Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huonoin ostoksesi/hankintasi!

Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Jacob
  • Lähetetty: 23.01.2009 21:17
Taitaapi olla tuo kökkö nivelsormus, jonka hankkisin joululomilla. Se on halppis kirjaimellisesti; maksoi 12e. Halpaa kyllä, muttei edullista, sillä se on melkein käyttökelvoton. Nivelissä on jotkut vähän kuin pultin tapaiset kiinnitykset, periaatteessa ne ovat lyhyitä metallitikkuja jossa kummassakin pässä on pieni pallukka joka menee sitten sormuksen levyjen rei'istä, pitäen ne yhdessä. Ne siis tuppaavat painamaan niveliäni, ja sormissani onkin sitten neljä kappaletta kuoppia kun pois otan.
Siinä kans tämä sormen 'varren' pidike on liian iso, eiko sitä enää pienemmäksi pysty vääntämään. Eli jotta se pysyisi sormessani, sormeni pitäisi olla koko ajan koukussa.
Lisäksi siinä on kuviossa ja sisäosassa jotain mustaa ainetta joka haisi karsealta metallilta kun se oli uusi, ja sitä tarttui sormeen. Sitten jokaisessa sormilevysssä on kuvioina, kliseisesti, pentragamin tähdet, joiden keskellä on teennäiset rubiinit (en varsinaisesti kiinnittänyt huomiota kuvioihin kun ostin sen).

Surkea ostospäätös tehty harkitsemattomasti, pari kertaa käyttänyt ja nyt se koristaa yöpöytääni vain.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.01.2009 21:32

Lainaus: Jacob

Siinä kans tämä sormen 'varren' pidike on liian iso, eiko sitä enää pienemmäksi pysty vääntämään. Eli jotta se pysyisi sormessani, sormeni pitäisi olla koko ajan koukussa.

mul on kans sormihaarniska jos on liian iso toi osa, oon aatellu et sen vois poikkasta vaik jollai pihdeillä et sitä vois säätää.
Oma yksi turha ostos on varmaan noi skullcandy-kuulokkeet ku en oikein käytä niit... ämpäris on kiinni aina nappikuulokkeet ku tykkään niist enemmän ja konees on kaiuttimet. 50€ niihin meni
Kirjoittanut: DarkSmile (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.01.2009 09:47

Lainaus: Und3ad

Oma yksi turha ostos on varmaan noi skullcandy-kuulokkeet ku en oikein käytä niit...

Myy ihmeessä mulle

Oon myöskin ostanut halpis-armorin sormeen ja se tosiaan on liian iso siroille sormilleni, pysyy vain jos sormi on koukussa. Lähinnä se saa edustaa valokuvissa, muuten en edes pystyisi pitämään sitä.
Kirjoittanut: Nekropolis (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 11:30
Jostain erehdyin hankkimaan pitkät neonpinkit verkkohanskat. Eivät sitten sovi allekirjoittaneelle ollenkaan..
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.01.2009 11:40
Punamustat pääkallohansikkaat on jotain sellaista että en missään nimessä nykyään käyttäisi. Hemmetti kun meni 8 euroa turhaan. Samoin sitten erehdyin ostamaan Europe Housesta hameen jota en käytä.
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 15:07
Musta vakosametti hame jota en sovittanut ostaessani, iso moka.
Ajattelin että ihan hyvä kangas ja hyvän mittainen joten eiköhän se sovi. Kotona sitten huomasin että hameen malli saa minut näyttämään jalattomalta ja väri oli kaupan valaistuksen ulkopuolella karmea...
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.01.2009 15:46

Lainaus: snowwiewolf

Musta vakosametti hame jota en sovittanut ostaessani, iso moka.

Kuulostaapa tutulta... ostin Mortician alesta pinkin ylirinnan korseletin joka näyttää mun päällä lähinnä pahvilaatikolta.. milloinkohan aletaan tehdä kokokorsetteja tissittömille ._. Ärf!!

Note to self: sovita vaatteita. Aina.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 17:39
Saksasta ostettu lötkökorsetti. hirvee, tai no on se tosi hienon näkönen mutta näytän ihan muodottomalta se päällä. Kertaakaan en oo pitäny, pitäis varmaan myydä pois.
Kirjoittanut: Gilraen (Jäsen)
  • • Muokkasi: Gilraen
  • Lähetetty: 24.01.2009 19:03
Joskus goottivillitykseni alkupäässä ostin eräästä säälittävästä kaupasta ällöttävän ruskean ja hirveän tuntuisen korsetin, joka hajosi muistaakseni heti, kun laitoin sen taas kotona päälle. Se kyllä korjattiin, mutta en enää käyttänyt sitä.
Ostin korsetin, koska silloin olin sellaisella "ihan pakko saada korsetti!" -tuulella. Siitä lähtien olen kyllä oppinut miettimään tarkemmin, ennen kuin ostan mitään.

Toissavuonna ostin hirveästi Aku Ankka -taskukirjoja. Nyt tuskin luen niitä, koska ne eivät ole tippaakaan niin laadukkaita kuin oikeassa lehdessä olevat sarjakuvat. Piirrostyyli on kaikissa ihan kummallinen ja tarinat laimeita. Voisin varmaan myydä nämä pois.
Samaten hyllystäni löytyy ainakin kolme mangapokkaria, jotka nekin olen lukenut vain kerran ja joista haluaisin eroon. Inhottaa ajatella, miten paljon rahaa olisin säästänyt, jos olisin käyttänyt päätäni.
Kirjoittanut: Dina_NGT (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.02.2009 11:31
Kuulostaa tutulta. Mä ostin ihan liian ison korsetin sovittamatta. Mistään en
löytäny sopivan kokostanyyh...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit