Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka keskustelet

Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.07.2007 12:39
Minun on hirveän vaikea puhua kenenkään kanssa, ja olen erittäin ujo ihminen. Kaikki asiat tuntuvat vaikeilta, niistä on vaikea keskustella. Osaan kuunnella toisia ja ongelmia, mutta saatan ottaa ne joskus vähän liiankin vakavasti.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.07.2007 15:07

Lainaus: Cata

lukeeko näitä joku muu ku miä?

lukee
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.07.2007 19:20
Minua on sanottu hyväksi kuuntelijaksi, mutta puhujan roolissa olen kaikkea muuta kuin pro.
Olen hyvin ujo ja hiljainen ihminen sellaisten henkilöiden seurassa, joita en tunne ja siksi kai minut yleisesti tuomitaan melko tylsäksi ja mitäänsanomattomaksi ihmiseksi, ainakin minua sosiaalisempien henkilöiden osalta.

Keskustelijana olen tavallisesti rauhallinen ja neutraali, mutta jos minulle aletaan ************, osaan kyllä sanoa yhtä napakasti takaisin.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.07.2007 00:09
Keskustellessa heitän yleensä tunnelmaa keventävää läppää (usein liian tyhmää ja nolaan itseni) ja esitän kantani perustellusti ja asialliseen sävyyn.

Porukoille saatan hermostua justiin tuohon "HV sä et kumminkaan ymmärrä" -tyyliin, ja lähteä ovet paukkuen.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.07.2007 00:51
Yleensä olen suhteellisen puhelias. Toisinaan taas todella hiljainen.
Aika moni valittaa kun pitäisi keskustella jostain yleisimpiä vastauksiani ovat "emmä tiiä" "nii" "aijaa"
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 27.07.2007 02:14

Lainaus: Azrael

Olen hyvin ujo ja hiljainen ihminen sellaisten henkilöiden seurassa, joita en tunne ja siksi kai minut yleisesti tuomitaan melko tylsäksi ja mitäänsanomattomaksi ihmiseksi, ainakin minua sosiaalisempien henkilöiden osalta.

Sama minulla. Toisinaan kyllä otan osaa keskusteluun suuremmassakin porukassa, mutta aika usein olen porukassa se hiljainen ja ujo. Muutun kuitenkin erilaiseksi, kun tutustun ihmisiin enemmän. Silloin saatan puhua paljonkin. Pidän kyllä keskustelemisesta ja muiden seurasta, mutta jotenkin en vain yleensä keksi sanottavaa uusien ihmisten keskuudessa, etenkään silloin jos heitä on enemmän.

Pyrin puhumaan mahdollisimman asiallisesti, enkä pyri puheillani muiden loukkaamiseen. Edes sarkasmi ei yleensä kuulu keskustelutapaani, paitsi ehkä huumorimielessä joskus. Perheenjäseneni saavat kyllä kuulla minulta kettuilua aina välillä. Pitäisi toki vähentää sitäkin.

Hymyilen, elehdin ja nauran toisinaan aika paljon puheeni lomassa. Ennen kaikkea olen kuullut monien sanovan, että selitän asioita oudosti ja hassun monimutkaisella tavalla.

Muokkaus: Piti korjata eräs erittäin huvittava kirjoitusvirhe pois.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.07.2007 12:43
Minä olen yleensä se porukan räpätäti. Olen aina ja iäti äänessä ja kun innostun niin kukaan ei saa minua hiljaiseksi.
Kun olen tuntemattomien seurassa, minulla on tapana ensin tarkkailla tilannetta vähän aikaa että saan selville millaisia muut ihmiset ovat, millaisista asioista heitetään juttua ja niin edelleen.
Harvemmin menetän malttiani kun keskustellaan, vaikka minä olen tietysti oikeassa niin annan kuitenkin muiden esittää omat mielipiteensä.
Vedän aina vitsejä ja heitän hauskoja kommentteja, jotkut kaverit sanookin että minä olen päivän piristäjä ja ne saavat nauraa kippurassa.
Mutta mukavaahan se on jos saa toiset hyvälle mielelle, ja on itselläkin hauskempaa.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.07.2007 13:46
Yritän tunkea huumoria (alkoholin ja väsymyksen määrästä riippuu kuinka hurtista huumorista puhutaan...) joka keskusteluun, mistä johtuen teen itseni usein naurunalaiseksi ja saan monet ihmiset pitämään itseäni paljon tyhmempänä kuin oikeasti olen.

Äidinkielen opettaja sanoi joskus, että olen "eläväinen puhuja". Myönnän, että puhun paljon käsilläni ja vääntelen naamaani, muuttelen äänenpainoja ja -sävyjä tarpeen mukaan. Mikään ei ole kamalampaa kuin monotoninen puhe, etenkin jos puhuja nököttää vielä niin paikallaan, että huulien liike on ainoa silmällä havaittavissa oleva elonmerkki...

Puhun tuntemattomille ja tutuille hyvinkin sujuvasti, ainoana ongelmana ovat ehkä sellaiset puolitutut joista tietää jo jotain. Niille ei enää voi esitellä itseään, mutta toisaalta ei välttämättä osaa sanoa mistä niiden kanssa voisi sen ihmeemmin keskustellakaan... Vähän samaa tosin on vanhojen tuttujen kanssa, mistä aloitat puhumaan, jos viime tapaamisesta on 5 vuotta?

Muutoin yritän ottaa osaa keskusteluun kuin keskusteluun... mikäli tiedän aiheesta yhtään mitään. Täällä kommuunilla herää usein sellaisia keskusteluita esim. toisesta maailmansodasta tahi poliittisista tapahtumista menneisyydessä, että joudun tyytymään kuuntelijan roliin. Sen verran osaan sentään hillitä itseäni, etten ala pulputtaa selaisista asioista, mistä mulla ei ole pienintäkään käsitystä.

Muuten olen kyllä... no, melko suulas.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2007 18:52
Nuorempana tuli höpistyä jatkuvasti kaveriporukassa, se taisi olla rasittavaa aikaa heille. Nykyään sanon mielipiteeni aika nasevastikkin jos siltä tuntuu. Keskusteluihin otan osaa jos porukka on tuttua eikä kovin montaa henkilöä ole mukana. Isommassa porukassa ymmärrän pitää turpani kiinni, koska on tullu tyrmäyksiä aikoinaan aika lailla ja tietynlaisia katseita nokanvartta pitkin.
Itsekseni puhelen aika paljon, ei tuu sanaharkkaa kun itte kysyy ja itte vastaa. Nääääin on.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.07.2007 18:56
Osaan kuunnella, mutta osaan sanoa myös niin suoraan, että toinen alka jopa itkemään, riippunee asiasta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit