juice Leskinen on öö hmm. Äitini serkun joku.
Joku muu oli myös, mutta eipä nyt tule mieleen.

Lainaus: Heetteri

- Äitini pappa on ilmeisesti syönyt kalakeittoa Kekkosen kanssa jossain vierailukuvassa tai jotain.

Tuo on kyllä tosiaan jo aika hienoa!
Kirjoittanut: deaths bride (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2008 07:30
no tässä näit "tuuletuksii" sit tulee

- mun kaverin poikaystävä on Remonnti Reiskan poika ou jeah ja se pelaa jossai vatun Jokereis
- oon istunu Jone Nikulan vieres junassa (hahaa! oon melkei ku julkkis) ^o^
- mun sedän exän serkun serkku on Pamela Andersson yökk
jos vaa muistais näit kaikkii nii julkkis juttui, jos muistan, nii pistän tänne
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.10.2008 08:13
Siskon mies on ollut samassa koulussa Dimmu Burgerin kitaristin ja laulajan kans
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.10.2008 09:42
Ei nyt ihan julkkis bändi mutta tapaus oli hauska :P
Olin espoon Ankkurissa äitini ja yhden kaverini kanssa. Äitini käskee minua pyytämään nimmaria joltain bändin kundilta joka on allapäin jostain syystä. minä kilttinä tyttönä pyydän nimmarin jonka saan ja alla lukee "lähe mun mukaan!" ja tulee huutelemaan samaa naisten vessan ovelle samalla kun puhuu puhelimeen.

Pari kuukautta tapahtuman jälkeen olen Gloriassa jossa ukkelin bändi esiintyy. Keikan jälkeen näen kyseisen bändin ja näytän nimmaria heille. Nimmarin kirjoittanut mies kieltää kirjoittaneensa nimmarin koska hän ei muista siitä mitään, mutta hänen bändi toverinsa tunnistavat käsialan :P

Eppu Nuotio on muuten serkkuni kummitäti,
olen halannut Emppu Vuorta ja Marko Hietalaa.
Misery Inc. (ei maailman tunnetuin bändi, mutta yksi lemppareitani) on omistanut minulle laulun koska kirjoitin aktiivisesti heidän vieraskirjaansa ja minulla oli keikalla pinkki kyltti jossa luki jotain pöljää ja laulusolisti luki äänen, mikrofoniin.
Äitini melkein tinttasi erästä laulajaa, en nyt nolouden vuoksi mainitse nimeä...
Olen halannut kaikkia Northerin (bändi joka oli mm.Vares-leffassa. En ole vielä nähnyt vaikka lupasin heille) kundeja ja kosketin soittajan nilkkoja erään Australialaisen fanin pyynnöstä.
Melkein menin vanhojen tansseihin pojan kanssa jonka serkku seurustelee Viikatteen kitaristin kanssa.
Tätini täti opetti Marko Hietalaa ala-asteella.
Jyrki69 on tarrannut olkapäähäni ja painanut korvansa suuni viereen kun ei kuullut mitä sanoin.
Olen laulanut karaokessa Profane Omenin God In the Bottle Ari Koivusen kanssa ja sitä ennen hän kehui lauluani. Niin ja Idols Johanna istui vieressä.
Pääsin Maria, Maria äitini kanssa kun lauloimme Northerin, Unleash Hell Hevikaraokessa. Jee olen julkkis ja äitinikin on julkkis :P

Olen oikeastikin sukua useammalle 'julkkikselle' (suomi on niin pieni maa, että kuka ei olisi jotain kautta), kuuluisin on Tommi Erola. Tosin en ole [i]vieläkään[i] nähnyt Jadesoturia...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.10.2008 10:15
pikkumyy
Ei jumankauta, Kotkot.

Tuli tässä itsellenikin mieleen lisää näitä, eli kuulkaa Mokomalla oli treenikämppä Maltsussa meidän treenikämppämme vieressä, ja olen laulanut samaan mikkiin kuin Siiri Nordin. :'D
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2008 10:18

Lainaus: Unholysacrament

Äitini täti on opettanut Tarja Turuselle englantia

Tuota...äitisi tätiä nyt yhtään väheksymättä...kun Taapen enkuntaitoa kuitenkin arvostellaan... *hihihhihi*
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.10.2008 22:52
Nykyinen Idols-Kiia on mun luokalla ja ollaan "hyvänpäivän tuttuja". Aikamoista sukua tosiaan.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.10.2008 16:02
Tulipas mieleen vielä pari:
- Olin ravintolassa samaan aikaan Sonata arctican kanssa
- kaverini juoksi kulman takaa suoraa Mike Monroeta päin (oikein törmäsi)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit