Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huonoin ostoksesi/hankintasi!

Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.02.2009 12:12
Itse olen ostanut parikin paitaa jotka ovat sitten olleet liian lyhyitä. Ja olen vielä maksanutkin niistä melko hyvin. Nykyisin katson hyvin tarkkaan kuinka pitkälle paita ulottuu, ettei joka kerta kun kumartuu ole selkä paljaana.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.02.2009 13:25
Minun mokaostokseni oli varmaan eräs valkoinen röyhelö goottilolita korsetti >.< En tykkää sitten yhtään...
Tuolla se vaan roikkuu naulakossa käyttämättömänä :S
Kirjoittanut: Play with madness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.02.2009 19:27
Kaikki muut mangat paitsi FMA. Täyttä riistohintaista p*skaa lähes kaikki, kuinka oikein vajosin noin alas? Venetsiasta ostettu karnevaalinaamio on järkyttävän ruma epäsymmetrisine kiemuroineen. Ja maksoin siitä 18€. Samaan koppaan muiden "laadukkaiden" matkamuistojen kanssa.
Olen ostanut elämäni aikana tasan kolmet hyvät kengät: maiharit, vaelluskengät ja BK:n mustat vakosamettiviritykset. Kaikki muut hajoavat päälle pienen käytön jälkeen tai osottautuvat jalantappoaseiksi muutamassa tunnissa.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2009 19:38
Tän hetkisessä konkurssissa menin ostamaan ihan pskaa silmämeikin poistoainetta ja kyllä ketuttaa ihan vietävästi!

Muuten ei ole onneksi mitään kalliimpia investointeja tullu tehtyä mitä olisin jälkeen päin katunu. Ei ainakaan tule mieleen enkä ainakaan myönnä sitä.
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: BlackBird
  • Lähetetty: 16.02.2009 01:36

Lainaus: tuulikello

Minulla huonoimmat ostokseni taitavat olla jotain vaatteita, jotka näyttivät ah-niin-ihanilta kaupassa ja jäivätkin sitten kaapin perukoille

Jep, sama juttu täällä! Ja kun kaikenkukkuraksi en yleensä jaksa sovittaa ostamiani vaatteita. Sitten ne tuppaa olemaan vääränkokoisia tai huomaan ettei se ollutkaan mun päällä nätti. Vaatekaappi täynnä kaikkee turhuutta, mutta kun on niin laiska viemään niitä kirpparille tms.
Tässä taannoin halusin ihan välttämättä sellasen pitkän kiharaisen hiuslisäkkeen.Luulin sen näyttävän todella hyvältä päässäni, niinkuin niissä mainoskuvissa...not!! Myös niittikaulapanta oli todella turha ostos.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.03.2009 09:27
Löysin kerran kirppikseltä hienot,hyväkuntoisen näköiset, mustat avovarvas-sandaletit jollaisia olin etsinyt kesäksi. Laitoin ne kokeeksi töihin seuraavana päivänä, ja ne hajosivat totaalisesti jalkaan jo puolessa matkassa kävellessä! Oli kevät-kesä, eli ei enää lunta, mutta ei kamalasti vielä lehtiäkään puussa. Ja minä hipsin avojaloin töihin ;(
Kieltämättä ketutti toodella rankasti, vaikkei ne kengät maksaneetkaan kuin jotain 2 markkaa..
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.03.2009 08:57
Ostin 100e kasvilampun. Ruuvasin sitä kiinni ja *raks* hajotin sen. Ostos oli siis ihan hyvä, mutta se miten mä tuhosin sen sekuntteja paketin avaamisen jälkeen hajotti hieman
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.03.2009 19:27
En yleensä tee huonoja ostoksia, mutta sitäkin enemmän harjoitan sellaista että ostan jotain, käytän ehkä kerran, pari, ja myyn sitten rahapulassani pois. En siis ilmeisesti ole hamstraaja, enkä muodosta tunnesiteitä tavaroihin. Paitsi pehmoleluihin! :3
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.07.2009 11:35
Teen paljon huonohkoja hankintoja. Huonoimmaksi on tähän mennessä osoittautunut ilmanpuhdistin, joka on yhtä tyhjän kanssa. Laite ei kaikkien odotusten vastaisesti kykenekään tuottamaan kristallinkirkasta, raikasta, vuori-ilmaa. Hommailin tuon pelin sen takia kun täällä on niin paljon pölyä ja olisi ollut hauska ihan muuten vaan hengittää neitseellistä happea, jota kaikenmaailman rastaat, lehmät, koivut ja ihmiset eivät ole käyttäneet. Se ilma, joka menee keuhkoihin, on käytännössä aikaisemmin vellonut muiden ihmisten keuhkoissa, suissa, nenissä ja ties missä.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.07.2009 11:52
^Meilläkin on ilmanpuhdistin, ja se on ollut täysi susi heti takuuajan umpeutumisesta lähtien. Ruma mötikkä, jonka ainut havaittava aikaansaannos on jatkuva hurina. Ääni on vielä oikein monipuolinen: ennen (toimiessaan) sen ääni voimistui, kun ympäristökin oli meluisampi ja hiljeni ympäristön hiljetessä. Nykyään vaikuttaa siltä, että kone on kääntänyt tämänkin päälaelleen, ja parhaat hurinat lähtevät täydellisessä äänettömyydessä. Pari päivää sitten tämä kirottu koje päätti ilahduttaa meitä (tällä kertaa äänettömästi) räväyttämällä joka ikisen merkkivalon palamaan, jolloin se synnytti kauniin punaisen ja sinisen hehkun huoneeseen. Hyvä asia on se, että huoneeni on kaukana kahden kerroksen päässä tästä hirviölaitteesta sekä se, ettei minun rahaani ole mennyt senttiäkään tuon ostamiseen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!