Gootti.net

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Huonoin ostoksesi/hankintasi!

Täällä valvovat: Iiriva, Piiskansiima, Chrystalis, poison, Swanette, Heetteri, Funereal Soul

Tällainen uusi "mielenkiintoinen" ketju keksittiin porukalla tuolla leffamiitissä kun oltiin leffan jälkeen kaffeella! Että sellasta (mä ehdin ensin!!! Jee!!! )

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Varmaa tuo verenpunainen kynsilakka ja siniset ikean jouluvalot.

HC-Wild Line

• Vastaa
Yhdet törkeän näköiset hiuslisäkkeet...

~~*Fragrant perfumes, Veil my Senses*~~

• Vastaa
No tuorein mikä tulee mieleen nii violetti kajaali josta lähtee väriä harmaan viirun verran >___>

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Vastaa
Canon A570IS

Digikamera, makso jotai 140 eur luokkaa ja hajosi noin kuukauden sisällä ostamisesta vaikka pidin kuin kukkasta kämmenellä (opin kun edellinen kamera, sekin Canon, hajosi parin kuukauden käytön jälkeen tipahtamalla lattialle), ei vaan lähde käyntiin, ja takuulappu hukassa !!! Eli 140 eur kaivoon kun en ollut tarpeeksi huolellinen pitämään paperilappusta tallessa... Mut opin etten ikinä enää osta Canonia. Kaks kameraa mäsäks alle puoleen vuoteen :/

Lainaus: nexubus

. Mut opin etten ikinä enää osta Canonia. Kaks kameraa mäsäks alle puoleen vuoteen :/

Mulla on kaks Canonia, ja varsin hintavia, ja hyvin on kestäneet !
Se voi olla, että sulle on satunut huonoja kappaleita, mutta niitähän ei ole syytä tiputella lattialle.

pimeys=hulluus

• Vastaa
Eipä tule omaa ostosta mieleen, mutta broidini osti kesätyörahoillaan 100 wattisen Marshallin, josta on nyt kahden kuukauden sisään hajonnut jo kaksi kertaa putket [putkivahvistin siis]. Mahtaa ottaa päähän.

"If you possess a virtue you are it's victim."

• Vastaa
Ninni
Damn, ehdit ennen mua!

Nyt en kyllä itse keksi mitään huonoja tekemiäni ostoksia... En ehkä sitten ole sellaisia tehnyt.

Ja ellei olisi tullut sotaa, olisin elänyt elämäni loppuun asti onnellisena Twelve Oaksiin hautautuneena, olisin tyytyväisenä katsonut elämän ohiliukumista kuulumatta siihen milloinkaan itse.

Lainaus: neo_shaman

100 wattisen Marshallin, josta on nyt kahden kuukauden sisään hajonnut jo kaksi kertaa putket [putkivahvistin siis]. Mahtaa ottaa päähän.

Se on saavutus, jos saa Marsusta putket rikki, paitsi jos sitä heittelee, konkreettisesti. Mun mielestähän 100 putki-Marsu on ainoa jota voi kutsua vahvistimeksi
Mulla oli sellainen "half stack" aiemmin, ja siinä ainakin kesti putket hyvin.

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: poison

Se on saavutus, jos saa Marsusta putket rikki, paitsi jos sitä heittelee, konkreettisesti.

Niimpä, ja sillä on vain soitettu, eikä vahvistimen soittamalla pitäisi mennä rikki Toki kyseessä on hand-wired, mutta ei sen pitäisi vaikuttaa asiaan [kai?]. Broidiltani meni vielä samaan aikaan Fenderin Championista putki rikki, että voi herran isä! >:C Tällä hetkellä tuo Marsu on korjauksessa...

"If you possess a virtue you are it's victim."

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 2 jäsentä (Blackrat, kuopassa). Kävijäennätys tehtiin 18.04.2010 09:41, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 45 henkeä!