Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kiitoksia ihan mistä tahansa asiasta

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.01.2009 23:58
Noni, missäs on mun henkilökohtaiset kiitokset häh ? ;(

Noei.. Kiitokset niille ihmisille jotka jaksavat tätä pissipäätä vajavaisuuksista sekä puutteista huolimatta. Ne muutamat jotka olen päästänyt lähelleni, kiitos

Niin ja kuopassamiehelle taas lisää hehkutusta ja kiitosta foorumista, lol
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.01.2009 00:10
Kiitos foorumeiden perustajalle, ja koko porukalle seuraavasta asiasta. Olen tätä kautta löytänyt itselleni rakkaan ihmisen ilman tätä paikkaa tuskin oltaisin koskaan tavattukkaan
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.01.2009 12:03

Lainaus: Chrystalis

Noni, missäs on mun henkilökohtaiset kiitokset häh ? ;(

Kiitos Chrysikselle. K-I-I-T-O-S Chrys!!!!!!!!!!!!!!!! Ai niin

KKKKKIIIIITTTTOOOOOOSSSSSS!!!!! CHRYS!!!!!!!!!!!!!

kits
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Death Angel
  • Lähetetty: 08.01.2009 12:05
Täytynee oikiasti kiittää tuota äiteetä kun jaksaa kattella naamaani ja mesoamistani päivästä toiseen. Isäänikin voisin kiittää vaikka yleensä vain riitelemme. (joo no sekin on vähentynyt ) Kavereitakin kiitän heidän olemassa olostaan. JA! Tätä foorumia. Kaikkia täällä! Ylläpitäjää ja foorumilaisia. Kuolisin tylsyyteen jollen olisi koskaan löytänyt tätä, eikä minulla myöskään olisi tavoitettavissa kuutteja joiden kanssa jutella ja joilta kysyä neuvoa esim. rasta asioissa. KIITOS
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.01.2009 13:54
die Winterreise, kiitus olet ihana Heitin sen kyllä kieli poskella, mutta... :P
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.01.2009 19:44
Kiitän nöyränä foorumilaisia araknofobiani huomioimisesta miiteissä ja muualla!!!

Tänään töissä pienellä pojalla oli sellainen otus (iha elävän näköinenkin vielä) kirjailtuna farkkuihin, enkäs mie pelännyt ollenkaan vaikka poju istui syliini!

Kiitos, kiitos , kiitos !!!
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2009 19:58
Kiittäisin Blizzard peliyhtiöitä World of Warcraftin perustamisesta. Oikeasti, mokoma peli, ironisesti kyllä, pelasti elämäni nolifettämiseltä pelejä koko aikaa ja soi minun tavata tämän hetkisen, ainoan tosiystäväni. Sillä oli myös pieni osa rohkaisussa alkaa pukeutua oman lailla. Ilman WoWia, olisin ehkä dataamassa jotain muuta MMORPG:tä, vapaasti kasvavilla hiuksilla, sattumanvaraisilla vaatteilla ja yksinäisenä sillä tavalla ettei olisi yhtään ystävää, vain kavereita.

Niin ja tietysti nyt pitää kiittää foorumin perustajaa ja ylläpitäjiä perinteisesti, kiitus.

Enkä ole varma sitten olenko jo postannut tänne...
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.01.2009 20:04

Lainaus: Jacob

Enkä ole varma sitten olenko jo postannut tänne...

Toivottavasti ne kiitoksen aiheet ei yhhteen kertaan jää kenelläkään meistä. Vaan ketju jatkuisi hamaan ikuisuuteen saakka uusine, ja väliin vanhoine, juttuineen kirjoittajien mielialojen mukaisesti!
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.01.2009 20:12

Lainaus: Kedira

Toivottavasti ne kiitoksen aiheet ei yhhteen kertaan jää kenelläkään meistä. Vaan ketju jatkuisi hamaan ikuisuuteen saakka uusine, ja väliin vanhoine, juttuineen kirjoittajien mielialojen mukaisesti!

Meinasin lähellä tuota foorumin ylläpitäjien kiitoskohtaa, että olenko jo heitä kiittänyt, en oikein muutenkaan ajatellut paljoon tuossa tilanteessa . No tarkistamalla se aina kävisi, mutta vaatii nyt liikaa tämän voimavaroja :>

</off>
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.01.2009 01:27
Kiitos warheartille! Oot paras ystäväni ja rakastan sua ystävänä ikuisesti!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit