Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka keskustelet

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.07.2007 19:30

Lainaus: FrozenCorpse

osaan sanoa myös niin suoraan, että toinen alka jopa itkemään

Eiköhän ton osaa kuka vaan...
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 29.07.2007 20:50

Lainaus: raavittu

Lainaus: FrozenCorpse
osaan sanoa myös niin suoraan, että toinen alka jopa itkemään

Eiköhän ton osaa kuka vaan...

Minä en ainakaan osaa. Olen surkea sanomaan vastaan. Tai kyllä minä mielessäni aina kehittelen tilanteita ja puheenvuoroja, joissa osaan päteä, mutta oikeassa elämässä menen ihan lukkoon.
Kirjoittanut: Niina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2007 21:01
Yleensä isommissä porukoissa en puhele paljoa, koska se on jotenkin "noloa" koska sanon paljon rumia asioita. Jos puhun vaikka kaverin kanssa, silloinkin puhun todella rumasti. Kiroilen koko ajan ja ärsytän puheillani.
Monet ihmiset varmasti vihaavat minua koska sanon pahoja asioita, oikeasti en edes aina tarkoita mitä sanon...
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.07.2007 21:02
Mä oon ihan hirveä sanomaan asioita suoraan, varsinkin, jos olen pahalla päällä! Avoni onkin sanonut,ettei tahdo tapella kanssani,kun olen niin paha suustani :'D Toisaalta hyvä, mutta sitten taas huono, jos en niin pahasti haluaisi asiaa ilmaista :/ Noin yleisesti puhua pälpätän aika lailla, mut tuntemattomien seurassa olen hiljaa. Osaan kyllä myös kuunnella
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.08.2007 17:34
Olen hyvin paha suustani.Eräs luokka toverini sanoi:Älä ärsytä sitä,se on kamala kun se suuttuu! Puhun myös asiat suoraan. Olen ystävällinen jos minullekkin ollaan,koetan kestää ärsyttäviä ihmisiä parhaani mukaan,mutta en silti anna jonkun k*sipään talloa varpaille.
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.08.2007 18:59
Jos on isompi porukka, ja en tunne kaikkia, niin olen vain hiljaa ja syrjässä. Kuiteskin tulee vaan ****** päälle jos sanoo jotain. Mutta tulee kavereiden kanssa aina tapeltua sanallisesti oikein kunnolla.
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.08.2007 20:31
miä olen yleensä kamalan sosiaalinen ja puhun aika paljon. Pystyn myös helposti tutustumaan uusiin ihmisiin, tai oikeastaan en pysty tai osaa, olen todella tönkkö aloittamaan keskustelua ja häpeän itseäni koska kuvittelen että vastapuoli saa minusta idiootin kuvan. Mutta olen huomannut että ihmiset tutustuvat helposti minuun. Tai osaavat aloittaa keskustelun paremmin ja siitä on hyvä edetä
Jos en sattumoisin jostain syystä pidä jostakin ihmisestä mutta hän vain puhua pölpöttää minulle niin yleensä töksäytän aika suoraan tai piikittelen. Mutta yleensä tulen toimeen kaikkien kanssa.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.08.2007 13:11
Mulla on hyvin usein tapana sanoa ensin ja ehkä ajatella jälkeenpäin sanomisia. Mutta normaalisti porukassa mieluummin vaikenen ja kuuntelen kun tuntuu että olen aika huono keksimään puheenaiheita.. Tai kommentoimaan asioita.
Jos on hiljaa ei voi sanoa mitään tyhmää?!
Ja sitte jos on oikeasti jotain keskusteltavaa ja epäselvyyksiä vaikkapa suhteessa niin sit mun pitää saada puhua niistä "rautalangalla" vääntämällä jotta ei ole mitään epäselvyyksiä joita joutuu jäädä miettiin jälkikäteen.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2009 05:55
Ihan perinteinen small talkki onnistuu siinä missä vakava keskustelu, kunhan aiheesta tietää jotain.
Joskus nuorempana tuli tehtyä mokia sen osalta, että meni puhumaan ja oli aivan ulalla tilanteesta ja aiheesta. Nyt osaa jo pitää päänsä kiinni jos ei tunne aihetta, mutta sellaisen kyvyn olen oppinut, että jos keskustelu alkaa lipsua liian lämpöiseksi, saan vaihdettua aihetta kuin aihetta lähes lennosta ja siten, ettei kukaan ota siitä nokkiinsa.... .. .
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit