Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä on aikuisuus?

Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.10.2008 08:00
Minä en halua olla koskaan aikuinen. Aikuinen on silloin, kun mielikuvitus on kuollut, työ ja perhe ja arki on koko elämän sisältö eikä enää ehdi ajatella. Hyi, minusta ei sitä koskaan tule >8[
Kirjoittanut: Lucianne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.10.2008 08:57

Lainaus: vampyr

Aikuinen on silloin, kun mielikuvitus on kuollut, työ ja perhe ja arki on koko elämän sisältö eikä enää ehdi ajatella.

Eli olemme aikuisia, kun muutumme zombeiksi ja aivomme valuvat toisesta korvasta pihalle? Minä ainakin tunnen monia jo aikuistuneita ihmisiä, ja heillä kyllä on muutakin tekemistä elämässään kuin mainitsemasi kolme asiaa. Itse olen aikalailla samoilla linjoilla kuten esimerkiksi Piiskansiima
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2008 11:16
Kaikkien aikuisten ei tarvitse muuttua stereotyyppisiksi aikuisiksi!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.10.2008 13:00

Lainaus: Piiskansiima

Kaikkien aikuisten ei tarvitse muuttua stereotyyppisiksi aikuisiksi!

Jep! Olen siirtynyt ikäni puolesta "nuoresta (15-25v)" nk. "nuoreksi aikuiseksi" (26-35v), eikä mistään stereotypisoitumisesta, asuntolainasta, lapsista tai keskinkertaisuudesta ole tietoakaan. Muistakaa kaikki, että juuri SINÄ olet elämäsi merkkihenkilö joka sanelee sen säännöt. Ei kukaan toinen.
Kirjoittanut: Zomby Woof (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.10.2008 13:20
pfft, jaa. Päivää olen 28-v.

Nyky-yhteiskunta on näköjään aiheuttanut paljonkin paineita auton+talon+lapsien+koiran+lomatontin+VELKAtaakan hankkimiseen, kun tällaisestatäällä jutustellaan?

SPerrrgele. Luin Maan Lapset (luolakarhun klaani-kirjasarja, sijoittuu aikaan joskus 20.000 eaa. kelloa ei oikein tunnettu..) romaaneja aikoinaan (ja vieläkin), ja niistä tuli se lopullinen fiilis, että nyt loppuu tältä pojalta kellon ja päivämäärien tuijottelu. Ach! Vuosimäärillä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Minä saatana kuuntelen King Diamondia tms ja olen oma itseni hautaan asti.

Harmittaa kun katselee gjööttihevariteinejä, jotka luulevat parikymppisinä että
"AHA, voi Sviddu, nyt pitää aikuistua ja tehdä niinkuin muut haluaisivat! Missä on slipoveri ja kari tapion levy! Tänne ne!"

Kuten Heetteri tuossa juuri sanoi..:
Muistakaa kaikki, että juuri SINÄ olet elämäsi merkkihenkilö joka sanelee sen säännöt. Ei kukaan toinen.

PISTE. PIISSSTTE isolla PBPBppeeellä. Heetteri, you are my new god, mään.
  • Lähetetty: 30.10.2008 13:29

Lainaus: Zomby Woof

PISTE. PIISSSTTE isolla PBPBppeeellä. Heetteri, you are my new god, mään.

Peace out and stay tr00, dawg.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.10.2008 13:39

Lainaus: Zomby Woof

"AHA, voi Sviddu, nyt pitää aikuistua ja tehdä niinkuin muut haluaisivat! Missä on slipoveri ja kari tapion levy! Tänne ne!"

Tosiaankin toivoisi, että hiukan värikkäämpiä visioita olisi tulevaisuudesta. Mutta itsepä oman tulevaisuutensa luovat. Nähtävästi Kari Tapio tulee saamaan jatkossakin hyvät rojaltit.
  • Lähetetty: 30.10.2008 13:41
Kari Tapio on GOOTTI!

"In the temple of love, shine like thunder - In the temple of love, cry like rain!"
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.10.2008 13:51
Goottipiireissä on tuota liituraitaa nähty. Mullapa onkin liituraitainen vyötärökorsetti Kari Tapio- tyylisuunnan mukaisesti.
  • Lähetetty: 30.10.2008 13:59

Lainaus: Natassja

Goottipiireissä on tuota liituraitaa nähty. Mullapa onkin liituraitainen vyötärökorsetti Kari Tapio- tyylisuunnan mukaisesti.

OT:ksi menee, mutta en voi vastustaa; Oisko Corporate Goth sitten "Kari Tapio -gootti" näin tutummin suomeksi?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit