Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka keskustelet

Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.11.2006 20:33
Yleensä en keskustele, varsinkaan jos on enemmän kuin kolme ihmistä itseni lisäksi, vaan voin uppoutua ajatuksiini vaikka kuinka pitkäksi aikaa. Malttini jaksan säilyttää ja joidenkin mielestä on jopa hauskaa yrittää saada minua suuttumaan (eivät ole vielä koskaan onnistuneet). Jos puhun isossa porukassa se on vähäistä ja asiaa.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.11.2006 02:30
Moni saa minusta kuvan aluksi että olen todella päälletuleva. Tämä kumminkin häipyy kunhan tuntee minua paremmin että tämä on vain tapani kommunikoida. Vaadin toisilta paljon keskustelusta ja en tyydy "en oikee tiedä" vastaukseen vaan jatkan keskustelua niin pitkään kunnes tulee asia käsitellyksi.

Olen todella perinpohjainen asioissani, samalla myös impulsiivinen. Luen ihmisten rivien väleistä paljon ja tällä tavalla jatkan keskustelua omalla tavallani, mutta toisen ehdoilla.

Kuulostaa aivan kuin olisin päälle päsmättäjä, mutta tätä en todellakaan ole vaan olen läsnä keskustelussa koko ajan, en kumminkaan viemättä toisilta tilaa. Keskustelussa juuri haluan antaa tilaa toisille kertoa oman mielipiteensä ja tällä tavalla kasvatttaa sosiaalista kanssakäymistä.

Sen olen huomannut että mun kanssa ihmiset avautuvat aroistakin asioistaan ja antavat mennä.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2006 13:45
Yleensä käytän mielenikaisuuttani perusteena epä-rationaaliseen sanojeni tulvaan. Saatan luoda ihmisille illuusion että olen varsin sosiaalinen ja kommunikointi-kykyinen olento, mutta yleensä olen siinä vaiheessa jo promillen humalassa. Kestävimmät ystävyys-suhteeni ovatkin syntyneet henkevien keskustelujen avulla, jolloin olen saanut kerrottua mitä oikeasti ajattelen.
Mitä selvinpäin puhumiseen tulee, se ei luonnistu alkuunkaan. Useimmiten en pysty silloin kovinkaan älylliseen keskuteluun, ainakaan yhtään vieraampien ihmisten kanssa. Usein myös erimielisyydet keskustelukumppanin kanssa jäävät korjaamatta, helpompi vain myönnytellä niin pääsee tilanteesta eroon nopeammin
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.11.2006 15:15
Vedin kaverin vodkapullosta puolet ja hän sit jälkeenpäin ihmetteli, miten helvetin lähellä mykkää voi ihminen olla. Olen päissäni hiljaisempi mitä selvinpäin, taitaa olla yleensä toisinpäin. koen ettei mun tarvi puhua.

Mul on se ongelma, ett miul on helkkarin matala ääni. Eli mua ei edes kuulla.

Mä pidän yleensä pääni kiinni, oli asia sit mikä tahansa. Ei mun pointtini ketää kiinnosta. lukeeko näitä joku muu ku miä?
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.11.2006 15:09
Olen aika vähäsanainen, mutta puhun kovaan ääneen ja selkeästi, jos jotain puhun.
Nauran paljon. ... Ja elehdin muutenkin.
Voimasanoja käytän harkitusti tilanteen mukaan.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.01.2007 23:42
olen joskus vähän liiankin avoin ja tulee kerrottua asioita vähän liikaakin ja sanon harvinaisen usein suoraan asioita joskus tylysti joten ei kannata minusta ottaa pultteja.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.07.2007 01:59
Työkaverini ovat kuulemma puhelleet keskenään siitä, etten juurikaan puhu.

Sellainen minä olen, en yleensäkään puhu ellei minulle puhuta ensin. Parin työkaverin kanssa höpötän paljonkin, mutten minä puhu juurikaan sellaisille ihmisille, joiden seurassa olen vain vähän...

Mutta minä käytän todella paljon ilmeitä kommunikointiin, näytellessäni sitä on kehuttu, minä kun ilmennän tunteitani niin vahvasti varsinkin silmillä ja kulmilla.

Käsiäni käytän eleisiin vähän, kädet ovat yleensä keskustellessani lanteilla tai puuskassa, niin että saatan näyttää jopa uhkaavalta sitä tarkoittamatta. Minusta vain tuntuu typerältä roikottaa käsiä sivuilla, kun en niitä kuitenkaan eleisiin käytä.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 26.07.2007 10:18
Minä olen yleensä porukassa se hiljaisin, koska muilla on kuitenkin kiinnostavampia juttuja (heidän mielestään, minusta ne ovat ihan tyhmiä) kuin minulla enkä sitä paitsi saa ääntäni kuuluviin joukossa. Eikä minua edes kuunneltaisi. Minä istun hiljaa ja kuuntelen muiden juttuja, ja johonkin väliin saatan piipertää oman kommenttini asiaan ja sitten minua pidetään outona. Tällainen olen isoissa porukassa, mutta kaksin jonkun ihmisen (yleensä kaverini) kanssa ollessani puhun ihan hirveästi sellaisista asioista, mitä tavallinen nuori pitäisi kuolettavan tylsänä, ja joudun välillä kysymään että "kiinnostaako sinua edes?" Kaveriani yleensä kiinnostaa, tai ainakin hän sanoo niin, mutta muut eivät niin höpötyksistäni välitä. Minua kiinnostaa yhteiskunnan asiat ja ihmisten välinen vuorovaikutus, joten niistä myös yleensä puhun.

Minulla on pakkomainen tarve ilmaista mielipiteeni kaikkiin asioihin, kuitenkaan tuomitsematta toisen mielipidettä, mutta jotkut saattavat tulkita tämän väärin. Ainakin eräs opettaja ei pitänyt siitä, ja laski numeroani sillä perusteella että "kritisoit liikaa", vaikka muuten olen ihan kiltti pikkutyttö.

Käytän puheessani paljon sanoja "näinollen" "kuitenkin" tms. ja hirveän paljon sivulauseita. En ole huomannut käyttäväni käsieleitä tai ilmeitä kovinkaan paljoa.

Ja tästäkin tuli tällainen stoori.
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2007 10:55
Mieluummin olen kommumikoimatta.. Mulla ei oo kauheen hyvää hajua mistä keskustellaan ja itsetunto on pitkään ollut sen verran huono että sitä kokoajan pelkää että sanoo jotain typerää..
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.07.2007 12:14
Kuuntelen aina mitä toisellakin on sanottavana ja sitten jos olen erimieltä niin yritän perustella kantaani niin kauan että toinenkin ymmärtää sen, vaikkei olisikaan samaa mieltä. Tietenkin poikaystävän kanssa tulee väiteltyä osittain leikkimielisesti just tyyliin "oo hiljaa et tiiä mistä puhun"
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit